המזכירה נראית בשנות השלושים לחייה, בלונדינית צבועה עם עיניים חומות. הסטתי את מבטי אל איאן בחדות. למה לעזאזל הוא מביא אותי אליו? אבל אז נזכרתי שאמר שסקוט תמך ברעיון שלי ושל איאן ומיהר להוציא אותו לפועל ולכן הרגשתי שאני צריכה גם להודות לו.
"כן." אמר איאן. הבחורה הרימה את הטלפון מלמלה כמה מילים וכמה שניות אחר כך הדלת בקצה החדר, מולי, נפתחה וסקוט המשגע הגיח אל המבואה. הוא לבוש במכנס אפור שכנראה תאם לחליפה שלו אך מאחר והז'קט לא עליו הוא לבוש רק עם חולצה מכופתרת לבנה. הוא הסתפר וראשו נראה כמעט מגולח. לא הייתי בטוחה אם אהבתי את זה או לא.
חייכתי אליו והוא שלח לי חיוך קטן חזרה. כשהיה קרוב אלינו הוא ואיאן התחבקו חיבוק זריז. לא ידעתי אם אני אמורה לחבק אותו. לא חיבקתי אותו והוא לא חיבק אותי. "איאן אמר לי שאהבת את הרעיון שלי. תודה. זה באמת שימח אותי לראות את הבר ככה." אמרתי בביישנות והרגשתי שאני מסמיקה מעט.
הוא לא היה יכול שלא לחייך והוא חשף את גומותיו העמוקות ושיניו הלבנות והיפות. "אני שמח שהצלחתי לשמח אותך." אמר בקול העמוק שלו ושלח צמרמורות בכל גופי. לא שמעתי את הקול שלו הרבה זמן.
סקוט הסתכל על איאן ואז גם אני. איאן לקח שאיפה קצרה ואז הסתכל עליי וחייך חיוך קטן. "אני צריך ללכת לסדר כמה דברים ואני חוזר. חכי לי כאן ואז אקח אותך חזרה למעונות אם תרצי."
לפני שיכולתי אפילו לומר מילה הוא שלח ליטוף קל מהלחי שלי לסנטרי כך שאחז בו לרגע ואז הוא הלך. סגרתי את פי ונשארתי לבד עם סקוט.
ועם המזכירה. מזל.
"בואי איתי." אמר והסתובב, מתקדם חזרה למשרדו. נשפתי ועקבתי אחריו. הוא חיכה שאכנס ואז הוא סגר את הדלת אחריו. המשרד שלו היה הרבה יותר גדול מהמשרד שהיה לו בלוס אנג'לס. ספות היו בחדר, שולחן עבודה, ארונות צמודים לקיר, מראות ורהיטים נוספים שנתנו למשרד מראה חמים ומזמין.
התיישבתי על הספה וסידרתי את החצאית שלי כך שלא תעלה יותר מידי, הוא בחן כל תנועה שלי ואז התקרב והתיישב בספה מולי, זקוף.
"הבר באמת נראה טוב. תודה." אמרתי לו.
הוא הנהן ואז שוב היה שקט בייננו. לא רציתי להרגיש לו בנוח יותר ממה שכבר הרגשתי ולכן ניסיתי לפתח שיחה. "נהיית איש חשוב יותר? יש לך עכשיו מזכירה ומשרד גדול..."
"אם זה מה שהופך אותי לאיש חשוב אז אני מניח שכן." לעזאזל איתו ועם התשובות שלו. כל מה שעשיתי היה להנהן ולנשום עמוק, הסתכלתי לכל מקום רק לא עליו. שמעתי את רעש החיכוך בינו לבין הספה כשקם ולפני שיכולתי להבין מה קורה הוא כבר רכן אליי וכלא אותי בין זרועותיו, ידיו מונחות על גב הספה משני צדדי גופי, פלג גופו העליון רכון אליי ופניו קרובות לשלי. הצמדתי את גבי לספה כדי לתפוס ממנו מרחק.
YOU ARE READING
FORCE
عاطفية'אם חשבתי שהוא ירחם עליי טעיתי ובגדול, המגע העדין שלו הטעה אותי והוא רצה להבהיר לי את זה... והוא בהחלט הבהיר את המסר.' הוא רוצה והוא אוהב שמפחדים ממנו, המראה שלו משדר משהו מאיים אך יפה כאחד. עם סקוט פורס לא כדאי להתעסק, הוא מוכר בתור צרה אחת גדולה...