99. All Will Be Okay

298 9 0
                                    

Harper's POV:

Ik zit op de bank en hoor de deurbel. Ik kijk naar Florian en haal mijn schouders op. Hij loopt naar de deur terwijl ik een hand chips in mijn bek stop. 'Hey, we hebben eten mee.' zegt Emily en ik kijk naar de deur. 'Wat doen jullie hier?' vraag ik terwijl ze allemaal naar binnen lopen. 'Ik ben in de kamer, dan kunnen jullie praten ofzo.' zegt Florian ongemakkelijk en ik knik. Hij loopt de kamer in terwijl de andere op de bank gaan zitten. 'Zijn appartement is echt mooi.' zegt Maddy en ik knik. 'Heel modern.' zegt Keisha terwijl ze om zich heen kijkt. 'Wat wil je eten? We hebben pizza en kapsalon en shit.' zegt Hailey en ik lach zachtjes. 

'Gaat het al weer een beetje?' vraagt Emily ongemakkelijk en ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet.' zeg ik zuchtend en Aaliyah aait over mijn rug. 'Het komt goed.' zegt Emily lief en ik knik. 'Ander onderwerp, ik heb geen zin om te huilen.' zeg ik snel en ze knikken. 'Gaan we film kijken?' vraagt Zara en ik knik. 'Kiezen jullie maar, ik ga even naar de wc.' zegt Keisha en ze staat op. 'Waar is de wc?' vraagt ze lachend en ik lach mee. Ik wijs naar de wc en ze knikt. Even later komt ze terug en hebben we gekozen voor een horrorfilm. Soms zie ik ze naar me kijken, alsof ze willen zien of het oké gaat met me. Ik had dit wel even nodig.. 

Samuel's POV:

'Wat doen we hier eigenlijk?' vraag ik aan Noah en hij wijst naar Aiden die voor ons loopt. 'Ik dacht juist dat je gekste haat aan Angelo had?' vraag ik en hij haalt zijn schouders op. 'Hij is niet zo erg, ik ging al naar hem voor advies.' zegt Aiden en ik kijk naar Noah, die knikt en zachtjes lacht. We lopen Angelo's huis in, zoals altijd en ik ga samen met Noah op de bank zitten. 'Angelo!' roept Aiden richting de keuken en ik hoor iemand zuchten. 'Wat?' roept Angelo en hij loopt langzaam naar de bank en laat zichzelf vallen. 'Gaan we nog ruilen?' vraagt Aiden en ik kijk hem vragend aan. 'Ruilen, hoe bedoel je ruilen?' vraag ik, maar ik krijg geen antwoord. 

Mijn telefoon gaat en ik sta op. 'Ja?' vraag ik via de telefoon en ik hoor Maddy lachen. 'Kan je me ophalen en Emily bij Angelo afzetten?' vraagt Maddy en ik antwoord met: 'Ja, ik vertrek nu.' en ze hangt op. Ik kijk naar Angelo die met verband om zijn borst loopt. 'Ik ga, ik zie jullie later wel.' zeg ik en ik loop naar buiten. Waar had Aiden het over? Met ruilen? Wat is hij van plan? Ik stap snel op mijn scooter en rij naar Florian's appartement. Ik app Maddy, dat ik buiten sta en wacht op hun. 

Aiden's POV:

'Je moet gewoon duidelijk maken dat ze niet met je moeten kloten, de rest regel je zelf wel. Je kent iedereen al, en zorg ervoor dat je niet word gepakt.' zegt Angelo voor de zoveelste keer en ik knik. 'Maar waarom heb je Emily nog niets verteld?' vraagt hij verder en ik haal mijn schouders op. 'Ze gaat sowieso flippen.' zeg ik snel en hij lacht even. 'Je had gister je kans.' zegt Noah plagend en ik rol met mijn ogen. 'Ja, want ze zou dan niet flippen.' zeg ik zeurderig en hij lacht naar me. 'We gaan zien wat ze ervan gaat vinden.' zegt Noah en ik schud mijn hoofd. 'Ze hoeft er niet achter te komen.' zeg ik zacht en hij kijkt me vragend aan. 'Hoe bedoel je ze hoeft er niet achter te komen?' vraagt Noah en ik kijk hem schuin aan.

'Je begrijpt best wel wat ik bedoel.' zeg ik geïrriteerd en hij haalt zijn schouders op. 'Als ze vragen gaat stellen ga ik antwoorden.' zegt Angelo plagend en ik zucht. 'Ik regel wel dat ze geen vragen gaat stellen.' zeg ik snel en ze kijken me vragend aan. 'We gaan elkaar waarschijnlijk toch niet meer zo vaak zien, dus heb ik tijd genoeg.' zeg ik snel en Noah rolt met zijn ogen. 'Waarom had je je niet ingeschreven bij Mbo school dan?' vraagt Angelo en ik haal mijn schouders op. 'Ik wou sowieso nooit naar school.' zeg ik simpel en Angelo lacht even. 'Beter ga je gewoon vanaf volgend jaar.' zegt hij bazig en ik moet lachen. 'Gaan we wat drinken?' vraagt Noah en ik knik. Ik wil namelijk niet blijven denken, aan het feit dat ik weer tegen Em lieg. 

