פרק 24

10.7K 577 151
                                    

שלושה ימים עברו מאז הדייט שלי עם סקוט ולא שמעתי ממנו מאז. לא ידעתי מה לחשוב ולא רציתי לחשוב מחשבות שליליות. אני מאמינה שהוא פשוט עסוק ואין לו זמן אליי כי מאיאן לא שמעתי כבר יומיים ואני מניחה ששניהם עסוקים.

אני מתחילה ללמוד שבוע הבא ואני מתרגשת מאוד. ג'ו פחות איתי בימים האחרונים וגם תהיה איתי פחות עכשיו מאחר והיא מתחילה קורס קצר ככה שאין לי ממש מה לעשות כדי להעסיק את עצמי חוץ מלהיות עם לקסי ואני לא כל כך מתחברת אליה.

אני נמצאת עכשיו בחדר שלי ואני שומעת את הצחוק הקולני שלה ושל פול מהחדר שלה. אני מניחה שכבר התרגלתי אליהם.

אם לומר את האמת אני כן רוצה לראות את סקוט.

מה אם הוא לא נהנה ובגלל זה הוא פעם נעלם? אולי הוא התעצבן שנכנסתי לחיים האישיים שלו, כלומר לענייני המשפחה. אבל גם הוא שאל אותי על המשפחה שלי... אפילו שהסיפור שלו קצת יותר טרגי אבל עדיין...

אני באמת לא יודעת מה לחשוב. השעה חמש בערב ואת כל היום שלי העברתי בישיבה או שכיבה בחדר שלי בעודי צופה בסדרות בטלפון. יצאתי מהחדר כשהחלטתי להיכנס להתקלח ובדיוק פול יצא מהחדר של לקסי כדי לשתות מים. הוא חייך אליי ושאל לשלומי.

לקסי יצא אחריו וחייכה כשראתה אותי. "מה קורה מיה?" היא שאלה אותי. "יש לך תוכניות לערב?"

"לא." עניתי לה. "התוכנית שלי היא להישאר פה ולצפות בסרטים." צחקתי.

"בואי איתנו." אמר פול ולקסי הנהנה. "אנחנו יוצאים למועדון עם עוד כמה חברים."

"אני לא טיפוס של מועדו-"

"בחייך, יהיה כיף מיה. מקסימום תחזרי מוקדם אבל תצאי קצת, ראיתי שהיית כאן כל היום." אמרה לקסי.

ג'ו יצאה מהחדר שלה וחייכה אל כולנו. "מה קורה?" שאלה.

"אנחנו יוצאים למועדון ומיה לא רוצה להצטרף. רוצה לבוא ג'ו?" אמרה לקסי.

"אני חייבת ללמוד ולקום מוקדם מחר אבל מיה כדאי לך לצאת. למה שתשתעממי כאן?" שאלה ג'ו. הבטתי בהם כשהתלבטות ברורה על פניי ואז לקסי לא השאירה לי מקום להתלבטות ואמרה: "תתארגני את באה איתנו ואם תרצי לחזור פול יחזיר אותך. נכון פול?"

פול הנהן ולגם מהמים שלו. "ברור." אמר לאחר מכן.

לבשתי חצאית המגיעה עד אמצע ירכיי בצבע חרדל עם חגורה תאומת של החצאית עם חולצה לבנה צמודה עם שרוול שעוקף טיפה את המרפק וחשוף בגב בצורת משולש. נעלתי נעליים שטוחות בצבע לבן וסידרתי את שערי. הייתי אחרי מקלחת והרגשתי רעננה.

המחשבה על לצאת נראתה לי דווקא די זורמת עכשיו, לא יכולתי לראות את עצמי נשארת לשכב במיטה ולצפות בסרטים. זה מה שעשיתי בערך ביומיים האחרונים מאז שיצאתי עם איאן לאכול צהריים.

FORCEWhere stories live. Discover now