Emily's POV:
Lachend lopen we het restaurant uit. Aiden, Maddy, Aaliyah, Samuel, Lorenzo en ik hebben gezellig met z'n zessen gegeten.
'Maar toen viel Noah dus keihard op zijn bek.' Gaat Samuel verder. 'Echt wat voor hem.' Zegt Aaliyah lachend en ik knik.
'Alleen hij doet zulke domme dingen.' We lopen richting de liften en wachten totdat er eentje kom.
'Daar ben je eindelijk!' Aidens grip op mijn hand verstevigd bij het horen van die bekende stem.
Ik had gehoopt dat hij de hint na vanmiddag al had gekregen, maar hij blijft maar opduiken. Hoe weet hij dat we hier waren?
'Hey, wat doe jij hier?' vraag ik en ik pak Aidens hand met beide handen beet, extra opvallend ook. 'Jou bezoeken natuurlijk. Je vriendinnen wilden niet vertellen op welke kamer je zat, maar hier ben je.' What the fuck? Wie?
'Jonathan was het toch?' Aidens stem klinkt zuur en het lijkt alsof hij elk moment kan ontploffen, een slecht teken voor slungelige Jonathan. 'Wat moet je met mijn vriendin?'
'Aiden-' Voordat ik Aiden kan aanspreken, slaat Jonathan zijn armen over elkaar en kijkt hij Aiden uitdagend aan. 'Is ze wel echt jouw vriendin?' Wat?
'Aiden, kom we gaan gewoon. Jonathan laat ons met rust.' Ik trek Aiden mee de lift in en haal diep adem zodra de deur dicht gaat.
'Wat doet hij hier?' vraagt Aaliyah nieuwsgierig en ik haal mijn schouders op. 'Emily heeft een stalker!' zegt Maddy alsof dit het leukste nieuws is wat ze tot nu toe heeft gehoord.
'Hij moet uit je buurt blijven, want je bent al van mij.' Zegt Aiden geïrriteerd en ik rol met mijn ogen. 'Alles of niets, zo werkt het bij Aiden Walker.' Zegt Lorenzo plagend en ik glimlach naar hem. 'Dat merk ik.'
'Welterusten Emily.' Fluistert Aiden in mijn haar, voordat hij me snel kust. Ik krijg het meteen warm en loop snel achter Aaliyah en Maddy aan, naar de kamer. 'Welterusten.' Zeg ik zodra ik de deur dichtdoe.
Ik pak mijn spullen en ren de badkamer in, zodat ik als eerst kan douchen. 'Ik ga douchen!'
Maddy en Aaliyah lachen en springen op hun bedden. Ik draai de deur op slot en leg mijn spullen op het kleine kastje naast de wc.
Ik ga onder de douche staan en draai eerst de koude kraan open, waarna ik de temperatuur aanpas naar ietsjes warme. Het koele water raakt mijn huid en het voelt geweldig na de hele dag in de zon te hebben gelegen. Zodra ik klaar ben met douchen, loop ik terug de kamer in. Ik spring op mijn bed en pak mijn telefoon.
'Nu ga ik douchen, dan kunnen jullie even praten met jullie moeders.' Zegt Maddy glimlachend en ik knik. 'Oh ja, shit!.'
Ik kijk naar mijn beeldscherm en zie dat ik twee meldingen heb van Aiden.
Aiden: Welterusten Lewis🙃
Ik glimlach en ga snel naar mijn appgesprek met mijn moeder.
Emily: Hey mam, sorry dat ik je gisteren niet heb gebeld. Ik bel je morgen, oké? Alvast welterusten!💕
Mama: Maakt niet uit, welterusten schatje!😘 En doe voorzichtig!
Ik ga weer terug naar het gesprek met Aiden en zie dat hij weer wat heeft gestuurd.
Aiden: Waarom negeer je me?
Emily: Ik negeer je niet, moest m'n ma appen.
Aiden: Kan ik bij jou slapen?
JE LEEST
Not Like Most Girls (NL) (Rewriting)
Teen FictionDit verhaal gaat over een meisje, ze heeft weinig vrienden en is niet speciaal.. Maar wat nou als er geheimen komen, waar zij een belangrijke rol speelt? De 16 jarige Emily Lewis woont samen met haar moeder in Den Haag. Op school heeft ze alleen een...