7/2

5.7K 257 37
                                    

Yazar'dan :

Jungkook endişeli bir şekilde eve doğru gidiyordu. Telefonunu alıp özel korumasını aradı.

Jk : Evin tüm kapılarını kapatın! Min Ju sakın odasından çıkmasın! Yanında 3 koruma olsun!

Koruma tabi efendim dedikten sonra kapatmış ve Jungkook'un istediği gibi evin tüm kapılarını kapatmıştı. Min Ju'nun yanına ise her ihtimale karşı 3 koruma göndermişti.

Min Ju ne olduğunu hala anlamış değildi ama bunu Jungkook istediği için yapacaktı. Jungkook eve vardığında anahtar ile kapıyı açmış içeriden 3 kez klitlemişti.

Jk : Herkes buraya gelsin! Arka bahçenin kapısını kapatın!

2 koruma hızla arka bahçeye koşarken özel koruma olan Min Jae Jungkook'un yanına gitmişti.

Mja : Ne oldu hyung? Ne bu apar topar?

Jk : Eun Woo eskiden Min Ju'dan ayrılmazsam onu öldüreceğini söylemişti. Yapmasam öldürebilecek güçteydi. Geçen gece aramıştı ve ben onu unuttum! Lanet olsun Min Ju nerede!

Mja : Yukarıda hyung! Her ihtimale karşı 4 koruma var yanında!

Jungkook ve artık kardeşi gibi olan Min Jae hızla yukarı doğru koştular. Kapıyı açtıklarında gördükleri manzara berbattı..

Jk : Min Ju! Lanet olsun! Nasıl olur! Her yeri kapatın demiştim!

Jungkook hızla Min Ju'nun yanına koşmuş neredeyse her yeri kan olan meleğini kucağına alarak aşağı, evin ameliyat odasına doğru yürümüş ve doktoru çağırmıştı...

zoraki evlilik 2 • jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin