Luke;
Beni resmen öpmüştü. Kabinden çıkıp, kıyafetleri görevliye teslim ettim ve arabaya bindim. Ağzımı açmamaya özen gösterdim. Hem utanmıştım hem de anlam veremiyordum.
Sinir bozucu çocuk, sessizliği bozdu. Bana eşcinsel olup olmadığımı sordu. Hayır dedim. Ama bilmiyordum. Eğer değilsem neden penisim sertleşmişti?. Peki ya neden Michael'ı görünce midemde garip şeyler oluyordu?. Çok karmaşık duygular içindeydim. Michael arabayı sürerken elimi kafama dayayıp kendi kendime tartışıyordum. Kafamın içinde;Ama bir şey itiraf etmeliydim ki öpücüğü çok güzeldi. Hoşuma gitmişti.
Hayır Luke saçmalama sen düzsün.
Düz olsaydım o haklı olmazdı.(Jr Luke hakkında)
Ama neden şu ana kadar hiçbir erkeğe ilgi duymadım?
Belki o özeldir. Çünkü ben hiçbir kıza da ilgi duymadım.
Sikeyim, kahretsin.Arabadan inip koşa koşa eve gittim. Odama kapandım ve akşama kadar oradan çıkmadım. Liz kapımı çaldığında, gitmesini çünkü hasta olduğumu söyledim. O da anlayışla karşıladı. Tam iğnelerimden birini daha yapacakken aklıma Michael'ın beni öptüğü sahne geliyordu. Aklımdan silemiyordum.
Ve aklımda o sahne varken iğneyi vuramıyordum. Bu güzel bir şey olabilirdi belki. Saate baktım ve gece 1 olduğunu gördüm. İğnemi bu saatte yaparsam en erken sabah 3 de kalkardım. Çünkü uyuşturucu bende deli gibi uyku yapıyordu.
İğneyi damarımdan içeri verdim ve boom..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More // Muke
FanfictionDepresif Michael Clifford ve Bağımlı Luke Hemmings iki üvey kardeşler. Ama aralarında beklenmedik bir bağ var. Birbirlerini iyileştirecek güce sahip bir bağ.