Jungkook'dan :
Jk : Ne yaptığını sanıyorsun!
Kadın beni tınlamadan üzerimde sürtünmeye başladığında sinirlerim iyicene hoplamıştı. Nerenin köpeği oluyor ki bana böyle yapışıyor!
Sinirle ayağa kalktığımda kadında kalkmak zorunda kalmıştı. Yüzüne attığımda tokatla yere savrulması bir olmuştu.
Jk : Sen bu evin hizmetçisisin! Orospusu değil! Hemen işinin başına dön yoksa olacaklardan sorumlu değilim!
Sinirle odaya çıktım kapıyı çarparak odaya girdiğimde sakinleşmeye çalıştım. Lanet olası! Min Ju işe almamamı söylemişti! Kapı açıldığında sinirle yatağın üzerindeki yastığı kapıya fırlatmıştım.
Baktığımda Min Ju'yu görmemle hemen yanına koşmuştum. Cidden...başını kapıya çarptı yine benim yüzümden! Onu kucağıma aldım ve yatağa yatırarak ellerini tuttum.
Jk : Üzgünüm prensesim..seni..seni bir başkası sandım çok üzgünüm.
Ellerini öptüğümde bana doğru gülümsemişti. Beni nasıl sevebiliyor anlamıyorum...benim gibi bir canavarı.
Mj : Hayır...üzgün olma Jungkook. Ben evde yokken neler oldu da sinirlendin?
Jk : Önemsiz birşey fazla takılma.
Mj : Hm...tamam.
Jk : Oğlumuzun yanından yeni geldin biraz uyu ve dinlen olur mu?
Mj : Ah evet..zaten yorgunum.
-23:45-
Min Ju hala uyanmamıştı fazla yorgun olmalı. Bu gece salonda uyusam daha iyi olacaktır. Odadan yastığımı ve battaniyeyi alıp salona geçtim.
Kafamı yastığa koymuş uyumaya çalışırken yukarıdan gelen küçük çığlıkla oraya doğru baktım. Tanrım yukarıda bir tek Min Ju var!
Koşarak odaya girdiğimde yeni hizmetçinin Min Ju'yu boğmaya çalıştığını görmüştüm. Koşarak kadının saçından tuttum ve sürüyerek merdivenlerden inip salona doğru yürüdüm.
Elimin altında inlerken onu tınlamıyordum bile. Nasıl benim meleğini boğmaya çalışır.
Jk : Soo Jin! Yukarı çık ve Min Ju'yu sakinleştirmeye çalış!
Bunu diyerek evin aşağısında olan depoya doğru yürümeye başlamıştım. Eğlenceli olacak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
FanfictionJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.