Jungkook'dan
Jk : Evet açıklaman ne? Hadi seni bekliyorum. Açıklaman ne!
Önümde başını aşağı eymiş yere bakıyordu. Sinir oluyorum bu tavırlarına.
Jk : Min Ju! Evden kaçmak için sebebin ne! Açıklamanı bekliyorum!
Mj : B-ben şe-şey...
Jk : Ah soru da çok aptalca. Kaçmanın nedeni beni sevmemen veya sıkılman olmuştur. Şimdi biraz eskilere gideceğiz haha!
Yanına doğru yaklaştım ve onu duvarla arama aldım. Gözlerindeki korkuyu hatırlıyorum. Özlemişim. Elimle sıkmadan boğazından tuttum ve kafasını duvara yasladım.
İnlediği zaman gerçekten de özlediğimi anladım. Kafasını çevirip gözlerimin içine doğru baktı. Bu yaşlı gözler beni deli ediyordu.
Jk : Bakma bana öyle! Suçlusun!
Gözlerimle başka yerlere bakmaya çalıştım. Ve boğazından tutarak yasladım duvardan kaldırdım ve yatağa doğru yürümeye başladım önünde boğazını tutmuş onu yatağa sürüklüyorken elimden kurtulmaya çalışıyordu.
Yapmamalıydı. Gerçekten merak ediyorum neden kaçmaya çalıştı. Evden çıkma dememe rağmen neden beni dinlemedi!
O yatağa düştüğü zaman üzerine çıktım ve doğrulup dizlerinde oturarak boğazını biraz sıktım. Ağzından bir inleme çıktığı zaman piç bir gülüş atmıştım.
Sertçe dudaklarına yapıştım ve boşta kalan bir elimle ellerini başının üzerinde birleştirdim. Elleri çok minikti. Yakalamak kolay oldu.
Gözlerinden düşen yaşlar işimi yapmama fazla engel oluyordu ve aslında daha çok sinir ediyordu. Gömleğinin düğmelerini açmaya başladığım zaman hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
Mj : Y-yapma..Jungkook. Yapma...
Hıçkırarak ağlaması beni iyice germişti. Saçlarını tuttum ve kafasını kendi kafamın aynı hizaya getirdim.
Jk : Bu günden sonra...hep böyle olacağız alışsan iyi edersin Jeon Min Ju!
Gözlerinden bir damla daha yaş aktığı zaman kafasını yatağa ittim ve üzerinden kalkıp evden çıktım. Arabaya bindim ve en yakın olan bara doğru sürmeye başladım.
Yazmasam olmazdı ya yine tutamadım kendimi didkdkkdkd napam sizi bölümsüz bırakmak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
FanficJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.