Seul Bi'den
Mj : İyisin değil Seul Bi?
Sb : İyiyim demiştim anne..!
Mj : Bu gün işe gitmesen mi hm?
Sb : Saçmalama anne iyiyim diyorum. Gidicem.
Annem göz devirdikten sonra yanağına küçük bir öpücük bırakarak evden çıktım. Bay.Kim'e teşekkür etmem gerek. Beni o kurtarmıştı. Şirkete vardığımda arabadan indim ve girişe doğru yürüdüm.
Saate baktığım sırada baya geç olduğunu görmüştüm. Geç kalamam! Lanet olsunn! Koşarken kafam sert birşeye çarptığında başımı kaldırıp ne olduğuna baktım. Önümde duran Dylan'ı gördüğümde şaşırmıştım.
Sb : Ben özür dilerim...
Dy : Sorun yok.
Yanından geçip gittiğimde arkamdan geldiğini görmüştüm. Arkama dönerek önünde durduğumda o da durmuştu.
Sb : Beni mi takip ediyorsun sen?!
Dy : Kusura bakma ama senin yüzünden odama gidemiyorum. Önümde yürüyorsun farkındaysan. Odam önünde farkındaysan!
Cidden....rezil oldum! Adam odasına gidiyormuş ben ne sordum! Onun yanında duran odama girdiğimde omzumdaki küçük siyah çantayı koltuğa attım ve masama oturdum.
Cidden neler oluyor bu günlerde bana ya...sekreter kız odama girdiğinde ne istediğini sordum.
Sekreter : Bayan.Jeon, Bay.Kim sizi çağırıyor.
Gitmesini söylediğimde kız odadan çıkmıştı. Ne vardı sanki kendisi gelse! Odun herif! Öküz! Neyse sakin olmalıyım.
-4 saat sonra 18:45-
Sb : Bay.Jeon! Durun! Bakın sakin olun! Size diyorum! Yahhh! Jeon!
Dediğim şeyle durduğunda arkasını dönmüş ve bana doğru ilerlemişti. Baya sinirliydi. Ama neden! Arkaya doğru giderken duvara yapışmamla durmuştum. Eliyle boğazımı sıkmaya başladığında aynı zamanda konuşuyordu.
Dy : Ne dedin sen az önce!
Sb : Be-ben..bo-boğazımı!
Elini gevşettiği zaman bırakacak sanmıştım. Ama hala tutmaya devam ediyordu.
Dy : Bir daha bana 'Jeon' demiyeceksin!
Sb : N-neden?
Dy : Sevmiyorum!
"Mj : Yah! Jeon!"
Tekrar arkasını dönüp gittiğinde arkasından gitmiştim. Arabaya bindiği zaman koşmuştum ama yetişememiştim. İçimde neden kötü bir hiss var? Birşeyler olucak..hiss ediyorum.
-2 saat sonra-
Sb : Dylan! Kaç saat oldu! Nerdesin! Cidden-
Doktor : Bayan? Bay.Jeon bir araba kazası geçirmiş lütfen yakınıysanız hemen Seoul Özel Hastanesi'ne gelin!
Doktorun söylediği şey ile korktuğum şey başıma gelmişti. Cidden neden hep hiss ettiklerim doğru çıkıyor! Lanet olsun ne yapacağım? Ölemez. O benim abim gibi. Onu kaybetmek istemiyorum.
Hastaneye vardığımda koşarak içeri girdim. Kızdan yerini öğrendiğimde hızla ameliyat odasının önüne gelmiştim. Küçük camdan ne yaptıklarını bakıyordum. O..neden kalp masajı yapıyor!
İçeriden kız çıktığında ne oldu diye öğrenmek için ona koştum.
Sb : Ba-bayan! Ne oldu! Noluyor!
Hemşire : Bayan. Acil 0 pozitif kana ihtiyacı var! Yoksa hastayı kaybedeceğiz!
Sb : Be-benim kanım uyuyor!
Kadının arkasından bir odaya girdiğimizde beni sedyeye yatırmıştı. Yandaki büyük camdan can çekişen Dylan'ı gördüğümde canım acımıştı. Gözlerimden istemeden yaşlar akarken kadın kanı almış ve diğer hemşireyle tatlı göndermişti.
× : Bayan lütfen biraz yiyin. 2 paket kan alındı. Başınız dönebilir.
Kadının elindeki büyük tepsiden sadece bir tatlı aldım ve ayağa kalktım. Noluyor bana? Neden üzülüyorum böyle? O benim abim değil sevgilim değil yakınım değil! Neden böyleyim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
FanfictionJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.