10/2

4.5K 234 35
                                    

Min Ju'dan :

Jk : Min Ju bugün eve yeni hizmetçi gelicek ona neler yapması gerektiğini anlatırsın birtanem.

Mj : Hm. Tamam anlatırım Kook.

Ona tatlı gülümsememi gönderdiğimde gözleri parlamıştı. Biz salonda televizyon izlerken kapı çalmıştı. Jungkook Haneun'a kapıyı açmasını söylerken umarım sürtük tipli değildir demiştim.

Of acaba nasıl bir kız? Jungkook'a bakmaz umarım. İlişkimi boka sarmasına izin veremem ben. Topukluların sesi koca villanın salonunda yankı yaparken kafamı içeri giren kıza doğru çevirmiştim.

Ne! Nasıl! Bu...dünkü kız! Cidden! Neden geldi? Nasıl?! Kız beni gördüğünde ilk başta şaşırmıştı ancak sonra yüzüne yerleştirdiği piç gülümseme sayesinde korkmuştum.

Jr : Merhaba efendim. Ben yeni hizmetçiniz Jae Ra. 20 ya-

Jk : Sana yaşını sormadım. Kendini tanıtmanı da istemedim. İsmini bilmeden birini işe almam. Geveleme de işine başla!

Jungkook'a hayran olmuşcasına bakarken gözleri bana kaymış ve gülmüştü. Ah, kiminle nasıl konuşacağını gerçekten de iyi biliyor. Kız gitmeden önce onu durdurmuş ve yanına doğru yaklaşmıştım.

Mj : Hm...şu eteği hiç sevmedim. Çok kısa değil mi sence de!

Kıza kısaltmasını ima eder gibi konuştuğunda bana göz devirmiş ve Haneun ile mutfağa doğru gitmişti. Jungkook'un yanına geçtiğimde koluna yana doğru açtı ve kafamı omzuna koymamı söyledi.

Kafamı onun omzuna koydum ve sarıldım. Bu kokuyu ölene kadar unutamam.

Mj : Jungkook..beni bırakma olur mu?

Jk : Seni asla bırakmıycam. Yemin ederim.

Gözlerimi kapatarak huzur dolu kokusunu içime çektim. Onu seviyordum. Onu seveceğim. Umarım..umarım beni bırakmaz.

zoraki evlilik 2 • jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin