אתמול סקוט הביא לי כמה ארגזים שאוכל לשים בהם את הדברים שלי והתחלתי לסדר אותם. הלימודים הסתיימו היום מוקדם כשחזרתי למעונות וישבתי עם ג'ו היא הבחינה שהצמיד לא על היד שלי וכשראיתי שזה באמת נכון נלחצתי.
הצמיד כנראה נפל לי במהלך היום ואני אפילו לא שמתי לב, מה סקוט יחשוב? מה אם הוא יחשוב שאני לא מעריכה את מה שהביא לי? עוד שעתיים בערך אני צריכה ללכת לעבודה ואני מקווה שעד שאצטרך ללכת כבר אסיים לארוז את כל החדר.
ג'ו עוזרת לי והיא קצת עצובה שאני עוזבת אבל הבטחתי לה שנשמור על קשר. אני אתגעגע לגור איתה ועם לקסי, היה לי כיף איתן בזמן הקצר שיצא לי לגור איתן ואני חושבת שהיינו יכולות להיות חברות אפילו יותר קרובות אם הייתי נשארת אך עשיתי את הבחירה שלי, בחרתי שוב בסקוט.
האם אני עושה את הדבר הנכון? אני שואלת את עצמי את זה הרבה בעוד שאני אורזת ארגז ועוד ארגז. מה אם אני וסקוט לא נסתדר יחד? מה יקרה אז?
אני וסקוט לא מתראים הרבה מאחר ואני לומדת ביום והוא ישן וכשאני הולכת לישון הוא מתעורר והולך לעבודה. עכשיו כשנגור יחד נראה אחד את השנייה קצת יותר ואני מקווה מאוד שזה לא יתפוצץ לי בפרצוף.
כשהגיעה השעה להתארגן לעבודה הודיתי לג'ו על מה שעזרה לי וכשיצאה מהחדר התחלתי להתארגן, עשיתי זאת בזריזות ובזמן הפנוי שנשאר המשכתי לסדר.
כשיצאתי מבניין המעונות מונית חיכתה לי וכשהגעתי לעבודה פגשתי את קים. שמחתי לראות אותה למרות שכבר התראינו היום. לבשתי את הסינר של העבודה והתחלתי לעבוד יחד איתה. אני לא יודעת איך להסביר את השמחה שאני מרגישה, אני מתרגשת כי אני מקווה ומצפה לדברים טובים וחושבת על דברים טובים.
אני חושבת שיכול להיות לי ולסקוט ממש טוב יחד כי אנחנו באמת מתקדמים. אני אוהבת אותו. ואני כל כך מאושרת שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי. אני לא חושבת שסקוט הוא הבחורים שאומרים דברים כאלה למישהי. הוא אוהב אותי.
בעוד שאני עובדת ומכינה קפה לאנשים פעמון הדלת נשמע וכשהסתובבתי ראיתי שמי שנכנס זה קול, קולין, הבחור שסקוט ואיאן רצו שאתרחק ממנו. לסקוט היה התקף זעם כשגילה שעדיין היה לי את המספר שלו והוא בא אליי כדי למחוק אותו. לא ראיתי או שמעתי ממנו הרבה זמן ואף פעם לא ראיתי אותו כאן.
הוא התקדם אל הדלפק כשראה אותי אך נעצר על ידי קים שהתרגשה לראות אותו. הם התחבקו והוא חייך אליה ואני תהיתי לעצמי מאיפה לעזאזל הם מכירים? כשהם התנשקו ליבי כאילו החסיר פעימה. קול הוא החבר של קים? מה לעזאזל קורה כאן?
קים יודעת במה קול מתעסק? אף פעם לא דיברנו על חבר שלה ולא ראיתי אותו. כשהם התנתקו מהנשיקה המנהלת, שמסתבר שהיא אמא שלו מיהרה אליו גם ושמחה כל כך לראות אותו, אותו דבר אבא שלו. כמה דקות אחר כך הוריו חזרו לעבודה וקים התקדמה אליי איתו והציגה אותו בפניי. שנינו התנהגנו כאילו אנחנו לא מכירים ובעוד שהיא מכירה בייננו חשבתי לעצמי האם זה צירוף מקרים?
YOU ARE READING
FORCE
Romance'אם חשבתי שהוא ירחם עליי טעיתי ובגדול, המגע העדין שלו הטעה אותי והוא רצה להבהיר לי את זה... והוא בהחלט הבהיר את המסר.' הוא רוצה והוא אוהב שמפחדים ממנו, המראה שלו משדר משהו מאיים אך יפה כאחד. עם סקוט פורס לא כדאי להתעסק, הוא מוכר בתור צרה אחת גדולה...