Hailey's POV:
Ik kom aan op school en loop naar binnen. De hele aula is anders ingedeeld, zodat iedereen makkelijker hun boeken in kan leveren. Ik zie een paar klasgenoten bij de achterste drie tafels staan en loop op ze af. 'Hey, ben je geslaagd?' vraagt Noah aan me en ik knik. 'Jij?' vraag ik en hij schud zijn hoofd. 'Wiskunde heeft mij gepakt, 0,2 punten.' zegt hij zuchtend en ik kijk weg. 'Dat is kut.' zegt Emily die achter me staat en ik kijk haar afwachtend aan. 'Geslaagd bitch!' schreeuwt ze opgewonden en iedereen kijkt ons aan. Ze kijkt om ons heen en glimlacht naar me. 'Dat word havo!' schreeuwt ze opgewonden en ik knik glimlachend. 'Waar zijn de andere?' vraagt ze aan me en ik haal mijn schouders op. 'Ze komen later, want we zijn kapot vroeg.' zegt Noah in mijn plaatst en Emily knikt.
'Ewa bitch!' schreeuwt Maddy opgewonden en ze probeert haar boeken niet te laten vallen. Naast haar lopen Keisha, Aaliyah, Harper en Zara. 'En?' vraagt Emily nieuwsgierig en Maddy knikt. 'Geslaagd niffo!' schreeuwt Maddy als antwoord en ik moet lachen. Iedereen kijk weer naar ons, maar we negeren het. We praten over de examens om erachter te komen dat we allemaal zijn geslaagd. 'Wat doen we hier eigenlijk?' vraagt Zara klagend en Emily lacht zachtjes. 'Boeken inleveren.' zegt Keisha snel en ik Zara zucht diep. Ze gooit haar tas met boeken op tafel en gaat op de trap zitten.
'4 Mavo!' schreeuwt een vrouw door de aula en ik kijk naar de andere. 'Kom.' zegt Aaliyah en ze trekt Emily mee naar de tafels, waar je je boeken in kan leveren. Ik loop samen met de andere achter Aaliyah en Emily aan naar de tafel en sta in de rij. 'We zijn gewoon klaar.' zegt Emily terwijl ze de aula rondkijkt. 'Eindelijk.' zegt Zara plagend en ik lach. 'Nee maar even serieus, vier jaar hier gezeten.' zegt Emily nadenkend en ik knik. 'Dat is kaulo lang.' zegt ze glimlachend en ik knik. 'Klopt, maar ewa ja.' zegt Maddy snel en we zijn al aan de beurt. Ik lever mijn boeken in en krijg een folder over schoolboeken. Niet dat ik die nog nodig ga hebben, want ik ben klaar met deze school. Wanneer iedereen klaar is met zijn boeken inleveren lopen we met zijn alle naar buiten.
Harper's POV:
We lopen naar buiten en ik zie Florian in zijn auto zitten. Hij stapt uit en loopt op me af. 'Gefeliciteerd!' zegt hij lief en hij tilt me op. Ik moet lachen omdat het kietelt als hij me aanraakt. 'Dankjewel.' zeg ik lief en ik druk een kus op zijn lippen. Hij legt me neer en geeft me een knuffel. 'Jullie ook gefeliciteerd.' zegt hij vriendelijk tegen de anderen en ze bedanken hem. Ik voel mijn maag weer draaien en voel me alweer misselijk. Ik kijk naar de grond en hoor de andere praten over allemaal dingen, maar mijn focus is gewoon weg. 'Gaat het?' vraagt Florian bezorgt en ik schud mijn hoofd. Ik loop een beetje van de groep vandaan en voel Florian's hand over mijn rug glijden. 'Kom naar binnen.' zegt hij bezorgd en ik knik. Hij neemt me mee naar binnen en ik ren snel naar de wc. Ik ga boven de wc-pot hangen en begin over te geven. Ik voel iemand mijn haren wegtrekken en kijk omhoog. 'Het is dat de andere er niet tegen kunnen.' zegt Emily vriendelijk en ik glimlach even.
Ik spoel mijn mond met water en kijk in de spiegel. 'Waarom moest je kotsen?' vraagt Emily nieuwsgierig en ik kijk naar de wasbak. 'Ben je zwanger?' vraagt ze zenuwachtig en ik kijk via de spiegel naar haar. 'Nee, dat kan niet. We hebben een test gedaan en het was negatief.' leg ik uit en ze haalt haar schouders op. 'Ga naar de dokter, dan kom je het pas echt te weten.' zegt ze wijs en ik zucht diep. 'Ik ben bang.' geef ik toe en ze loopt op me af. 'Florian steunt je, dat zie je toch.' zegt ze vriendelijk en ik knik. 'Ik weet het.. Ik ga wel meteen naar de dokter dan.' zeg ik zacht en ze knikt. 'Moeten we mee?' vraagt ze en ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik doe het wel alleen met Florian.' zeg ik snel en ze knikt.
Jayden's POV:
Ik loop het gebouw uit en zie de meiden nog praten. 'Hey Hailey.' zeg ik lief en ze glimlacht naar me. 'Ik kan niet wachten totdat het zomervakantie is.' zegt Maddy en ik kijk haar schuin aan. 'Het is al een soort van zomervakantie want we hoeven niet meer naar school.' zegt Aaliyah snel en ik knik. Ik kijk naar Hailey die achter me langs kijkt. 'En?' vraagt ze bezorgd aan Emily en ik kijk haar onderzoekend aan. 'Ze gaat met Florian naar ziekenhuis voor controle.' legt ze uit en Hailey knikt. 'oh, over die baby. Florian wilt heel graag een kind.' zeg ik tegen hun en ze lachen even. 'Misschien wilt Harper dat niet.' zegt Aaliyah bot en ik kijk haar aan. 'Dan moet ze dat zeggen.' zeg ik snel en Keisha rolt met haar ogen. 'Ja, zodat hij haar kan klappen?' vraagt Zara plagend en ik kijk haar vragend aan.
JE LEEST
Not Like Most Girls (NL) (Rewriting)
Teen FictionDit verhaal gaat over een meisje, ze heeft weinig vrienden en is niet speciaal.. Maar wat nou als er geheimen komen, waar zij een belangrijke rol speelt? De 16 jarige Emily Lewis woont samen met haar moeder in Den Haag. Op school heeft ze alleen een...