~Κεφάλαιο 14ο🔞~

384 15 2
                                    

Στ-"Για να ξέρουν όλοι πως είσαι δική μου" λέει αισθησιακά και τα χέρια του κατεβαίνουν στις ραφές της μπλούζας μου

Την σηκώνει ελαφρά και περνάει την γλώσσα του, από την αρχή του παντελονιού μου μέχρι το τέλος της μπλούζας.

Αρχίζει να αφήνει φιλιά σε όλο το μήκος της κοιλιάς μου και σιγά σιγά βγάζει την μπλούζα μου. Με κοιτάει για λίγο και τα χέρια του αρχίζουν να χαϊδεύουν απαλά την πλάτη μου.

Βρίσκουν το κούμπωμα του σουτιέν μου και με μεγάλη ευκολία με ελευθερώνουν από αυτό. Ο Στέφανος μόλις με βλέπει, εκτεθειμένη πια, μπροστά του, δαγκώνει το κάτω χείλος του μία κίνηση που μου προκάλεσε μία εσωτερική έκρηξη.

Σε δευτερόλεπτα τον έχω γυρίσει ανάποδα, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι εγώ από πάνω του και να έχω όλο τον έλεγχο. 

Τυλίγω τα χέρια μου στον λαιμό του και ενώνω τα χείλη μας σ΄ένα φιλί γεμάτο πάθος... Φιλιόμαστε λες και όλη μας η ύπαρξη εξαρτάται από αυτό, λες και προσπαθούμε να αντλήσουμε οξυγόνο μέσα από το φιλί.

Τα χέρια του Στέφανου γλιστράνε στους γλουτούς μου και με μία απρόσμενη κίνηση ξαναβρίσκομαι από κάτω του.

Εκείνος πέφτει με μανία στον λαιμό μου και τον ρουφάει ακατάπαυστα ενώ εγώ βγάζω μικρούς αναστεναγμούς.

Ένα πιο δυνατό ρούφηγμα, σε σχέση με τα άλλα, με κάνει να δαγκώσω τα χείλη μου για να εμποδίσω τον αναστεναγμό που πάει να βγει.

Τον θέλω....τον θέλω πολύ!

Τον σπρώχνω απαλά από πάνω μου και πιάνω την μπλούζα του

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Τον σπρώχνω απαλά από πάνω μου και πιάνω την μπλούζα του. Του την βγάζω απότομα και μένω να θαυμάζω τους καλλίγραμμους κοιλιακούς του.

ΚΌΛΑΣΗ!

Στ-"Βλέπεις κάτι που σου αρέσει;" τον ακούω να λέει βλέποντας με να έχω γουρλώσει τα μάτια και να δαγκώνω τα χείλη μου

Μ-"Μμμ πολλά!" του λέω και πριν προλάβω να συνεχίσω έχει πέσει πάνω μου και έχει ξεκουμπώσει το παντελόνι μου

Τα ετερώνυμα έλκονται #KAWG2019Where stories live. Discover now