Min Ju'dan
Mj : Dur! Gitme! Sana dur diyorum! Jeon Jungkook!
Beni dinlemiyor aşağı inmeye devam ediyordu. Sinir bozucu odun! Arkasından koşarken tam merdivenlerden düşecekken arkasına dönmüş ve beni tutmuştu.
Kafam göğsüne çarptığında biraz başım acımıştı. Hayır hayır fazla acımıştı. Beni kendinden ayırdı ve gözümün içine nefretle baktı.
Jk : Kör müsün? Özürlü müsün? Merdiven bile inmekte aciz misin? Seni salak! Bulaşma bana!
Tam arkasına dönmüş gidecekken kolundan tutarak onu durmuştum. Durduğunda arkasına dönmüş ve yine gözlerime bakmıştı.
Jk : Ne istiyorsun!?
Mj : Neden beni sevmiyorsun! Ne yaptım ben sana!
Arkasını dönerek gitmeye başladığında koşarak ona yetişmiştim ama arkasını dönmesiyle yine kafam göğsüne değmişti.
Jk : Aish! Kafanı kıracağım! Dikkatli olsana! Kalbimi söktün!
Ondan ayrıldığımda yerlere yatarak gülmeye başlamıştım. Cidden komik! Kafamı kıracakmış! Yaaağğğğ! Karnım ah karnım acıdı! Yanıma doğru eğildiğinde gözlerimin içine bakmıştı.
Uh..sanırım korkuyorum.
Mj : J-Jungkook...ne-ne yapıyorsun! Bakma ö-öyle! Yaağ!
O da benim gibi gülmeye başladığında onu ilk kez böyle gülerken görmüştüm. Kendisi kalktığında kalkmam için elini uzattı.
Jk : Ne zaman iyileştin sen?
Mj : Bir ay geçti Jungkook! Bir ay! Hani sen iş gezisinde ben iyileştim! Seni hasta!
Üzerime doğru gelmeye başladığında arka arkaya gidiyordum. Sırtım duvarla buluştuğunda korkarak ona bakmıştım. Kenardan kaçmaya çalıştığımda elini oraya koymuştu.
Duvarla arasında kaldığımda neden ruhlar gibi duvardan geçemeyeceğimi düşündüm. Ne güzel olurdu ama ya...bana doğru yaklaşmaya başladığında duvara girmeye çalışıyordum.
Dudaklarımı öpmek için hamle yaptığında karnım acıktığına dair zil çalmıştı rezillik! Arkaya çekilib gülmeye başladığında utancımdan ne yapsam bilemedim.
Çok şanslıyım değil mi? Tch açım ne yani! Niye gülüyorsa şimdi açım gerizekalı aç! Göz devirdikten sonra mutfağa girmiş ve kimchi yapmak için uğraşmaya başlamıştım.
Bişi dicem şimdi. Bir oy vermek ne kadar zor? Yani ben bir tıklıyorum oluyor. Hayalet okur olmaktan vazgeçin amk. Ne kazanıyonuz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
Fiksi PenggemarJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.