~20 yıl sonra~
Chanyeol'dan
Ch : Dylan! Buraya gel!
Uyuşuk adımlarla yanıma doğru geldiğinde kulağından tutarak sofranın önündeki sandalyeye oturttum.
Dy : Yah! Baba! Ah ah acıyor tamam erken kalkacağım ah!
Ch : Seni uyuşuk herif kaç kez erken kalk diyeceğim!
Göz devirerek kulağını bıraktığımda kendi sandalyeme oturup yemeğime devam ettim. Dylan yemeğini yemeğe devam ederken bu gün doğum günü olduğunu hatırlamıştım.
Onu öldürecekken oğlum olmuştu...
Ch : Doğum günün kutlu olsun oğlum.
Dy : Ah..baba doğum günü kutlamalarını sevmediğimi iyi biliyorsun. Her yıl bu lafı söylemekten bıkmadan mı? Kkk.
Gülümsedikten sonra yemeğime geri dönmüştüm.
Ch : Bugün toplantımız var biliyorsun değil mi?
Dy : Evet emin ol yine ben kazanacağım baba. Kaybetmeyi sevmem. Ve asla kaybetmedim bilirsin.
Ch : Evet çünkü sen benim oğlumsun.
Bana doğru gülümsedi ve masadan kalktı. Kalktığı zaman bende arkasından kalkmış ve hizmetliye seslenmiştim. Geldiğinde ikimizin de ceketimizi üzerimize giymemiz için yardım etti.
Teşekkür ettikten sonra dışarı çıkmış ve Dylan'ın ardından siyah arabaya doğru yürümüştük. Dylan sürücü koltuğuna oturduğunda arka koltuğa geçmiştim.
Dy : Bu seferki bir kızmış. Ah neden kızları böyle işlere sokuyorlar ki. Hiçbir zaman bir kıza el kaldırmadım.
Ch : Sakin ol. Kaybettiğini kabullenirse gerek kalmayacak oğlum.
Başını salladı ve önüne döndü. Şirkete vardığımızda arabadan indik. Dylan önden giderken arkadan onu takip ediyordum. Toplantı odasına girdiğimizde 20'li yaşlarında bir kız vardı. Sanırsam rakip bu kızdı.
Baş koltuğa geçip oturduğumda önümde oturan kişiyle neredeyse şoka uğramıştım. Ne işi vardı burada?! Jeon Jungkook....aish! O da bana şaşırmış gibi baktığında yanında duran kız ona seslenmişti.
× : Baba..artık başlayalım mı?
Jk : Hmhm.
Sb : Merhaba Bay.Kim ben Jeon Seul Bi. Umarım ihaleyi kazanmak için kötü yollar kullanmazsınız. Adaletli olmasını isterim.
Dy : Ben Kim Dylan. Ve...asıl siz kötü yollar kullanmayın..!
Abi kardeş mi savaşacaklar..lanet olsun! Umarım Dylan birşey anlamaz. Eğer kardeşi olduğunu anlarsa..biterim! Dylan benim para kaynağım. Onu kaybedemem.!
Ooooo ekşınnd dkoxodox. Yav hade bir oy ya oy. +18 oy yb ihihih. Bu arada yaşlarını söylüyorum.
Dylan : 27
Seul Bi : 20
Jungkook : 47
Min Ju : 45
Chanyeol : 47
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
FanfictionJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.