Michael;
Gece odama girdim. Luke ile yaptığımız o gece, çaktırmadan bir iğne almıştım. İğneyi çekmecemden çıkarıp kolumu ayarladım. Ve şırıngaya bastım. O an içeriye birinin girdiğini gördüm. Lanet olası kapıyı kitlemeyi unutmuştum. Siktir dedim. Kişi bana doğru yürüyordu. Ama kafam yerinde olmadığı için kim olduğunu seçemedim. Sonra o kişi bana doğru gelip yüzüme bir yumruk geçirdi. Cevap vermezdim çünkü tüm vücudum uyuşuktu. Kendimi yere attım ve beni incitmesine izin vermek zorunda kaldım. Dediği şeyleri duyuyordum sadece.
"Ben sana bunca yıl bu sikik şeyler için mi yatırım yaptım?!"
"Sen nasıl bir şerefsizsin Michael?!!"
diye bağırabildiği kadar bağırıyordu.dediği şeyler beni incitmiyordu, ben cevap vermediğim için de daha da öfkeleniyordu ve sert tekmeler yumruklar atıyordu.
ağzımdan sikik bir cümle çıktı.
"Hey John, biliyor musun? Luke ile seviştik. Ve çok güzeldi."
lanet olsun neden bunu söyledim bilmiyorum.
John bunu duyar duymaz önce bir 5 dakika bekledi. Şoka girmişti. Beni omuzlarından tutup sert bir şekilde yerden kaldırdı.
"Ne dedin sen?, Ne dedin????!!!! Cevap ver bana orospu çocuğu!"
"Doğru duydun baba, Luke'u siktim" diyip gülmeye başlamıştım. Ama kesinlikle bilerek yapmadım. Çünkü bunun sonum olacağını biliyordum. Ve sanırım o gün bu gündü.John hem ağlıyordu hem daha da öfkelendi.
Ve bana daha sert vurmaya başladı. Ağzımdan kan çıktığı gördüğü zaman küfür ederek odadan çıktı..Sabah kalktığımda ağzımda kurumuş kan lekelerini farkettim. Ve gece yaşananları hatırlayıp ağlamaya başladım çünkü John her şeye katlanırdı ama eşcinsel olduğumu öğrenmeme asla.
Duşa girdim ve aşağı indim. John'un diyeceği her şeye hazırdım. İsterse evden kovsun isterse beni öldürsün ama Luke'a dokunmasın. Tek istediğim şey buydu.
Mutfağa girdim ve Luke'un orada oturduğunu gördüm. O kadar güzeldi ki kaburgalarımın ağrısını bile yok edebilen tek kişi o olabilirdi.
Tabağıma cornflakes ve sütü koyup karşısına oturdum. Bana bakmadı. Sonra kafasını kaldırıp yüzümü inceledi çünkü şok olmuştu. Bana ne olduğunu sordu ama cevap vermedim çünkü daha fazla tartışma yaratmak istemiyordum. Ve sanırım üzülerek de olsa ondan kendimi çekecektim. Onu ne kadar aşık olsam da onun da incinmesini istemiyordum. Tabağı tezgaha koyup tekrar odama çıktım. Yatağa uzandım ve ağlamaya başladım. Ben ağladıkça kaburgalarım daha da ağrıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More // Muke
FanfictionDepresif Michael Clifford ve Bağımlı Luke Hemmings iki üvey kardeşler. Ama aralarında beklenmedik bir bağ var. Birbirlerini iyileştirecek güce sahip bir bağ.