76. Preston Palace Pt.1

339 10 0
                                    

Emily's POV:

'Wakker worden!' roept mijn moeder en ik klim uit bed. 'Begin je klaar te maken, ze komen je zo ophalen.' zegt ze streng en ik loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en knipper een paar keer met mijn ogen. 'Ik ga, bel me als je er bent.' zegt mijn moeder en ik knik. Ze gaat naar buiten en ik hoor haar nog de trap aflopen.  Ik maak me klaar en loop naar de keuken. Net wanneer ik een broodje wilt maken gaat de deurbel. 'Ik kom!' zeg ik en ik loop snel naar de deur. 'Goedemorgen, heb je al gegeten?' vraagt Noah en ik schud mijn hoofd. 'Mooi, kom.' zegt hij en hij pakt mijn koffer, die naast de deur staat en trekt me mee de deur uit. Ik doe snel de deur op slot en loop de trap af. 

'Goedemorgen baby.' zegt Aiden lief en hij geeft me snel een kus. 'Goedemorgen.' zeg ik blij en ik ga naast hem zitten. 'Doe muziek aan!' zegt Noah die achterin zit en ik lach even. 'Waar zijn de andere?' vraag ik en hij wijst naar de auto achter ons. 'Klaar om te gaan?' vraagt Noah en ik knik. Noah buigt naar voor en pakt een kabeltje. Hij zet een playlist op met liedjes die we allemaal kennen. Sommige liedjes zingen Noah en ik mee, terwijl Aiden lacht en op de weg focust. Heel soms glimlacht hij naar me, omdat we als mongolen bewegen en zingen. 'Zijn we er bijna? Ik heb honger!' klaagt Noah en ik lach zachtjes. 'Gaan we dan wat eten?' vraagt Aiden en ik knik. 

We stoppen bij de KFC langs de snelweg en wachten op de anderen, tenminste Aiden en ik wachten. Noah is al naar binnen gegaan en is al aan het bestellen. Ik kijk naar Aiden die voor me staat en moet glimlachen. 'Wat is er?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Vind je het erg als ik met Aaliyah op de kamer ga?' vraag ik zacht en hij kijkt me vragend aan. 'Waarom?' vraagt hij snel en ik kijk weg. 'Omdat ze dat vroeg, het is toch niet erg. Dan gaat Lorenzo bij jullie.' zeg ik snel en hij schud zijn hoofd. 'Ik hoopte eigenlijk dat we samen op de kamer zouden zitten.' fluistert hij in mijn oor en ik leun een beetje naar achter, zodat ik hem aan kan kijken. 'Maar als je dat echt niet wilt.' zegt hij plagend en ik voel mijn wangen gloeien. 

'Ik..' zeg ik zacht en hij begint te grijnzen. Hij trekt me tegen zich aan en kijkt naar mijn lippen. Ik ga op mijn tenen staan en geef hem snel een kus. 'Volgende keer misschien.' zeg ik plagend en hij lacht zachtjes. 'Mijn benen doen pijn!' zegt Maddy klagend en ik draai me om. 'Waar is Noah?' vraagt Samuel en ik wijs naar binnen. 'Natuurlijk, vreetzak.' zegt Lorenzo grappend en ik moet lachen. Aaliyah loopt samen met mij naar binnen terwijl de andere buiten blijven staan en praten. 'Ik kom wel bij jou.' zeg ik en ze glimlacht naar me. 'Beter, ik wil niet alleen met Lorenzo.' zegt ze beschaamd en ik kijk haar vragend aan. 'Mhm, zou ik ook zeggen.' zeg ik plagend en ze rolt met haar ogen. 'Misschien gaat dat nog veranderen.' zeg ik plagend en ze lacht even.

Lorenzo's POV:

'Klaar?' vraag ik en ze knikt. We lopen terug naar de auto en rijden achter Aiden aan, naar Preston Palace. 'Ben je er al eerder geweest?' vraagt Aaliyah en ik schud mijn hoofd. 'Jij?' 'Ja.' zeg ze trots en ik kijk haar aan. 'Ogen op de weg!' zegt Maddy streng en ik lach zachtjes. Ik hoor Aaliyah ook zachtjes en kort lachen en geniet van het geluid. 'Ik ga slapen, dus doe zachter.' zegt Samuel klagend en hij legt zijn hoofd op Maddy's schouder. Ik draai aan de volume knop en zet het op zijn hardst. Ik kijk via het achteruitrijspiegeltje naar Samuel die me boos aankijkt. 'Ik zei zachter eh mongool!' zegt hij geïrriteerd en ik hoor de meiden opnieuw lachen. 

Wanneer we eindelijk aankomen stappen we allemaal vermoeid uit. 'Waar zijn de andere?' vraagt Samuel en ik haal mijn schouders op. 'Waarschijnlijk binnen.' zegt Aaliyah plagend en ze pakt haar koffer uit de auto. Samen met Maddy loopt ze naar binnen. Ik kijk naar Samuel en haal mijn schouders op. We lopen snel achter hun aan het gebouw in. De lobby zag er heel chique uit. Ik kijk naar Aaliyah die samen met Maddy aan de balie staat. 'Dat duurde lang.' zegt Noah plagend en ik kijk naar een bankje, aan de rechterkant. 'Ik ben zo terug.' zegt Emily en ze loopt naar de ander toe, die bij de balie staan. 

Een paar minuten later komen ze naar ons toe met een stapel papieren en pasjes. 'Deze is voor jullie.' zegt Emily en ik kijk haar vragend aan. 'Ik dacht dat jullie samen gingen?' zeg ik en ze schud haar hoofd. 'Niet meer.' zegt ze en Aaliyah trekt haar mee, naar hun kamer. 'Wanneer ging het zo?' vraag ik en Noah lacht even. 'Ik dacht dat ik met Aaliyah zou gaan.' zeg ik en Aiden trekt me mee. 'Let's go!' zegt Maddy en ze loopt samen met Samuel een andere kant op. 'Laat het gaan, nu kunnen we doen wat we willen!' zegt Noah en hij slaat zijn arm om onze schouders heen. 'Hoe bedoel je?' vraag ik en hij begint te lachen. Hij loopt voor ons, met zijn gezicht naar ons toe en zegt: 'Nu kunnen we neuken! Met chickies!' op een grappige toon. 

Ik kijk naar Aiden en we beginnen beide te lachen. 'Ja, dacht het even niet. Ik heb een relatie.' zegt Aiden classy en ik kijk naar Noah. 'Het heeft je niet eerder tegengehouden.' zegt Noah plagend en Aiden kijkt hem boos aan. Hij laat zijn tas vallen en kraakt zijn knokkels. 'Begin te rennen.' zeg ik snel en Noah rent met zijn koffer naar onze kamer. Ik loop rustig met Aiden naar de kamer en gooi mijn koffer op de grond. 'Wat gaan we doen?' vraagt Aiden en ik haal mijn schouders op. 'Samuel en Maddy gaan op een romantische date.' zeg ik en ze kijken me vragend aan. 'Dus ik weet niet wat jullie willen doen?' vraag ik verder en ze kijken me aan. 'Zwembad!' zeggen ze in koor en ik lach even. 'Als jullie regelen dat Aaliyah ook meegaat, kom ik.' zeg ik en ze kijken elkaar aan. 'Regelt Emily wel.' zegt Aiden en ik lach even. Succes met dat.

Samuel's POV:

'Gaan we?' vraag ik klagend en ze lacht even. 'Ik ben bijna klaar!' zegt ze en er valt wat in de badkamer. 'Lukt het?' vraag ik en ze begint te lachen. 'Jawel, en ik ben.. Klaar!' zegt ze en ze opent de deur. Ze stapt het gangetje in en kijkt mij aan. 'Damn... En dat is allemaal van mij?' vraag ik flirterig en ze glimlacht naar me. 'Only if you want to.' zegt ze plagend en ik loop naar haar toe. 'Je ziet er prachtig uit.' zeg ik en ik druk mijn lippen op die van haar. 'Klaar om te gaan?' vraag ik en ze knikt. Ik pak haar hand vast en neem haar mee naar het restaurantje in het hotel. 'Wat kan je hier eten?' vraagt ze en ik kijk om ons heen. 

'Volgens mij van alles en nog wat.' zeg ik en ik lach ongemakkelijk. Ze lacht mee en gaat tegenover mij zitten. 'We zijn echt lang niet meer uit eten geweest.' zeg ik zacht en ze knikt. 'Klopt, te druk met school en shit.' zegt ze glimlachend en ik knik. 'Ben je zenuwachtig?' vraag ik en ze kijkt me vragend aan. 'Voor wat?' vraagt ze. 'De uitslagen van Eindexamens?' 'Een beetje, jij?' vraagt ze en ik schud mijn hoofd. 'Laten we daar niet over beginnen.' zeg ik zacht en ze kijkt me vragend aan. 'Hoezo, ging het zo slecht?' vraagt ze en ik knik langzaam. 'Had je niet geleerd?' vraagt ze bezorgd en ik schud opnieuw mijn hoofd. 'Samuel!' zegt ze teleurgesteld en ik kijk haar aan. 'Ik weet het, ik had moeten leren.' zeg ik en ze schud haar hoofd. 

Emily's POV:

'Ik kan niet geloven dat je me mee hebt gekregen.' zegt Aaliyah lachend en ik trek haar de kamer uit. 'We zijn er nog niet, dus geen boze ogen gooien.' zeg ik plagend en ze lacht opnieuw. Ik trek haar mee naar de lobby, waar de jongens al op ons wachten. 'Klaar om te gaan?' vraagt Aiden en ik knik. Hij slaat zijn arm om mijn schouder en glimlacht naar me. 'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?' vraagt Lorenzo plagend en ik haal mijn schouders op. 'Gewoon vragen, ze zou sowieso al gaan.' zeg ik en ik kijk naar Aaliyah. 'Had je het niet verwacht ofzo?' vraagt ze bot aan Lorenzo en hij stopt meteen met glimlachen. Awh.. Waarom plaagt ze hem zo.. Hij vind haar overduidelijk leuk.. 'Ik bedoelde het niet zo.' zegt hij zenuwachtig en Aaliyah lacht even. 'Weet ik.' zegt ze lachend en we lopen richting het zwembad. 'Lang niet meer gezien.' zegt een meisjes stem, die ik maar al te goed ken. Langzaam draaien we ons om en kijken we elkaar aan. Wat doet zij hier? 

{ Wie is er ook bij Preston? Gaat Lorenzo Aaliyah aanspreken over de snelle kamer wijziging?} 

Not Like Most Girls (NL) (Rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu