80. Exposed

322 11 0
                                    

Emily's POV:

'Ik heb eigenlijk niet echt zin om te gaan.' zeg ik zuchtend en ik wacht op Maddy's reactie. 'Nee bitch we gaan!' zegt ze bazig en ik lach even. 'Ik zie wel, hoe laat begint het überhaupt?' vraag ik en ze zucht diep. 'Rond acht, maar ik moet om tien uur naar huis.' zegt ze en ik knik, ook al kan ze het niet zien door de telefoon. 'Ik zie wel, ik app je over een uur oké?' vraag ik en ze antwoord met: 'Je komt gewoon, maar ai.' en ze hangt op. Zien we dan wel.. Ik kijk naar mijn telefoon en zie een bericht van Aiden. 

A: Veel plezier vanavond❤❤

E: Ik weet niet eens of ik ga..

A: Hoezo niet? 

E: Geen zin, we kunnen wel chillen?

A: Kan niet, moet m'n ma helpen😒

E: Oh ja, jammer.. Succes!😊

A: Tnx, ik spreek je morgen.

Ik ga naar mijn contacten en tik op Maddy's nummer. 'Fakka, en?' vraagt ze en ik lach even. 'Ik dacht dat ik sowieso moest komen?'  vraag ik plagend en ze lacht sarcastisch. 'Ik ben om acht bij jou.' zeg ik en ze gilt. Ik haal de telefoon een beetje van mijn oor vandaan en begin te lachen. 'Is goed, tot dan bitch!' schreeuwt ze via de telefoon en ze hangt op. Ben benieuwd.. 

Noah's POV:

'Waar is Aiden?' vraagt Maddy wanneer we naar het feest lopen. 'Hij moest wat doen bij zijn ouders ofzo.' zegt Emily en ik knik. 'Ik heb ook geen idee.' zeg ik schouderophalend en Samuel lacht even. 'Komen de andere ook?' vraagt Samuel aan Maddy en Emily en ze kijken elkaar aan. 'Nee, niet dat ik weet.' zegt Emily snel en we kijken naar Maddy. 'Weet ik veel.' zegt Maddy en ze lacht naar Emily. 'We zijn er.' zegt Samuel en Emily rolt met haar ogen. 'Maak je grap?' 'Hoe bedoel je?' vraagt Samuel en ik kijk naar Emily. 'Bij Angelo thuis?' vraagt Maddy en Samuel knikt. 'Er is toch niks mis mee?' vraagt hij plagend en Maddy schud haar hoofd. 

'Ik breng je wel naar huis.' zeg ik plagend en ze schud haar hoofd. 'Wollah meh ik ga nu naar huis.' zegt ze streng en ik lach even. 'Dus je gaat liegen tegen Aiden?' vraag ik en ze schud haar hoofd opnieuw. 'Ik ga gewoon zeggen dat ik hier ben, maar dat doe ik lekker morgen.' zegt ze speels en we lopen naar binnen. Hij gaat zwaar flippen.. We lopen de woonkamer in en gaan op een bank zitten. Ik kijk om ons heen en zie Florian met zijn Harper op zijn schoot zitten. 'Fakka, hoe was Preston?' vraagt hij net boven de muziek uit en ik haal mijn schouders op. 'Ging wel.' zeg ik droog en hij begint Harper te zoenen. Ze kunnen niet van elkaar afblijven! Ik kijk naar Emily die ongemakkelijk op haar telefoon zit. 

