Min Ju'dan :
Aşağıdan gelen çığlık sesleri ile uyandığımda neler olduğunu merak etmiştim. Ah...noluyor neden normal bir hayatımız yok ki! Odadan çıktım ve hızlı adımlarla merdivenleri inerek depoya doğru yürümeye başladım.
Yaklaştıkça sesler daha da çoğalıyordu. Yavaşça biraz açık olan kapıdan içeri doğru baktığımda Jungkook'un bir kıza vurduğunu görmüştüm. Şimdi canı yanıyordur!
Koşarak içeri girdim ve tam kıza tokat atacakken kolunu tutmuş ve onu kendime taraf çevirmiştim.
Mj : Ne yaptığını sanıyorsun!
Jk : Min Ju! Hemen kolumu bırak!
Mj : Hayır bırakmıyorum!
Jk : Aish! Min Jae! Çabuk Min Ju'yu buradan çıkar!
Arkadan biri geldiğinde kolumdan tutarak beni dışarı sürüklemeye başladı.
Mj : Bırak! Bıraksana be!
Çırpınmaya başladığımda ayağım demir kapıya değmiş ve kesilmişti. Ah bu acı verici!
Mj : Bırak! J-Jungkook!
Kafasını bana taraf çevirdiğinde dolu gözlerime bakmış ve hızla yanıma gelmişti. Sanki kanım azalıyordu. Kanın aktığını iliklerime kadar hiss ediyorum.
Jk : Min Jae! Hemen doktoru ara! Bileğindeki damara isabet etmiş olabilir! Lanet olası çabuk ol!
Jungkook bana bakarak konuşuyordu ancak hiçbir şey duyamıyordum. Göz kapaklarım yavaş yavaş kapandığında kendimi karanlığa bırakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik 2 • jungkook ✓
Hayran KurguJungkook : Seni sevdiğimi mi sandın? Ah..yazık. Yazar'dan : Kitabın 1 Sezonu uykucuxarmyy hesabındadır.