Michael;
Dudaklarını dudaklarımdan çektikten sonra kendimi içeri attım. Odama çıkıp düşünmeye başladım. Ne yapabilirim? artık ne yaparsam bize zarar veremezler?.
Yatağıma yatıp gözlerimi kapattım. Gözyaşlarımın yanaklarımdan aşağı doğru indiğini hissediyordum.Luke bana doğru ilerliyordu. Çok güzel bir yerdeydik , burası cennet gibiydi. Luke tamamen baştan aşağı beyaz giyinmiş şekilde hala bana doğru yürüyordu ve elimi tuttu. Gülümsedi ve beni büyük bir kapıya doğru götürdü.
"Luke, biz nerd-"
sözümü bitirmeme izin vermeden
"Hiçbir şey söyleme, sadece anı yaşamamıza izin ver." diyerek gülümsedi. Çok tedirgin bir durumdaydım. Daha sonra beni büyük ağaçların, rengarek çiçeklerin ve masmavi bir denizin önüne getirdi. Bana doğru döndü ve ellerini başımın arkasına koyarak beni kendi suratına doğru yavaşca çekiyordu. Kalbim çok hızlı atıyordu ve...Gözlerimi açtım ve saate baktım resmen gece olmuştu ve lanet rüya çok güzeldi neden uyandım ki?. Devam etme ihtimali ile tekrar tekrar gözlerimi kapattım ama olmadı. Küfür ederek kalktım ve aşağı indim. Luke'u bulmak istiyordum. Önce karşımda kendi odasına baktım yoktu, banyoya, bahçeye her yere baktım ama yoktu. Lanet olsun, gecenin köründe neredeydi bu çocuk?.
Sinirle odama geri çıktım. Kafamı kaldırıp odamın kapısını elimle ittirirken birden irkildim çünkü luke karşımda duruyordu. Beni kolumdan
çekip içeri çekti ve kapıyı kapatıp kitledi."Napıyorsun sen, amacın ne?" diye bağırdım.
" Michael aklımda çok güzel bir fikir var, Liz ve John birazdan uyuyacaklar. Seni yarım saat sonra aşağıda bekliyor olacağım. Acele et hazırlan ve sakın ses yapma, anladın mı?"
"Ne diyorsun sen, kafayı mı yedin?"
"Sana ne diyorsam onu yap"
"Kes sesini Luke, neden senin dediğini yapacak mışım?, hayatıma daha da sıç diye mi?"
"Ne? , Michael ne dediğinin farkında mısın?"
"Gayet de farkındayım aptal, çık hayatımdan. Senin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı yakında John beni evden de atacak."
"Meraklanma, buna gerek yok"
diyerek kapıdan çıktı.Kendime bunları dediğim için çok kızıyordum ama asıl onun zarar görmesini istemiyordum."
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Uzun zamandır yazmıyordum. Şimdi yeni bölümü atıyorum, akşama doğru 14. cü bölümü de atmayı düşünüyorum. İlerleyen bölümlerde Luke'a biraz sövebilirsiniz slclelxpel.
I LOVE Y'ALL
sevgiyle kalın♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More // Muke
FanfictionDepresif Michael Clifford ve Bağımlı Luke Hemmings iki üvey kardeşler. Ama aralarında beklenmedik bir bağ var. Birbirlerini iyileştirecek güce sahip bir bağ.