Min Ju'dan :
Mj : Y-yah! Jungkook neden buradayız?Jk : Eğlenmek için bara neden gidilir?
Söylediği şeye göz devirdikten sonra oturduğum yerden kalktım ve lavaboya gideceğimi söyledim. Ağır içki kokusu başımı döndürüyordu. Yiyişenleri gördükçe midem kalkıyordu.
Lavaboya girdiğimde kızlar makyaj yapmakla meşkuldü. Kızın biri yüzüme garip baktığında aynada yüzümde birşey varmı diye bakmıştım.
Mj : Neden öyle bakıyorsun?
Sj : Sen! Senin yüzünden işimden olmuştum!
Mj : Ne?
Üzerime doğru gelip saçımdan tutmaya çalıştığında yapabileceğimi düşündüm ve kızım kolundan tutup büktüm. Acı ile inleyerek kolunu bırakmamı söylediğinde daha fazla sıkmıştım.
Dışardan bazı erkeklerin sesi geldiğinde kızın kolunu bırakmış ve sırtına tekme atmıştım. Düşündüm de bunları neden Jungkook'a yapamıyorum? Diğer kız üzerime gelmeye başladığında dışarı çıkmaya çalışmıştım.
Ancak saçımdan kavrayıp geriye çekti ve kapıyı klitledi. Hah..kendisi istedi!
× : Seni sürtük! Ne hakla arkadaşıma vurursun!
Mj : Sürtük mü? BİTTİN SEN!
İnsanlar kapıya vurmaya başladığı zaman hiçbir şeyi umursamamıştım. Saçımdan tuttuğu elini tutarak sıkmaya başladım ve üzerine doğru yürüdüm. Sırtı duvar ile buluştuğunda Jungkook gibi saçından kavradım ve aşağı doğru çektim.
Kafasını yüzüme doğru kaldırdığımda bana yalvaran gözlerle bakması hoşuma gitmişti.
Mj : Sen. Bana. Sürtük mü. Dedin?!!!
Söylediğim her kelimeyi üzerine bastırarak söylüyordum ve her seferinde saçını daha fazla çekiyordum.
× : Bı-Bırak!
Mj : Bana emir verebileceğini kim söyledi?! Bak çekiyorum.
Kızın saçını daha sıkı kavradım ve yere ittim. Kafası soğuk duvara çarptığında küçük çaplı bir kahkaha attım. Kızın üzerine doğru yürüdüm ve tam tekme atacakken durmuştum.
Jk : MİN JU! KAPIYI AÇ!
Bağırarak beni çağırıyordu aslında biraz daha dövmek istiyorum ancak kız öldü ölecek. Diğeri korkak gözlerle bana baktığında karnına tekme atmıştım. Attığım gibi çığlığı ile neredeyse kulaklarım patlayacaktı.
Aynanın önüne geçtim ve saçlarımı dağıttım. Gömleğimin kolunu biraz yırttım ve düğmesinin birini kırdım. Masadaki dark fondöteni yüzüme fazlasıyla vurdum ve rujumu kan gibi gösterecek gibi sürdüm.
İşte tam bir dövülmüş kız. Yerde yatan iki kızı kabinlere soktum ve kendimi yere attım ve kapıyı açtım. Jungkook eğilip kucağına aldığında kulağına fısıldadım.
Mj : Çabuk çıkalım burdan foyam ortaya çıksa tutuklanırım!
Durumu anladığında benimle hızla dışarı çıktı diğerleri ise şaşkınca bana bakıyordular. Çok mu iyi olmuş makyajım kkkk.
Bakın ciddiyim oy gelmedikçe bölüm atmıycam. Heves kalmıyor. Bir oy atmak ne kadar zormuş Allah'ım. Oy atmayanların telefonu klozete düşsün inş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
FanfictionJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.