Min Ju'dan
Jk : Benim minik bebeğim hala uyuyor mu?
Gözlerimi açmaya çalışırken vanilya kokusu daha da yaklaşmıştı. Tam açmışken burnuma küçük bir öpücük kondurmuş daha sonra ise dudaklarımı öpmüştü. Boynuna sarılacakken kasıklarımda hissettiğim acı ile geri yatmıştım.
Acı daha da arttığında neredeyse kıvranıyordum. Jungkook kaşlarını çatmış bana bakarken yataktan kalkmaya çalışmıştım. Canımın acıdığını iliklerime kadar hiss ediyorum.
Jk : Dur bekle.!
Yataktan kalkıp yanıma geldi ve beni kucağına alıp lavobaya götürdü. Klozeti kapatıp beni oturttuğunda kendisi de küveti doldurmakla meşguldü. Karnımı tutmuş inlerken ara sıra bana bakıyordu.
Jk : Biraz dayanmaya çalış Min Ju...üzgünüm. O kadar sert olmamalıydım...
Küvet dolduğunda beni tekrar kucağına almış ve küvete koymuştu. Kendisi de geçip önümde oturdu ve yanında duran çilekli duş jelini aldı. Üzerimde duran ona ait olan gömleğin kapattığım iki düğmesini açtı ve üzerimden çıkarıp yere attı.
Duş jelinin birazını eline döktü ve yavaşça arkama geçip oturdu. Eli kasıklarıma doğru gittiğinde elini tutarak durdurmuştum.
Jk : Şşş..sakin ol. Sadece acını dindirmek istiyorum.
Diğer eli ile iki elimi de tuttuğunda kasıklarımı yavaşça ovalamaya başladı. Gerçekten rahatlatıyordu. Ancak fazla utanıyorum. İşi bittiğinde üzerime birşeyler almak için bornozunu giydi ve odaya geçti. Elinde kendi gömleği ile geldiğinde şaşırmıştım.
Jk : Ne..öyle bakma! Hava sıcak ne getireyim başka?
Birşey dememe izin vermeden vücudumu kuruladı ve elindeki gömleği üzerime geçirdi. Gömleğin kolları yüzünden neredeyse kolum gözükmüyordu. Vücudumu süzerek güldüğünde kaşlarımı çatarak kollarımı uzatmıştım.
Gömleğin kolunu yukarı doğru katladı ve beni kucağına alarak odaya geçip yatağa yatırdı. Kendisi de yanıma yatıp beni göğsüne çekti. Elimi sırtına doladım ve kafamı göğsüne bastırdım.
Jk : Saat daha çok erken biraz uyuyalım birtanem. Uyanınca daha az acıyacaktır.
Tamam anlamında kafamı salladım. Ve daha sıkı sarılarak gözlerimi kapattım.
Değerimi bilin ya 10 oy ile yb attım +15 oy ile yb gelcek banane atın gelsin amk.
Instagram : korehakkında._hersey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
FanfictionJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.