Luke;
Gözlerimi açtığımda Michael'ın bir kolunun üstümde olduğunu farkettim. İyice ona gömülüp gülümsedim. Çook uzun zamandır bu kadar huzurlu hissetmemiştim.
"Günaydın prenses Hemmings.""Bana şöyle demeyi keser misin? Günaydın."
"Ahahaha, tıpkı bir prenses gibi davranıyorsun."
"Öyle mi?" dedim ve oturur pozisyona geçtim. Ona bakıp
"O zamannn, kahvaltımı yatağıma istiyorum prens Clifford."
"Ne?" dedi gülerek "Ben sizin prensiniz değilim prenses."
"Öyleyse yatağımda ne işin var?"
"Deneme süreci" dedi tekrar gülerek.
Sonra beni kolumdan çekip tekrar yanına yatırdı.
"Söylesene, benim hakkımda başka neler biliyorsun? Yani araba dediğin şe-"
"Hımmm, bilgisayar oyunu ve pizza delisisin, gece 2 den sonra yemek yersen sabah kusarak uyanıyorsun, 3 biradan sonra hıçkırmaya başlıyorsun, sabahları pankek yemeye bayılırsın, birçok aksan yapabiliyorsun, küçükken 2 köpeğin ve 4 kedin vardı. Daha saymamı ister misin?"
"NE?" ağzı açık halde şaşkın şaşkın yüzüme bakıyordu. Bense onun bu haline kahkaha atıyordum.
"Ama nasıl? bunca şeyi ne zaman nerede kimden öğrendin?"
"Orası bana kalsın Mike, ama bir şeyi asla öğrenemedim. Bana kızmayacağına söz verirsen..."
"Ne öğrenmek istiyorsun?"
"Annene ne oldu bilmek istiyorum Michael."
Kaskatı kesilmişti. Yaklaşık 40 saniye hiçbir tepki vermedi. Korkmuştum ama sonra yataktan kalktı ve banyoya ilerledi. Yanıma geri gelip,
"Sana ilk ve son defa bunu anlatacağım. Ve bir daha asla ama asla ne olursa olsun bu konuyu
açmayacaksın. Tamam mı?""Tamam ama istersen anlatmayabi-"
"10 yıl önce uyuşturucu bağımlısıydı. Birbirimizi çok seviyorduk, bana her zaman hem anne hem baba hem abi hem abla oldu. Hiçbir zaman beni terslemedi, bana sırt çevirmedi. Ne istersem yaptı, ben de o ne isterse yapıyordum. Hayatımın bu kadar iyiyken bir anda bu sikik şey hayatımıza girdi. Ona yardım etmeye çalışıyordum. 13 yaşımda Luke, 13 yaşımdayken uyuşturucu bağımlılarına müdahele nasıl yapılır, annemi nasıl kurtarırım diye önlemler almak için derneklere gittim. Ama, satıcılarından bir iki kişi, borçlarından dolayı evimize gelip annemi gözümün önünde öldürdüler. Bir daha hayata dönemedim Luke. Başka bir şey bilmek istiyor musun?"
Anlatırken gözleri dolmuştu. Ona kıyamadım. Hemen sarıldım. O kadar sıkı sarıldım ki asla bırakmak düşüncesi aklıma gelmemişti..
Yaklaşık 40 dakika filan sarıldıktan sonra çekildim. Gözleri hala doluydu. O güzel yumuşacık ellerini tutup
"Senin yanındayım ve hep yanında olacağım. Ne olursa bu ellerini bırakmayacağım. Bunu beraber atlatacağız bebeğim. Senin yanından bir an olsun ayrılmayacağım. "
"Michael sen, sen çok çok iyi birisin. Ama benim için bunu yapmana gerek yok. Hayatını bağımlı bir salağın yanında geçirme, git ve gençliğini yaşa. En güzel, en kaliteli şekilde geçir. Çünkü ben bir ölüyüm Michael, yaşayan bir ölüyüm."
"Ne dediğinin farkında mısın ve dediklerimi anlıyor musun bilmiyorum. Benim gençliğim sensin aptal. Hayatımı ve gençliğimi en kaliteli şekilde geçirmek istediğim kişi sensin."
Bana tekrar sarıldı. Yatağın üzerine uzandık ve gözlerimi kapattım. Ellerimle saçlarını seviyordum. Ve ona sürekli her şeyin çok güzel olacağını söylüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More // Muke
FanfictionDepresif Michael Clifford ve Bağımlı Luke Hemmings iki üvey kardeşler. Ama aralarında beklenmedik bir bağ var. Birbirlerini iyileştirecek güce sahip bir bağ.