28/2

2.5K 155 17
                                    

Seul Bi'den

Tükenen vücudum ile sırtımı soğuk duvara yasladım ve dudağımdaki kanı sildim. Gözlerim git gide kapanırken aldığım yeni darbe ile tükenerek düşmüş ve kafamı korumak için ellerimle kendimi korumaya çalıştım.

Aldığım her darbe sanki 'Jeon' olmanın bedeli bu diyordu. Ölemezdim. Olmaz. Böyle bırakamam. Yapamam bunu. Neden buradayım...neden böyle yapıyorlar! Kim Chanyeol...Dylan'ın babası. Neden bana böyle vuruyor?

Kapı kırılınca Chanyeol tekme atmayı bırakmış o tarafa dönmüştü. Yorgun düşmüş kalbimin durmaması için çabalıyordum. Chanyeol'un aniden yere düşmesi ile Dylan diye bildiğim erkek başımı kolları arasına almış ve sıkıca sarılmıştı.

Gözlerimi açık tutmak için çabalıyordum ancak olmuyordu. Her taraf karanlıklaşıyordu. Gözlerimden akan yaşlar adeta durmak bilmeyen sağanak yağmur gibiydi. Ağlamak istemiyorum. Ancak olmuyor. Acıyor.

Dylan beni kucağına alarak dışarı çıktığında arka koltuğa beni yatırarak şoför koltuğuna geçmiş ve hemen arabayı çalıştırmıştı. Neden böyle çabalıyor.

Dy : Sakın uyuma! Sakın! Yapamazsın bunu! Seni bulmuşken kaybedemem! UYUMA!

Bu kadar çabalaması...hoşuma gidiyor. Ama öleceğim. Öksürdüğüm zaman ağzımdan gelen kan durumumun kötü olduğunu gösteriyordu.

Sb : Ah...be-..ben öle-öleceğim değil mi?

Dy : Böyle konuşma nolur!

Gözlerim kapanıyordu. Bunları hak etmiyordum. Ben kazandığım için sırf bu durumdayım değil mi? Sırf ihaleyi ben kazandığım için bana böyle işkence ettiler..

Sb : Se-sen...tam..tam bir ya-yalancısın! Sahtekar- ah..sahtekarsın!

Beni dinlemiyor daha da hızlı sürüyordu. Her zaman 2 dakikada vardığım hastane neden şimdi 2 saat gibi geliyor? Sanki nefesim tükeniyor zaten öyle...babam..o iyi mi? Peki ya annem?

Sb : Be-ben ölürsem...sadece aileme iyi ba-bak. Son i-isteğim.

Dy : SANA BÖYLE KONUŞMA DEMİŞTİM!

Yamuk bir gülüş attıktan sonra gözlerim kararmıştı. Daha fazla dayanamıyordum. Gücüm yok. Bilmiyordum..güvenmenin bu kadar acı verdiğini. Sadece ona güvendim ve babasından beni dövdürtmesini istemiş.

Sb : Se-sen istedin dövmesini değil mi?

Dy : Hayır lanet olsun! Hayır!

Yalan...yalan dünayada herkes sadece yalanlar sayesinde yaşıyor. Herkesin tek derdi para olmuş. Kurtulacağım. Herkesten...

zoraki evlilik 2 • jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin