פרק 39

7.3K 321 80
                                    

כעבור שנה

השחלתי את הטבעות על אצבעותיי. ענדתי את השרשרת ואת העגילים שההורים שלי קנו לי ליום הולדת שבע עשרה. אמילי סיימה לאפר אותי לפני כמה דקות ואנחנו כבר היינו מוכנות לצאת.

לקח לי הרבה זמן לסלוח לאמילי על מה שעשתה אבל גם יכולתי להבין למה היא עשתה את זה. יכולתי להבין למה היא סיפרה לאמא שלי את הכל, היא דאגה לי וחששה לשלומי והיה לי ברור שלא אוכל לכעוס עליה לנצח.

בכל זאת, היא החברה הכי טובה שלי, היא תמיד תהיה שם בשבילי לא משנה מה ואני אהיה שם בשבילה. אני חושבת שאם המצב היה הפוך אני גם הייתי אומרת להורים שלה או מנסה להכניס לה קצת שכל לראש.

לא שמעתי מסקוט מאז שעזבתי אותו בשדה תעופה. אני לא יודעת מה להרגיש לגביי זה. הוא אמר שהוא לא יוותר עליי לפני שעזבתי ובכל זאת לא שמעתי או ראיתי אותו כבר שנה. אני לא יודעת מה חשבתי לעצמי שסקוט ינסה וילחם עליי. אני גם כועסת על עצמי שחשבתי שאולי זה יהיה המצב.

לקח לי זמן להתגבר עליו ואני לא אשקר אני לא התגברתי במאה אחוז. הבן אדם הזה בראש שלי כשאני קמה בבוקר והולכת לישון ואני שונאת את העובדה שזה ככה. הוא בטח כבר עבר הלאה עוד כשעזבתי.

אני לובשת שמלה שחורה חסרת שרוולים עם צווארון שמגיעה עד אמצע ירכיי. שערי הבלונדיני מסולסל מהבייביליס שאמילי עשתה לי בקצוות. אני מרגישה יפה אבל בהחלט לא רואים את זה עליי. תמיד שאני חושבת על סקוט המצב רוח שלי יורד משמעותית.

אמילי נתנה לי מכה קלילה בכתף והעירה אותי מהמחשבות עליו. אילצתי את עצמי לחייך חיוך קטן. היא נאנחה. הנדתי בראשי. "בואי לא נדבר על זה." אמרתי לה. היא הנהנה בהבנה. היא יודעת למה יש לי את מצבי הרוח המשתנים האלה וגם את ההתנתקויות האלה של חלומות בהקיץ.

אני שונאת אותו.

כמה דקות אחר כך יצאנו, נסענו ברכב של אמילי שההורים שלה קנו לה ליום הולדת לא מזמן. היא הפעילה את המוזיקה והגבירה אותו לעוצמה הכי גבוהה עד שהרכב רעד. שרנו, רקדנו, התעצבנתי על אמילי שכמעט נסעה באור אדום ואחרי נסיעה של כמה דקות ארוכות הגענו למועדון.

יצאנו מהרכב, אמילי נעלה השתמשנו בתעודות מזויפות כדי להיכנס פנימה. אמילי קבעה כאן עם כמה ידידים שהכירה מהקולג'.

ביטלתי את הלימודים שלי בניו יורק. אפילו לא טסתי חזרה כדי לקחת את הדברים שלי. אמא שלי טסה במקומי ולקחה הכל. אין לי מושג אם היא ראתה את סקוט או את השותפות שלי לחדר. היא לא סיפרה לי כלום מעבר לעובדה שהיא הגיעה, לקחה את הדברים וחזרה.

נרשמתי לקולג' שבו אמילי לומדת. הלימודים שלי התחילו לפני כמה ימים. התחלתי את הלימודים שנה אחרי כל החברים שלי מהבית. לא הייתי מוכנה כשחזרתי הביתה להתחיל ללמוד. לא הייתי מפוקסת מספיק וההורים שלי דווקא תמכו בי. אני עבדתי, הרווחתי כסף וחסכתי.

FORCEWhere stories live. Discover now