beş

1.2K 36 3
                                    

Michael;

Sabah uyandım ve odamın kapısını açık bıraktığımı farkettim. Adımımı atıp Luke'un odasına baktım. İçeride değildi. Salona indim ve masada kahvaltısını yaptığını gördüm. Karşısına oturdum. Önce bana bakmıyordu ama sonra yavaşca kafasını kaldırıp beni incelemeye başladı. Hoşuma gitmişti.
Daha sonra yeni yerler keşfetmek için onunla takılmanın iyi bir fikir olduğunu düşündüm. Kabul etti. Arabaya binip şehre indik. Ona kıyafet kombini yaptım. Kabine girmişti. Ve dışarıda sıkılmıştım ben de içeri girdim. Güzel zamanlama, pantolonu üzerinde değildi. Ve kabin çok küçüktü bu yüzden bunu fırsat bilerek ona iyice yaklaştım. Önce sarı saçlarına baktım, altın gibi parıldıyorlardı. Daha sonra mavi gözlerine baktım. Harikaydı. Kurumuş dudaklarına dokunmak istedim. Dudakları şaheser gibiydi, çerçeveli ve oldukça büyük.
Baş parmağımı dudağında gezdirdim. Bana ne yaptığımı sordu. Cevap vermedim çünkü ben de ne yaptığımı bilmiyordum, bu yüzden dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Onu öperken elim baksırının üzerinden penisine değdi ve farkettim ki kalkmıştı. İçimden kahkahalar atıyordum. Aman Tanrım bu çocuk gay.
Daha sonra geri çekildi ve ona küçük Luke'u indirmesini söyledim.
Kabinden çıktım ve arabaya ilerledim. Luke neredeyse 30 dakika sonra anca gelebildi. Yanıma oturdu ama hiç konuşmuyordu. Yol boyunca sustu. Ben de sessizliği bozmak adına
"Anlatsana, kız arkadaşın var mı?"
"Var, yok, hayır yok" dedi gözünü yoldan ayırmadan.
"Pekala, bir soru daha. Eşcinsel misin?"

Bir anda bana doğru döndü ve
"Hayır tabiki, nereden çıktı bu ?!" diyerek hırladı.
"Seni bu kadar sinirlendiren ne dostum?, rahat ol. Pekala o zaman son bir soru, neden kabinde seni öptüğüm zaman JR. Luke'u bize bakarken gördüm?" dedim gülerek.
Elini kafasına götürerek
"Her zaman oluyor, sana özgün bir şey değil gerizekalı. Ve sakın bir daha beni öpme"
"Hadi ama Luke, kendini kandırma."
"Kes sesini ve beni hemen eve götür."
"Emredersiniz prenses." dedim çünkü tıpkı bir prenses gibiydi.
Bana göz devirdiği zaman eve gelmiştik. Arabadan indi ve koşarak eve gitti. Bense yavaşça yürüyerek arkasından gittim.

More // MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin