שתי אפשרויות אמילי הציגה לפניי. רציתי להיות כמה שפחות חשופה ולכן בחרתי בבחירה השנייה. מאחר ולא רצינו להתבלט שם אמילי אמרה שהרוב לובשים שחור ולכן גם אנחנו נלבש שחור. אף פעם לא הייתי במועדון הסנוקר הזה שלהם או בכל מועדון אי פעם.
אמילי תיארה את המקום, נשמע שזה מקום גדול מאוד. יש שם מספר שולחנות סנוקר כל שולחן הוא על סכום הימור אחר סכום ההימור מותאם לעיצוב של השולחן. אם למשל בשולחן מסוים מהמרים על חמש מאות דולר והשולחן בצבע שחור, אז כל השולחנות שבצבע שחור הם על הימור של חמש מאות.
היא אמרה שבצד שני של המקום יש בר ומקומות לשבת, בעיקר ספות. מחיר כניסה הוא שישים דולר. המנויים של המקום מקבלים הטבות שלאמילי אין מושג מהם ההטבות היא רק יודעת שמנויים מקבלים אותם.
אמילי החלה להתלבש, היא לבשה את האפשרות הראשונה, שמלה ארוכת שרוולים בצבע שחור המגיעה עד האמצע הירכיים ומאחור היא טיפה ארוכה יותר אך לא מגיעה לשקע הברך היא לבשה את השמלה עם מגפי עקב של משהו כמו שמונה סנטימטר בצבע שחור, מגפיים גבוהים המגיעים עד הברכיים בצבע שחור. היא בחרה את העקב הכי נמוך שיש לה כדי לא לבלוט. שמונה סנטימטר נחשב נמוך בשבילה לעזאזל.
את שערה הבלונדיני היא החליקה מעט כדי שלא יהיה מתולתל מידי וייראה גלי. היא התאפרה איפור עדין לשם שינוי, איפור שהיא שמה לבית ספר. היא איפרה אותי אותו דבר.
אני לבשתי את האפשרות השנייה. סריג שחור עם צווארון שנצמד מאוד לגופי וסקיני ג'ינס עם רוכסן מיוחד, רוכסן חישוק. הג'ינס יכול להירכס מהאזור הפרטי שלי עד מעל לטבור. את הסריג אמילי הכניסה לתוך המכנס שלי ועשתה לשערי הבלונדיני והחלק בייביליס מה שגרם לו להיות טיפה קצר יותר ולהגיע לאזור כתפיי. שערי הטבעי חלק ומגיע עד השכמות.
לא אשקר, הרגשתי בנוח, הרגשתי יפה... אולי זה בגלל שקודם לכן שתינו שני שוטים של וודקה. הרגשתי ככה מאיימת, כאילו אני יכולה לעשות הכל, כאילו יש לי שליטה על הכל. נשמתי עמוק וכשהסתובבתי אל אמילי ראיתי שהיא החזיקה עקב נמוך –שמונה סנטימטר- גם בשבילי בצבע שחור מאחר ואנחנו בחורף היא הביאה לי מגף מעלף.
אמילי ואני החלטנו לקחת מונית ולא לנהוג מאחר ושתינו. כל אחת מאיתנו לקחה נרתיק כדי לשים בו כסף, מפתחות של הבית ואת הטלפונים שלנו. ישבנו מאחורה ועברנו על התוכנית שלנו. אנחנו צריכות לגרום לשמועה הזאת להיות אמינה.
שתינו היינו לחוצות אבל מוכנות. בהמשך הנסיעה החלטנו לא לדבר על זה כדי שלא נפשל בסוף. אחרי נסיעה ארוכה שאם לומר את האמת מרוב הלחץ אפילו לא שמתי לב כמה זמן עבר הגענו. שילמנו לנהג ויצאנו מהרכב. עמדנו מול המועדון. שלט מואר מעל המקום כתוב- 'ביליארד' בצבעי כחול סגול אדום. נשמתי עמוק והסתכלתי על אמילי.
YOU ARE READING
FORCE
Romance'אם חשבתי שהוא ירחם עליי טעיתי ובגדול, המגע העדין שלו הטעה אותי והוא רצה להבהיר לי את זה... והוא בהחלט הבהיר את המסר.' הוא רוצה והוא אוהב שמפחדים ממנו, המראה שלו משדר משהו מאיים אך יפה כאחד. עם סקוט פורס לא כדאי להתעסק, הוא מוכר בתור צרה אחת גדולה...