Stefano's Pov (το ξέρω ότι το θέλατε😉)
Ακόμη ένα πρωινό μόνος στο κρεβάτι με μόνη παρέα τις ακτίνες του ήλιου που μπαίνουν βίαια από το παράθυρο με μόνιμο σκοπό να με ξυπνήσουν...
Μόνος χωρίς την Μελίνα δίπλα μου.... χωρίς την μοναδική μου αγάπη...την μόνη γυναίκα που κατάφερε να με κάνει να νιώσω τόσο έντονα συναισθήματα...αγάπη, έρωτα, πόθο.....στεναχώρια, απογοήτευση για τον ίδιο μου τον εαυτό
Το σπίτι είναι άδειο χωρίς αυτήν...την φωνή της...το γέλιο της.... χωρίς το άγγιγμα της τα πρωινά που ξυπνάγαμε μαζί...
Τώρα με την Ελισάβετ είναι διαφορετικά... δεν την αφήνω να κοιμάται στο κρεβάτι μαζί μου..Της έχω παραχωρήσει το κρεβάτι του παλιού δωματίου της Ναταλίας μιας και αυτή τώρα πια συζεί με τον Τομ σ΄ένα σπίτι λίγο πιο κάτω από εδώ
Και που την έφερα στο σπίτι μου αυτή τη πουτάνα πολύ είναι...! Μπορεί στους απ΄έξω να προσποιούμαι τον ευτυχισμένο μέλλον γονέα αλλά καταβάθος δεν είμαι τίποτα από τα δύο...
Ούτε ευτυχισμένος αλλά ούτε και μέλλον γονέας... γιατί την ακρίβεια..δεν ξέρω! Θυμάμαι την μέρα που έφυγε η Μελίνα από το σπίτι αμέσως μετά την ανακοίνωση της Ελισάβετ, πως εκείνη είπε ότι ήταν δύο μηνών..
Και δεν έχω απατήσει ποτέ την Μελίνα! Βέβαια.... μόλις μάθαμε πως η Μελίνα έφυγε προς άγνωστο προορισμό, η Ελισάβετ ήρθε σπίτι και μου έφερε ένα χαρτί από γυναικολόγο... έλεγε πως τελικά είναι τριών μηνών δηλαδή έμεινε έγκυος λίγο πριν γίνουμε ζευγάρι με την Μελ...
Δεν ξέρω ποιον να πιστέψω πια! Αλλά αν όντως το αγοράκι που μεγαλώνει στην κοιλιά της Ελισάβετ είναι δικό μου, θα πρέπει να είμαστε και οι δύο γονείς δίπλα του..
Οπότε δεν έχω άλλη επιλογή από το να μείνω μαζί της...ειδικά τώρα που έφυγε και εκείνη... Πόσο μου έλειψε!
Σχεδόν εφτά μήνες και ακόμα να την βγάλω από το μυαλό μου... χωρίσαμε με τον πιο επίπονο τρόπο..έφυγε μακριά και τώρα...έχω να ακούσω την φωνή της...πάνω από έξι μήνες
Ούτε τηλέφωνα σηκώνει ούτε τίποτα....και δεν μου λένε και πού έχει πάει ΓΑΜΏ! Ούτε αν έχει πάει εξωτερικό ή αν έχει μείνει Ελλάδα δεν μου λένε....
Αναμνήσεις...μόνο αναμνήσεις και φωτογραφίες έχουν μείνει.... όλα πια είναι παρελθόν και δεν νομίζω να γίνουν σύντομα παρόν..
Τα βράδια πίνω...πίνω αρκετά...το μόνο πράγμα που με παρηγορεί και δεν έχει σκοπό να με αφήσει ποτέ είναι το ποτό...
ESTÁS LEYENDO
Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019
Novela Juvenil♡Highest Rank: #1 σε καθηγητής ♡ ~~~~~~~~~~ Sequel του 'Dirty Dancing with a Demon' 'Pretending that everything between us is normal. I'm losing my mind' Η Μελίνα, ένα από τα δίδυμα του Φίλιππου και της Αριάδνης, μεγάλωσε και είναι πια 17 χρονών κ...