1/2

12.3K 344 78
                                    

Min Ju'dan :

Mj : Jung Suk! Kendine gel ve seninle Dylan için evlendiğimi unutma!

Js : Hah! Ama ben seni seviyorum!

Mj : Beni sevmeni sana ben söylemedim Jung Suk!

Js : .......tamam

Mj : Tamam mı? Nasıl bu kadar rahatsın?

Js : Neyse. Yarın Dylan 12 yaşına basacak onu mutlu etmek için en azından mutlu gibi görün.

Mj : Bu yaptıklarından sonra nasıl mutlu olmamı bekliyorsun?

Js : Cidden bunları hiç çekemem.

Son kez gözlerime bakıp kapıyı çarpıp odadan çıkmıştı. Tam 5 yıl geçmişti. Jungkook'u en son 5 yıl önce görmüştüm. O günden sonra Jung Suk herşeyi anlamıştı. Gerçekte onu sevdiğimi anlamıştı.

Her hafta eve sarhoş bir halde geliyordu ve bu Dylan'ı kötü etkiliyordu biliyordum. Acaba Jungkook ile tekrar biz olur muyduk? Tekrar biz olur muyduk bilmiyorum....

Bazen sadece ölüp gitmek ister insan ancak geride bıraktığın değerlileri düşününce vaz geçer. Ama bazıları korkuları nedeni ile vazgeçtiğini düşünür. Bilmiyorum belki sadece ben geride bıraktıklarım için vazgeçiyorum.

Ayağa kalktım ve balkona çıktım. Denizin kokusu içime yayıldığında acı bir gülümseme sunmuştum denize. Herşey çok güzeldi. Evimiz, hayatımız, herşey güzeldi. Sadece ben kötüydüm. Başaramıyordum.

Onu unutamıyordum...

zoraki evlilik 2 • jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin