Dylan'dan
Dy : Daha kaç kez iyi olduğumu söyliycem?! Bu kadar dert etmene gerek yok Seul Bi!
Sb : Ama-
Dy : Aması yok! Dışarı çık üzerimi giyinicem.
Seul Bi dışarı çıktığında elimdeki tişörtü üzerime geçirmiştim. Ne kadar da aptal bir kız bu! Sinir ediyor. Hemde tek kelimesi. Sinir bozucu şey. Dışarı çıktığımda kolundaki yara bandını görmüştüm.
Dy : Ne oldu koluna?
Sb : Şe-şey sadece başım döndü ve serum taktılar.
Dy : Dikkat etmelisin. Hadi gidelim.
Göz devirdikten sonra elinden tutup hastaneden dışarı çıkmıştım. Doktor gidebilirsiniz dediği halde 2 haftadır gitmemize izin vermiyordu. Ah..Seul Bi! Elini aniden çektiğinde arkamı dönmüş ve yüzüne bakarak açıklamasını beklemiştim.
Sb : Be-ben kendim gidebilirim.
Dy : Gidelim mi diye sormamıştım. Arabaya bin.
Hala binmediğini gördüğümde kolundan tutarak kapıyı açtım ve ön koltuğa oturttum. Kendim de sürücü koltuğuna geçtiğimde çıkmaya çalışıyordu. Kapıları kapatmıştım çıkamazdı hahaha. Evlerine doğru yaklaştığımızda sadece "burada indir" diyordu.
Dy : Kapa çeneni! Sinir oluyorum Jeon Seul Bi!
Sustuğunda sadece bağırınca anladığını görmüştüm. Evlerinin önüne geldiğimizde arabadan indim ve kapısını açtım. İndiğinde içeri girmemem için direniyordu. Aish! Sinir!
Üzerine doğru yürümeye başladığımda korkarak arkaya doğru gidiyordu. Duvarla arama aldığım zaman hala geriye gitmeye çalışıyordu. Fazla komik.
Dy : Ne yapıyorsun?
Sb : Asıl sen ne yapıyorsun! Çekil!
Dy : Neden girmemi istemiyorsun?
Sb : Çünkü öyle istiyorum.
Dy : Fazla sinir bozucu birisin.
Sb : Biliyorum.
Dy : En azından bilmen iyi.
Sb : Evet. Çekilsen mi?
Dy : Neden?
Sb : Saçmalıyorsun. Çekil evime gideceğim.
Dy : Saçmalıyorsun evindeyiz.
Sb : Aish! Çekil be!
Kolumdan iterek evine doğru yürüdüğünde bu haline gülmüştüm. Bu kızı seviyo- ne diyorum ben ya...O Jeon ben ise Kim olmaz hemde asla. Sadece iyilik yaptı ve onu evine bıraktım. Evet sadece bu! Başka birşey olamaz.
Dy : Dur.
Sb : Ne?
Dy : Bana yaklaşma.
Sb : Ne söylüyorsun?
Dy : Uzak dur benden. Bir daha seni görmek istemiyorum.
Sb : Peki..neden?
Dy : İstemiyorum!
Sb : Defol.
Gözlerinin dolduğunu gördüğümde içim yanmışdı. Arabaya bindiğimde sürekli aynadan arkaya bakıyordum. Hayır olmaz. Geri dönemem. Geri dönemem. Olmaz. Geri dönemem..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
FanfictionJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.