פרולוג

28.3K 586 149
                                    

הוא שם עליו את ז'קט העור השחור שלו ורכס אותו במהירות. את חפיסת הסיגריות שם בכיס המעיל ואת הטלפון שלו בכיס הקדמי של המכנס המחויט שלבש. הוא מיהר לצאת מהבית לחברו, אשטון שחיכה מחוץ לביתו, נשען כנגד המרצדס הלבנה שלו בעודו מעשן.

הם לא דיברו. הם נתנו כיף ומשכו אחד את השני לחיבוק מהיר, מיד אחר כך נכנסו לרכב. אשטון נהג והוא הוציא את חפיסת הסיגריות, מדליק לו סיגריה ומעשן בעודו מחליף תחנות ברדיו עד שעצר על שיר שאהב.

"זזנו לסנוקר?" שאל אשטון.

הוא הסתכל עליו וזקפתי גבה. "עישנת משהו אחי?" קולו עמוק וצרוד. הוא לקח שאכטה נוספת.

אשטון הרים את הסיגריה שהוא מחזיר בין אצבעותיו והראה לו שכל מה שעישן היה סיגריה רגילה. "שכחת את 'איקס' אה?" הוא שאל ולקח עוד שאכטה ארוכה. אשטון קפא לרגע אבל התעשת מהר מאחר ונהג. אשטון שלח לו מבט חטוף.

"זה היום." אמר ונראה מופתע. הוא הנהן והסתכל עליו בשעשוע. "זין אחי, אני לגמרי שכחתי."

"אני רואה." הוא אמר. "פשוט תשנה מסלול."

אשטון זרק את הסיגריה מהחלון ונשף החוצה מראותיו את העשן. הוא סיים את הסיגריה שלו וזרק אותה החוצה מהחלון גם הוא. שניהם לבשו הכל שחור. הוא לבש חולצה מכופתרת שחורה ומכנס מחויט בצבע שחור עם מגף שחור נמוך מעור.

אי אפשר היה לדעת איתו אם הוא הולך לפגישה או למסיבה.

אשטון לבש ג'ינס שחור נמוך עם קרעים וסווטשרט בצבע שחור. שערו מגולח כך שלא היה צריך לסדר אותו, זיפיו שחורים מעטרים את פניו היפות, ריסיו ארוכים עיניו חומות בהירות ופניו מעוצבות בצורה כזו שגורמת לו להיראות כמו מלאך. אך מצער שזה היה המראה שלו, כי הוא היה שונה לגמרי ממה שנראה.

חברו נראה בדיוק ההפך ממנו, הוא רוצה והוא אוהב שמפחדים ממנו ומראה שלו משדר משהו מאיים אך יפה כאחד. שערו חום בהיר מסורק לאחור ומוחזק עם ג'ל כך שלא ייראה פרוע... הוא התגלח אתמול כך שפניו חלקות ויפות, קווי הלסת שלו בולטים. עיניו הכחולות כהות ואפלות וכשהוא כועס הן אפילו מתכהות יותר. פניו משדרות רצינות אך לא תמיד, רוב הזמן.

עם החולצה המכופתרת ארוכת השרוולים הוא נראה אפילו יותר שרירי ממה שהוא באמת. כתפיו רחבות והוא שרירי בפרופורציה לגופו. הוא גם ידוע בתור איש הבחורות, חיוך אחד בו חושף את שיניו הישרות, הלבנות והיפות, חיוך אחד שלו והוא כובש אותן. כשמחייך הגומות בלחייו בולטות. לרוב החיוכים שלו הם חיוכים זדוניים, עם כוונה נסתרת. שעון יוקרתי כסוף על מפרק ידו השמאלי וטבעות כסופות על אצבעותיו בידו השמאלית.

לאשטון יש קעקוע על הזרוע הימנית העליונה. לו אין קעקועים בכלל.

הם החברים הכי טובים, הם מכירים משהיו בני אחת עשרה וכל מי שניסה אי פעם להציק להם, הם רמסו אותו. הרבה פחדו מהם ועדיין פוחדים מהם. יחד או לחוד הם יכולים להרוס חיים שלמים. לאנשם שלא מכירים אותם רוב הפעמים אשטון משחק את השוטר הטוב והוא את השוטר הרע כשהם רוצים להשיג משהו. אך אשטון לא שונה ממנו ואפשר לומר שלפעמים הוא יותר אכזרי מחברו.

אשטון החנה את הרכב היקר שלו רחוק מאזור המסיבה. בעודם הולכים אל המסיבה הנקראת 'איקס' המתקיימת כל שנה במעבר לשנה החדשה הם הוציאו סיגריות והחלו לעשן.

לא כל אחד יכול להיכנס ל'איקס'. המסיבה הזו מיועדת לבוגרי בית ספר 'קייליד'. זו המסיבה הכי מדוברת של השנה. התלמידים היחידים המורשים להיכנס למסיבה הם תלמידי י"ב. הרבה תלמידים משכבות תחתונות ניסו את מזלם אך ללא הצלחה כי לאנשי הסלקציה יש אייפדים עם נתונים ושורת חיפוש אחת המראה בדיוק אם כרגע לומד בבית ספר או לא ואם הוא בוגר בית הספר 'קייליד'.

לא הייתה להם בעיה בכניסה. זיהו אותם מהר מאוד, הרי מי לא הכיר אותם? 

FORCEWhere stories live. Discover now