Noah's POV:

'Ik snap het nog steeds niet, jullie hebben het al gedaan? Wanneer dan?' vraag ik, aangezien Angelo al naar bed is gegaan een paar minuten geleden. 'Boeit dat? We hebben het gedaan, je hoeft de details niet te weten.' zegt Aiden speels en ik duw hem weg. Zijn drankjes valt bijna uit zijn handen, maar hij begint te lachen. 'Het was wel echt heerlijk.' zegt hij opgewonden en ik kijk hem schuin aan. 'Waarom vertel je het haar gewoon niet?' vraag ik met een dubbele tong en ik kijk naar Aiden. 'Waarom zou ik het haar vertellen, als we waarschijnlijk toch uit elkaar gaan?' vraagt hij met een rare toon en ik moet lachen. 

Ik lach overdreven erg en kijk weer naar Aiden. Achter hem staat iemand, maar ik kan niet goed zien wie. Pas wanneer ik echt goed focus zie ik dat het Emily is. Haar armen hangen langs haar lichaam en de sleutels in haar hand vallen op de grond. Shit.. Ik kijk naar Aiden die lachend omdraait naar het geluid en wacht af, totdat iemand iets zegt. 'Emily.' zegt Aiden snel en hij klinkt in eens niet meer dronken. 'Hey, waar is Angelo?' vraagt ze alsof ze niets heeft gehoord. 'Hij is in zijn kamer.' zegt Aiden en hij klimt over de bank heen en loopt naar haar toe. 

Hij geeft haar een kus en ze glimlacht naar hem. Heeft ze niets gehoord? Waarom zou ze haar sleutels dan laten vallen? Misschien had ze het koud? 'Ik ben zo terug.' zegt ze snel en ze loopt richting Angelo's kamer. Aiden komt weer op de bank zitten en kijkt me vragend aan. 'Heeft ze het gehoord denk je?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Vertel het haar gewoon..' zeg ik zacht en hij rolt met zijn ogen. 'Nee, laat het. Ze hoeft er niet achter te komen, klaar.' zegt hij streng en ik zucht diep. 'Wat jij wilt.' zeg ik zuchtend en ik sta op en loop naar de keuken. 

Emily's POV:

'Hey, wat doe jij hier?' vraagt Angelo aan me wanneer ik zijn kamer in loop. 'Ik kwam je opzoeken, aangezien je bijna dood ging.' zeg ik plagend en hij lacht even. Ik ga op de rand van het gigantische bed zitten en laat mezelf vallen, zodat ik op mijn rug lig. 'Wat is er aan de hand?' vraagt Angelo plagend en ik doe mijn ogen dicht. 'Waarom denkt Aiden dat we uit elkaar gaan?' vraag ik met een bevende stem en ik hoor hem dichterbij me komen zitten. 'Hoe bedoel je?' vraagt hij haastig en ik haal mijn schouders op. 'Laat maar, misschien hoorde ik het gewoon verkeerd.' zeg ik snel en ik ga weer rechtop zitten. 'Slaap je hier, of moet ik je naar huis brengen?' 'Nee, ik ga wel naar huis. Ik kom morgen misschien wel even langs.' zeg ik snel en hij knikt. 'App me als je thuis bent.' zegt hij en ik knik. 'Welterusten.' zeg ik zacht en ik loop zijn kamer uit.

Ik loop naar de woonkamer en zie Noah en Aiden tv kijken. 'Gaan we?' vraag ik en ze knikken. 'Ik ben op scooter, dus dan kan je achterop.' zegt Aiden en ik kijk hem streng aan. 'Je bent dronken, denk je dat ik bij jou achterop ga?' vraag ik en hij lacht even. 'Dan blijven we hier.' zegt Noah speels en ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik moet naar huis.' zeg ik snel en ze kijken me vragend aan. 'Als je tegen je ma zegt dat je bij Angelo blijft vind ze het niet erg.' zegt Aiden plagend en ik rol met mijn ogen. 'Nee, ik moet naar huis.' lieg ik en Aiden loopt naar me toe. Hij komt voor me staan en tilt mijn kin op. 'Dan regel ik het met je ma.' zegt hij zacht en mijn lichaam word warm, omdat hij zo dicht bij me staat. Hij is dronken.. 

'Is goed, maar als ze boos is, ik zweer het is jou schuld.' zeg ik snel en hij knikt. Hij trekt me mee op de bank en legt zijn hoofd om mijn benen. Hij pakt met een van zijn handen mijn hand vast en legt het in zijn haar. Ik moet lachen en beweeg mijn hand door zijn haar heen. 'Laat me foto maken.' zegt Noah en hij maakt een foto van ons. 'Waarom moest dat?' vraag ik en Noah haalt zijn schouders op. Hij begint als een gek te lachen en gaat ook op de bank zitten. Hij blijft maar lachen, totdat Aiden een kussen gooit. Dan word het stil en valt hij meteen in slaap. Wanneer ik kijk naar Aiden zie ik dat ook zijn ogen dicht zijn gevallen. Ik hoop maar dat ik het verkeerd heb gehoord eerder... 

{ Alles gaat weer de verkeerde kant op.. Gaat Emily Aiden nog confronteren of laat ze het gaan?} 

Not Like Most Girls (NL) (Rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu