Nem maradhattam sokáig ott, ezért újra az összepakolt sporttáskára siklott a tekintetem. Most már végképp nem tudtam hova menni. A pénzem amit eddig spóroltam a hotelszoba kifizetésére kellett, otthon pedig nem volt biztonságos.
A hajamba túrva mászkáltam a feldúlt nappaliban. Akárhogy is mérlegeltem, csak egy választásom volt. Remegő kézzel vettem elő a vész telefonom, majd rányomtan a tárcsázás gombra. Kicsöngött.
Vártam, hogy kattanjon a telefon. Semmi. Hagytam, hogy a telefon tartó kezem ernyedten hulljon testem mellé. Már feladtam mindent. Hogy tudnám megmenteni Erent, ha még magamat sem tudom biztonságba helyezni?
Miért akarom egyáltalán megmenteni? Mert egyszer rámmosolygott? Vagy mert bűntudatot van? Igen, mindenképpen hibásnak érzem magam. Ha nem hagytam volna hogy velem kávézgasson, akkor nem rabolták volna el...
Vagy azért, mert szerete.... NEM! Én nem szerethetek senkit, főleg nem egy fiút és főleg nem így. De akkor még is miért? Miért érzek így iránta? Miért mosolygok akárhányszor rá gondolok? Ez nem helyes! Ha én szeretek valakit, annak nincs jó vége...
Ha akkor őt sem szerettem volna akkor ő is élne... De már késő, hagytam hogy veszélybe sodorja magát miattam, mert nekem túl nagy volt az egóm. Férfinak akartam mutatni magam és végül én lettem az, akit meg kellett menteni.
Behunytam a szemem, hagytam hogy az emléke megmosolyogtasson. Engedtem, hogy mégegyszer láthassam az arcát. Láttam őt. Láttam, ahogy vörös haját a szél fújja. Lassan felém fordította fejét, rám mosolygott a nevemet kiabálta:
-Rivai... - mielőtt kimondhatta volna, egy hatalmas és éles hang zavarta meg az éjszakai csendet. Az arca vérben úszott. Szeméből eltűnt a csillogás, a mosoly pedig örökre az arcára fagyott... Gyönge teste ernyedten esett össze...Izzadtan riadtam fel. Ránéztem a telefonom kijelzőjére. 03:27. Elaludtam. Ott, ahol meg véletlenül sem szabadott volna. A készülék rezegni kezdett a kezemben. Azt a számot írta ki, amit azelőtt hívtam. Felvettem, majd beleszóltam.
- Rivaille. Lenne egy kérdésem, Farlan...
YOU ARE READING
A szívem játéka
FanfictionRivaille Ackerman a helyi gimi egyik 11.-ese nem egy társasági ember. Ránézésre olyan embernek tűnik, aki belerúg a földön fekvő macskába. Ez mind megváltozik, amikor találkozik egy bizonyos fiúval, aki gyökeres ellentéte Rivaille-nek. Mindketten a...