'Hey Noah..' hoor ik Angel vlijend zeggen en ik rol met mijn ogen. 'Wat is er?' vraag ik en ze gaat tegenover me zitten. 'Niks, ik wou gewoon hey zeggen.' zegt ze lachend en ze leunt tegen iemand aan. 'Wauw.' hoor ik Emily plagend zeggen en ik kijk haar aan. 'Wil je wat drinken?' vraag ik en ze knikt. 'Ik ga wel mee, dan kunnen ze zoenen ofzo.' zegt ze plagend, en we kijken beide naar Samuel en Maddy. 'Yup, we gaan.' zeg ik grappend en ik trek haar mee de keuken in. 'Wat wil je?' vraag ik en ze haalt haar schouders op. 'Geen alcohol, ik moet nog naar huis.' zegt ze en ik knik. 'Cola?' 'Ice Tea?' Ik kijk haar vragend aan en ze knikt. 'Even kijken of Angelo dat heeft, want normaal heeft hij dat.. Laat maar, hier.' zeg ik en ik pak de fles Ice Tea uit de koelkast. Sinds wanneer drinkt hij Ice Tea? Hij zegt altijd dat het vies is? 

Aiden's POV: 

Ik loop het huis in en klop op de deur van Angelo's kantoortje. Waar is hij? Ik kijk om me heen en zie Florian op de bank zitten. Ik loop op hem af en tik hem aan. 'Ewa neef, hoe gaat het?' vraagt hij dronken en ik spring over de bank, om naast hem te zitten. 'Gaat wel, waar is Angelo?' vraag ik en hij haalt zijn schouders op. Ik kijk om ons heen en zie Angel ongemakkelijk op de bank zitten. Wat doet zij hier?  Ik rol met mijn ogen wanneer ze naar me zwaait en sta op. 'Zeg tegen hem dat ik er was, maar dat ik snel weg moest.' zeg ik tegen Florian en hij knikt. Ik loop weg van de banken, en door alle mensen heen. 'Aiden?' vraagt ze en ik draai me om. Wat doet zij hier?

'Wat doe jij hier?' vraagt Noah met een blikje cola in zijn hand en ik haal mijn schouders op. 'Moest je niet je ma helpen?' vraagt Emily en ik knik. 'Is al klaar.' lieg ik en ze kijkt me ongelovig aan. 'Ik kan ook aan jou vragen, wat jij hier doet?' vraag ik en ze zucht diep. 'Ik zei toch dat ik niet wou dat je bij hem in de buurt kwam.' zeg ik streng en ze rolt met haar ogen. 'En wat zei ik? Inderdaad. Het is niet alsof ik met hem praat.' zegt ze eigenwijs en ik rol met mijn ogen. Ik pak haar arm vast en trek haar mee naar buiten. Ik moet haar hier weghalen.. 'Aiden!' zegt Angelo, die achter me staat en ik kijk hem boos aan. 'Emily, leuk jou weer te zien.' zegt hij vriendelijk en ik rol met mijn ogen. 'Zullen we?' vraagt Angelo en ik zucht. 

Ik draai me snel om naar Emily en kijk diep in haar ogen. 'Blijf hier, ik ben zo terug.' zeg ik streng en ik geef haar snel een kus. Ze kijkt me vragend aan en loopt samen met Noah naar de bank. Ik loop snel naar Angelo's kamertje en trek de deur achter me dicht. 'Nog even over je leugen vorige keer, niet meer doen.' zegt hij streng en ik ga zuchtend zitten. 'Ik zei je toch dat ik het niet meer wou.' zeg ik bot en hij lacht zachtjes. 'Van welk geld heeft ze dat betaald?' vraagt hij en ik kijk weg. 'Van welk geld?' vraagt hij iets harder en ik  kijk hem aan. Hij hangt over zijn bureau en kijk me streng aan. 'Haar studiegeld, ze kon niet anders.' zeg ik snel en hij hapt naar adem. 'En jij hebt haar laten betalen?' vraagt hij bot en ik hoor onweer buiten. 

'Ik wist niet dat ze het van haar studiegeld had betaald.' zeg ik snel en hij staat op. Hij loopt heen en weer, en het ziet ernaar uit dat hij gaat flippen. 'Wat is het voor jou?' vraag ik bot en hij kijkt me boos aan. 'Ik heb je geholpen met de eerste stappen, waarom wil je zo veel over haar weten?' dring ik aan en hij gooit zijn glas kapot, tegen de muur. 'Jij bent anders een van de slechtste vriendjes ooit, je ging alleen maar meer met haar praten omdat ik dat vroeg!' schreeuwt hij naar me en ik sta langzaam op. 'Nee, ik ging meer met haar praten omdat ik dat zelf wou!' schreeuw ik terug en hij lacht sarcastisch.

'Nee, het kwam door het geld.' zegt hij met een gemene toon. Nee.. Dat is niet waar.. Ik.. Ik wou wel met haar praten.. Daarvoor al.. 'En door jou kan ze niet meer gaan studeren straks!' zegt hij bot en ik kijk hem aan, maar hij is al naar buiten. Ik adem diep in en uit en hoor het weer buiten alleen maar erger worden. De regendruppels zijn dik, en komen hard tegen het glas aan. Ik loop snel achter Angelo aan en zie hem stoppen bij de bank. Ik zoek Emily en zie haar naast Maddy en Noah zitten. Shit..

Emily's POV: 

'Waarom heb je je studiegeld gebruikt?' vraagt Angelo en ik kijk hem vragend aan. Wat? Hoe weet hij dat? Mijn ogen gaan automatisch naar Aiden die snel achter Angelo aankomt. Paniek raast door zijn ogen, dat is te zien. Ik sta op en kijk hem vragend aan. 'Waarom heb je je fucking studiegeld gebruikt!?' vraagt Angelo bot en hij gaat voor me staan. De muziek word uitgezet en iedereen kijkt ons aan. Hij is langer dan mij, of wie dan ook in deze kamer en hij is boos. Ik doe een paar stappen naar achter en hij komt steeds dichterbij. 'Hoe.. Wat... Hoe weet je dat?' vraag ik zenuwachtig en hij lacht sarcastisch. 'Aiden, wie anders.' zegt hij bot en mijn hart breekt. Waarom heeft hij het aan hem verteld? 

'Wat boeit het jou eigenlijk?' vraag ik en hij draait zich snel om. 'Omdat.. Omdat ik er voor je hoor te zijn..' zegt hij zacht en ik kijk hem vragend aan. Ik loop snel langs hem en ga voor Aiden staan. Aiden heeft de hele tijd niets gezegd en kijkt naar de grond. 'Waarom heb je het hem verteld?' vraag ik en Angelo trekt aan mijn arm, waardoor ik me omdraai. 'Hij kreeg geld van me.. Als hij jou dingen vroeg en shit.' zegt Angelo alsof het niets is en ik hap naar adem. 'Wat...' zeg ik ongelovig en ik kan wel flippen. Ik voel Aiden's armen me omdraaien maar ik duw hem weg. Alles was dus een leugen... Waarom zou hij mij willen? Waarom dacht ik hier niet eerder aan!?

'Dus je loog, over alles?' vraag ik boos en hij kijkt weg. 'Zeg dan iets!' zeg ik streng en hij kijkt me aan. Zijn ogen geven zijn antwoord al weg, ik doe een paar stappen naar achter en bots tegen Angelo aan. Ik draai me snel om en voel de tranen over mijn wangen rollen. Kap met huilen! Al helemaal als het om Aiden gaat! 'Emily..'  zegt Aiden zacht en ik loop van iedereen vandaan. 'Waarom wou je zulke shit weten?' vraag ik met een bevende stem aan Angelo en hij kijkt naar de grond. 'Mijn naam is Angelo Lewis.. Ik ben je broer..' zegt hij zacht en ik hap naar adem.

{ Hold up.. Emily heeft een broer? Shit.. Niet dat ik het niet al twee maanden wist maar ai.. Wat gaat er nu gebeuren? Aiden fucked up big time... Gaat ze hem weer vergeven?} 

Not Like Most Girls (NL) (Rewriting)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu