8/2

5.4K 247 54
                                    

Jungkook'dan :

Hepsi benim suçumdu. Şuan komada oluyor olması benim yüzümdendi. Herşey benim hatamdı. Benim yüzümden hep ağladı o.

Jk : Meleğim...neden hala uyuyorsun? Sen güçlüsün. Neden hala uyanmıyorsun? Bu beni üzüyor. Tam 1 ay oldu! Lanet olası bir aydır uyuyorsun!

Parmakları kıpırdadığı zaman bir göz yanılması olduğunu düşündüm. Gözlerini açmaya çalıştığını gördüğümde o kadar mutlu olmuştum ki!

Jk : Doktor! LAN UYANIYOR GELSENE!

Doktor hızla içeri girdiğinde beni dışarı çıkarmıştı. Ben içeriden çıkmasını beklerken o birşeyler yapıyordu. İçeriden çıktığında gülüyordu.

Dr : Bayan Jeon uyandı efendim içeri geçebilirsiniz.

İçeri girdim ve bana bakan bir adet Min aju gördüm. O..uyanmıştı! Gerçekten uyanmıştı! Hep böyle bağırmam mı gerekiyor uyanması için...yanındaki sandalyeye oturdum ve elini tuttum.

Jk : O kadar korktum ki Min Ju...uyanmayacaksın beni bırakacaksın diye o kadar korktum ki.

Mj : Ben iyiyim artık...v-ve o neydi az önce! Kulaklarım patladı!

Jk : Kkkk. Özür dilerim. Uyanmıyordun bir türlü ama baksana işe yaradı!

Mj : Jungkook...ben özledim.

Jk : Ne?

Mj : Ben oğlumu istiyorum Jungkook.

Jk : Gelicek birtanem okulu kapandığı gibi gelicek.

Bana o tatlı gülümsemesini sunduğunda biraz yaklaşarak dudaklarına masum ama uzun bir öpücük bıraktım.

Jk : Özlemişim.

Mj : Ne?

Jk : Seni ve şu kiraz aromalı dudaklarını kkk.

Yanakları kızardığında gülmeden edememiştim.

Jk : Ahahahaha domatese benziyorsun Min Ju!

Mj : Yahh!

zoraki evlilik 2 • jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin