Jungkook'dan
Gülmekten karnıma ağrılar girmişti. Şu surat ifadesini bir daha görmek için neleri vermezdim be kkkk.
Mj : Yah! Gülmeyi kes!
Jk : Ama o makyaj neydi öyle ahahaha.
Mj : Jungkook..!
Biraz ciddileştim ve yatağa yattım. Yüzümü ona taraf döndüm ve belinden tutarak kendime doğru çektim. Gözlerini kocaman açarak elime baktı daha sonra ise kahvenin en koyu tonu olan gözleri ile gözlerime baktı.
Bu tatlılık fazla ama. Üzerine doğru çıktım ve dudaklarına doğru yaklaşıp uzun bir öpücük bıraktım. Ellerini boynuma doladığında ellerimi kenarlara koydum ve ağırlığımı biraz üzerine verdim.
Dudaklarımızı ayırdım ve gözlerine bakarak tatlı bir gülüş sundum meleğime. Burnuna küçük bir öpücük bıraktım ve tekrar tatlı bir gülümseme sundum. Bana gözleri parlayarak baktığında içim ısınmıştı.
Şuan inlemelerini duymağı o kadar çok isterdim ki. Ama olmaz. O istemeden yapamam. Kulağına doğru eğildim ve tahrik edici bir ses tonu ile konuştum.
Jk : Bu gece...özel olsun istiyorum Jeon Min Ju. Bir kez daha benim olduğunu hatırlatmak istiyorum Min Ju.
Korkak gözlerle bana baktığında güven vermek anlamında kafa sallamıştım. Gözleri ile onayladığı zaman o kadar mutlu olmuştum ki. Anlaşılan gece uzun olucak kkkk.
+18 olan şeyi diğer bölümde yazsam mı? Yoksa yazmadan direk sabaha mı gelsem? Fark yok benim için. Siz söyleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
FanfictionJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.