~Κεφάλαιο 54ο~

224 15 0
                                    

Μετά από έναν μήνα

Κάθομαι εδώ και μια ώρα στον καναπέ και διαβάζω ένα βιβλίο που μας δώσανε στην κλινική για την σχιζοφρένεια

Βέβαια δεν έχω και καμιά άλλη επιλογή μιας και ούτε για νερό δεν μπορώ να πάω χωρίς την βοήθεια του Στεφάνου

Μέχρι και άδεια πήρε! Από την μέρα που παντρευτήκαμε δεν ξαναπάτησε στο σχολείο..

Λέει και καλά επειδή έμπαινα στον μήνα μου σιγά σιγά και έπρεπε να είναι συνέχεια δίπλα μου

Βλακείες... Μια χαρά είμαι έχω να πω!

Ο μικρός βέβαια έχει ξεσαλώσει και με κλωτσάει συνέχεια.. Ποδοσφαιριστή να το κάνουμε το καμάρι μας!

Η Ηλέκτρα το έχει πάρει πολύ πατριωτικά το θέμα με το μωρό βέβαια..

Έχει διαβάσει γύρω στα πέντε βιβλία που μιλάνε για τα νεογέννητα και το πώς να τα φροντίζουμε..

Εν τω μεταξύ βρήκε κάπου σε ένα από τα βιβλία πως αν το παιδί που θα γεννηθεί έχει μεγαλύτερα αδέρφια, τότε θα πρέπει να παίρνουμε δώρα και σε αυτά τα παιδιά κάθε φορά που θα παίρνουμε κάτι στο μικρό

Δηλαδή θα πηγαίνουμε να ψωνίζουμε πάνες και θα γυρνάμε με ένα PlayStation!

Έτσι το έχει συνδέσει για να καταλάβετε!

Αλλά όχι εντάξει είναι πολύ οικονομική για αρχή..

Μου ζήτησε την παλέτα του James Charles..





















ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΆΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΛΈΤΑ ΤΟΥ JAMES CHARLES ΈΝΑ ΕΞΑΧΡΟΝΟ?!

Έχουμε ξεφύγει τελείως μιλάμε.. Αλλά όχιιι!

Ο κύριος Στέφανος φταίει για όλα που δεν της χαλάει ούτε ένα χατίρι!

Κούκλα θέλει; Κούκλα θα έχει! Τούρτα θέλει; Τούρτα θα έχει!

Μέχρι και να πάει Μαλδίβες του ζήτησε και αυτός συμφώνησε!

Αλλά μόλις του είπε να πάει με έναν φίλο της από το σχολείο το πήρε πίσω..

Βλέπετε έχουμε και την υπερπροστατευτικότητα!

Ούτε καν τον Άλντο! Το παιδάκι που υιοθέτησαν η Αλεξάνδρα με τον Σταύρο, δεν αφήνει να την πλησιάσει.. που είναι τριών χρόνων..

ΤΡΙΏΝ ΧΡΌΝΩΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΆΝΩ!

Πφ δίψασα τώρα.. Και ο άλλος είναι τουαλέτα..

Καλά σιγά θα σηκωθώ μόνη μου... Λες και είμαι ξέρω γω από πορσελάνη και θα σπάσω μου συμπεριφέρεται ο Στέφανος..

Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz