Aaliyah's POV:
'Dit kan hier wel toch?' vraagt Maddy en ik kijk naar de ballonnen die ze ophangt. 'Wauw... Echt wauw..' zeg ik lachend en ze kijkt me vragend aan. 'Is toch goed?' vraagt ze en ik schud mijn hoofd. 'Nee, doe zo.' zeg ik en ik help haar. Ik klim de ladder op en hang de ballonnen goed op. 'Oh, zo.' zegt ze en ik knik. Ik wil van de trap afstappen, maar Noah loopt ertegen aan, waardoor die omvalt. Ik val bijna op de grond, maar iemand vangt me op. 'Eh ezel kijk uit!' zegt Maddy boos en ik kijk naar de persoon die me op heeft gevangen. 'Gaat het?' vraagt Lorenzo bezorgt en ik knik. Hij zet me neer en ik glimlach naar hem. 'Bedankt.' zeg ik en hij glimlacht naar me. 'Ik ga even Noah in elkaar slaan nu.' zegt hij en ik moet lachen. Ene kant, bedankt. Andere kant Noah ik ga je vermoorden!
Aiden's POV:
Waarom voelt het zo ongemakkelijk om hier te zijn? 'Gaat het?' vraagt Emily en ik knik. 'Kan je Noah helpen met de tafels, hij snapt het niet ofzo.' zegt Harper lachend en ik zucht. 'Ben zo terug.' zeg ik tegen Emily en ze knikt. Ik loop naar de andere kant van de grote woonkamer en kijk naar Noah, die als een mongool tafels zit te verplaatsen. 'Lukt het?' vraag ik plagend en hij knikt. 'Ziet het er goed uit of ziet het er goed uit?' zegt hij zelfverzekerd en ik moet lachen. 'Wie gaan we begraven?' zegt Jayden plagend en ik zet de tafels goed. 'Zo hoort het.' zeg ik en hij zucht diep.
Ik loop terug naar Emily en zie haar met Angelo praten. Shit! Ik loop snel op hun af en trek Emily naar me toe. 'Hey, wij moeten praten.' zegt hij tegen me en ik knik. 'Ga maar, ik moet toch Harper helpen.' zegt Emily en ik knik. 'Kom.' zegt Angelo en ik loop achter hem aan naar zijn kamertje. 'Heb je nieuwe informatie?' vraagt hij en ik slik. 'Nee.' lieg ik en hij kijkt me onderzoekend aan. 'Echt helemaal niets?' vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Hoe gaat het met jou en Emily?' vraagt hij en ik kijk hem vragend aan. 'Hebben jullie al geneukt?' vraagt hij lachend en ik maak mijn ogen groot.
'Waarom wil je dat weten?' vraag ik en hij begint te lachen. 'Ja, dus.' zegt hij plagend en ik draai me om. 'Kan ik weer teruggaan?' vraag ik en hij knikt. 'Pas op met haar.' zegt hij voordat ik terug naar de andere loop. 'Hey, alles oké?' vraagt Samuel en ik knik. 'Heb je Noah gezien?' vraag ik en hij schud zijn hoofd. 'Waarom zoek je Noah?' vraagt Maddy nieuwsgierig en ik rol met mijn ogen. 'Waarom wil je dat weten?' vraag ik plagend en ze loopt weg. Samuel loopt achter haar aan en tilt haar op, over haar schouder. Ik kijk de kamer rond, zoekend voor Noah. 'Noah!' schreeuw ik wanneer ik hem eindelijk zie en hij kijkt op. 'What up?' vraagt hij en ik trek hem mee naar buiten. 'Wat is er?' 'Hij wilt meer informatie.' zeg ik en hij zucht diep.
Keisha's POV:
'Dit is kapot zwaar!' zegt Zara klagend en ik knik. Ik probeer de tas omhoog te houden en kijk op mijn telefoon. 'Hier is het.' zegt Hailey uitgeput en ik knik. 'Is kapot groot!' zegt Zara en ik knik. 'Kom, het is koud.' zeg ik en ik loop snel naar de voordeur. We zien Noah en Aiden voor de deur praten, maar ze stoppen zodra ze ons zien. 'Hey, we zijn al bijna klaar.' zegt Aiden en Noah pakt de tas van mij over. Aiden pakt die van Hailey en Zara en loopt naar binnen. Ik kijk de meiden vragend aan en ze halen hun schouders op. Is Timothy er al? Ik loop naar binnen en groet iedereen. 'Hallo, ik ben Angelo.' zegt hij en ik glimlach naar hem. Hij is dus de persoon die Emily altijd vragen stelt.
Met zijn alle leggen we alles klaar. Aaliyah zet een playlist op en Emily begint raar te dansen. Iedereen lacht om haar, en zonder het te merken is het al bijna tijd. De deur gaat open en Florian en Timothy lopen naar binnen. Florian loopt meteen naar Harper en ik kijk naar Tim. 'Hey schat.' zegt hij lief en hij geeft me snel een kus. 'Hey, waar was je?' vraag ik aan hem en hij kijkt naar Florian. 'We moesten even wat doen.' zegt hij snel en ik kijk hem vragend aan. 'Wat dan?' vraag ik en hij zucht diep. 'Waarom stel je zoveel vragen?' vraagt hij plagend en hij wilt me opnieuw zoenen, maar ik ontwijk hem. 'Misschien omdat we nooit meer wat leuks doen samen?' vraag ik zacht en hij kijkt me vragend aan. 'Waar heb je het over?' vraagt hij en ik doe een stap naar achter. 'Je hebt nooit tijd.' zeg ik zacht en hij doet een stap naar voor. 'Jij ook niet.' zegt hij plagend en hij kijkt me aan. Zijn ogen zijn zo blauw als de zee in Portugal. Je weet toch, dat mensen zeggen dat je in elkaars ogen kan verdrinken, dat moment heb ik nu. Ik lijk wel in een soort trans.
'We moeten vaker afspreken.' zeg ik zacht en hij knikt. Hij trekt me in zijn armen en ik druk mijn hoofd tegen zijn borst. 'Nu heb ik tijd en jij ook toch?' vraagt hij en ik knik. 'Hoe gingen je examens?' vraagt hij en hij neemt me mee naar de keuken. 'Kon beter, ik ben best wel bang voor de uitslag.' zeg ik zacht en hij glimlacht naar me. 'Het komt wel goed. Je bent kapot slim.' zegt hij lief en ik begin te blozen. 'Dat valt wel mee hoor.' zeg ik zacht en hij pakt mijn gezicht vast. 'Nee, je bent kapot slim.' zegt hij streng en hij drukt een kus op mijn lippen.
Harper's POV:
'En, ben je al gestopt?' vraagt Florian zacht en ik zucht. 'Ja.' lieg ik en hij kijkt me in mijn ogen aan. 'Niet liegen.' zegt hij en ik knik. 'Ik ben gestopt.' lieg ik nog een keer en hij glimlacht naar me. Hij drukt zijn lippen op die van mij en tilt me op. 'Ik ben trots op ons, we zijn beide gestopt.' zegt hij trots en ik knik. 'Weet je al wat je tegen haar gaat zeggen?' vraagt hij aan me en ik haal mijn schouders op. 'Wie gaat haar ophalen?' vraagt Emily aan iedereen en ik moet lachen. 'Daar hebben we nog niet aan gedacht.' zegt Keisha lachend en ik knik. 'Ik doe het wel.' zegt Hailey en ik kijk haar aan. 'Is goed, ze wacht bij de hoek.' zegt Maddy en Hailey loopt naar buiten.
Ik loop naar de keuken en pak een schenk een beetje whiskey in een glas. Florian loopt de keuken in en ik slik het drankje snel door. 'Wat is er?' vraagt hij en ik draai me om. 'Ik ben zenuwachtig, wat als ze me niet wilt zien.' leg ik uit en hij loopt naar me toe. 'Dan is dat haar probleem, je hebt het geprobeerd.' zegt hij geruststellend en hij duwt me tegen het keukenblad aan. Ik ga een beetje omhoog en hij tilt me op. Hij gaat tussen mijn benen staan en kijkt naar mijn lippen. Ik trek aan zijn shirt en druk mijn lippen op die van hem. Zijn handen pakken mijn heupen vast en knijpen zachtjes. 'Lukt he- oh shit!' zegt Emily beschaamd en ze loopt snel de keuken uit. We beginnen te lachen en kijken elkaar aan. 'Kom, ze kan elk moment komen.' zegt Florian lachend en hij trekt me van het keukenblad af. Zenuwachtig loop ik naar de bank, waar de andere al wachten.
Malak's POV:
'Sorry dat ik zo laat ben!' zegt Hailey verontschuldigend en ik glimlach naar haar. 'Maakt niet uit, waar zijn de anderen?' vraag ik en ze kijkt op haar telefoon. 'Die kwamen later.' zegt Hailey snel en ik knik. Ik loop achter haar aan en kijk om ons heen. Waar gaan we naartoe? We stoppen voor een groot huis en ik kijk haar aan. 'Kom.' zegt ze en ze trekt aan mijn arm. Ik loop achter haar aan naar binnen, door een donkere gang. 'Waar gaan we naartoe?' vraag ik en ik hoor haar lachen. We zijn uit de gang en het is nog steeds donker. 'Surprise!' gillen ze wanneer het licht aangaat. Ik kijk om me heen en zie allemaal ballonnen en eten om me heen. Natuurlijk ook al mijn vriendinnen en ik begin te glimlachen.
'Wollah bedankt.' zeg ik emotioneel en ze rennen naar me toe. Iedereen knuffelt elkaar en ik voel de tranen in mijn ogen prikken. Ik kijk om me heen en zie Harper staan. 'Wie heeft dit georganiseerd?' vraag ik en ze wijzen naar Harper. 'Natuurlijk hebben we allemaal geholpen, maar het was haar idee.' zegt Aaliyah en ik zucht diep. Ik rol met mijn ogen en veeg snel een traantje weg. Waarom zou ze zoiets doen?
{ Hoe gaat de avond verlopen? Gaan Harper en Malak het eindelijk goedmaken?}
JE LEEST
Not Like Most Girls (NL) (Rewriting)
Teen FictionDit verhaal gaat over een meisje, ze heeft weinig vrienden en is niet speciaal.. Maar wat nou als er geheimen komen, waar zij een belangrijke rol speelt? De 16 jarige Emily Lewis woont samen met haar moeder in Den Haag. Op school heeft ze alleen een...