on iki

993 23 6
                                    

Luke;

Bahçeye çıktım ve Calum'dan aldığım bir dal sigarayı yaktım. Evde Michael'dan başka kimse yoktu o yüzden rahat rahat içebilirdim. Bu hayatım boyunca içeceğim ilk sigaraydı. O yüzden korkuyordum. Ama Michael'ın beni takmaması beni buna sürüklemişti. (Yalana bak aq bahane resmen skfkedşe)
Çakmağımı çıkarıp yaktım. Duman boğazımdan geçer geçmez öksürmeye başladım. Tanrı aşkına Michael bunu nasıl içiyor? Daha sonra 1 duman daha çektim ve bir duman daha... Her çekişimde öksürüyordum. Gözlerim dolmuştu. Yanıma döndüğümde birden irkildim.
MİCHAEL YANIMA GELMİŞTİ.
"Michael senin b-burada ne işin var?" dedim öksürerek. Michael gülümsedi. TANRIM ÇOK GÜZEL GÜLÜMSÜYORDU.
"Luke baksana, sen sigara içiyor muydun?"
"İlk deneyişim ve sanırım içemiyor musun demen gerekiyor"
Yine gülümsedi ve elimdeki sigarayı alıp kendi o güzel kırmızı, dolgun, kurumuş dudaklarına koydu. Dumanı iyice içine çekip dışarıya üfledi. O kadar güzeldi ki anlatamam. Tam anlamıyla kalktığını hissettim. Daha sonra bana dönüp tamamen ciddi bir şekilde
"Luke, seninle bir şey konuşman lazım, ama bana söz ver. Kendine zarar vermeyeceksin."
"Ne?"
"Ne dediğimi duydun, söz ver"
Yeşil gözleri ile bana o kadar güzel bakıyordu ki, ama ciddi olması beni çok korkutmuştu.
"Söz."
"Luke, ben dün gece çok kötü bir haldeydim ve şey, John artık olanları biliyor."
Şok olmuştum. Ağzımdan kelime çıkmıyordu. Kafamı öne çevirdim.
"Nasıl olsa bir gün öğreneceklerdi Michael."
"Ama bu kadar erk- NE? Dur biraz, nasıl bu kadar rahatsın, John ve Liz bize neler yapacaklar haberin var mı sen-?"

sözünü bitirmesine izin vermeden dudaklarına yapıştım. Neden bilmiyorum ama içimden bir anda öyle geldi ve yaptım.

More // MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin