[ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΣΤΟ ΤΈΛΟΣ]
~Hark! how the bells~
~Sweat silver bells,~
~All seem to say,~
~Throw cares away....~
Άρ-"ΜΕΛΊΝΑ ΣΤΑΜΆΤΑ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΆΣ ΚΑΙ ΈΛΑ ΝΑ ΒΟΗΘΉΣΕΙΣ ΝΑ ΒΆΛΟΥΜΕ ΤΟ ΑΣΤΈΡΙ" ακούω τον Άρη μου να φωνάζει και τον αγριοκοιτάζω
Πώς τολμάει να με διακόπτει από το τραγούδι μου;; Πώς τολμάει να διακόπτει την μελωδική μου φωνή;;;
Και ναι.... Καλά καταλάβατε! ΚΆΘΕ χρόνο η αγαπημένη μου μανούλα αποφασίζει να στολίσει το δέντρο 2 μέρες πριν τα Χριστούγεννα!
Δηλαδή πού ξανακούστηκε;! Ελληνίδα μάνα να στολίζει το δέντρο λίγο πριν τα Χριστούγεννα.. Αλλά αυτή τη φορά ΌΧΙ!
Αυτή τη φορά η κυρία Αριάδνη, αποφάσισε να μην μας κάνει την τιμή να στολίσει το δέντρο, αλλά αντιθέτως να πάει με την θεία Παυλίνα και την θεία Ιωάννα για ψώνια!
Θέλει λέει να είναι όμορφη και φέτος στην δεξίωση που θα κάνουμε τα Χριστούγεννα και πάει να ψωνίσει φορέματα!
Και δεν έφτανε και αυτό! Λείπει και ο πατέρας μου και ο Ιάσονας και ο Κώστας..Έχουν πάει με τον θείο Σταύρο και τον θείο Αλέξανδρο και τον Άγγελο μαζί για να αγοράσουν δώρα Χριστουγέννων..
Η Σταυριανή, η κόρη του θείου Σταύρου και της Ιωάννας, έχει πάει από την άλλη, σε μία φίλη της για να πάνε σινεμά...
Εννιά χρονών σκατά και πάνε σινεμά... ΜΌΝΑ ΤΟΥΣ!
Όχι ότι μου κακοπέφτει δηλαδή που λείπουν όλοι αυτοί αλλά κουβέντα να γίνεται!
Το μόνο κακό είναι ότι είμαι μόνη μου με τον αδερφό μου και το μικρό φασολάκι στην κοιλιά μου και στολίζουμε ένα γαμημένο..συγγνώμη για την έκφραση...δέντρο!
Α συγγνώμη ξεχάστηκα...πλακωνόμαστε κιόλας!
Τζίζους κράιστ δηλαδή!
Μ-"ΈΛΕΟΣ!" φωνάζω στον Άρη με την σειρά μου και παρατώντας το μικρόφωνο aka σκουπόξυλο, τρέχω κοντά του να τον βοηθήσω
Άρ-"Λοιπόν Μελ ανέβα στην σκάλα προσεκτικά και τοποθέτησε στην κορυφή το αστέρι" λέει το γαϊδούρι ο αδερφός μου και αφού τοποθετεί τα χέρια πίσω από το κεφάλι, χύνεται σταυροπόδι στον καναπέ
ESTÁS LEYENDO
Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019
Novela Juvenil♡Highest Rank: #1 σε καθηγητής ♡ ~~~~~~~~~~ Sequel του 'Dirty Dancing with a Demon' 'Pretending that everything between us is normal. I'm losing my mind' Η Μελίνα, ένα από τα δίδυμα του Φίλιππου και της Αριάδνης, μεγάλωσε και είναι πια 17 χρονών κ...