küçük emrah

15.5K 942 365
                                    

İyi okumalar. 💎

"Ay haneul! Kendine gel. İki günde çöktün be." diyip göz devirdi ıseul, ne yapıyım be bro, çökertiyorlar işte. "Bak sana anlatıyorum, çok sinir bozucu değil mi?" diyip onay almak için ıseule baktım, kafasını sallayıp beni onaylayınca kaşlarımı havalandırdım. "Hah, işte biraz empati kur. Sen olsan çökmezmisin be?" diyip kaşlarımı çattıp etrafa bakınmaya başladım.

"Naber ıseul ve küçük emrah?" daniel'in sesini ve sarf ettiği kelimeleri duyunca derin bir nefes verip göz devirdim. "Al işte, bir de bunlar var." diyip elimle yanımda gülüşen üçlüyü işaret ettim.

"Boynun nasıl oldu bebeğim?" diyip yanağımdan makas aldı taehyung, kaşlarımı çattıp ters ters taehyung'a bakmaya başladım. Çok komik anıra anıra gülün salaklar. Boynum geçmişti, zaten kalıcı olsaydı kesinlikle beni darp etmesinden dolayı polise şikayet ederdim.

"Bilerek yapıyorsunuz değil mi?" diyip kafamı iki yana salladım, dünyada başka insan mı yoktu yani? "Aaa, biz ne yaptık. Her insanın başına gelen ufak tefek aksilikler işte. Fazla kasma haneul." diyip omuz silkip gülümsedi jimin.

İyi dalga malzemesi oldum, zaten daniele anlatan aklımı si-sevsinler. "Hadi oturun da adam akıllı konuşalım." diyip gülümsedim gülerek sandalyelerine yerleşecekken konuşmamla durmuşlardı. "Ah ama durun, adam akıllı konuşmamız için adam ve akıllı olmanız lazım. Ve görüyorum ki o iki özellik sizde yok. Şimdi siktirin gidin." diyip anlık kaşlarımı kaldırıp indirdim ve gülümsedim.

"Bu iyidi." diyip hayret ederek sandelyeye yerleşti daniel. Jimin ve taehyung Daniele 'malmısın amına koyayım' bakışlarını atarken daniel omuz silkip gülmüştü. "Haklıya haklı." diyip elini bana uzatıp elimi sıkıp tebrik etmişti. Boşuna demiyorum gerizekalı diye, ama helal olsun hep böyleydi. Haklıya haklı.

"Bu salakla nasıl arkadaş olduk biz jimin?" diyip tek kaşını kaldırarak jimin'e baktı taehyung. "Bende bunu kendime defalarca soruyorum. Sizin gibi gerizekalılarla nasıl arkadaş oldum diye." diyip omuz silkip gülümsedim. Kendi lafıyla vurmuştum ve şuan enerjim doldu.

"Aferin lan, arada işe yarıyorsunuz." diyip güldüğümde göz devirmişlerdi, daniel ise hala saf saf gülüyordu. "Eee, yan komşun nasıllar haneul?" diyip keyfimi anında kaçırmıştı jimin. "Çok iyi, beni çıldırtmakla meşgul." diyip göz devirdim.

"Oh iyi, biz yapamıyoruz o yapsın bari. Kim çok merak ettim şu çocuğu. Gelip tanışacağım bir gün." diyince derin bir nefes verip bacağını çimdiklemiştim. "Ben derse gidiyorum geresizler korosu." diyip üçüne baktım. "Hadi ıseul, gidelim. Yoksa bizimde IQ seviyemiz burada dura dura düşecek." diyip dil çıkartıp ıseul'un koluna girdim.

"Haklısın arkadaşım, bunlar bu akılla üniversite'ye nasıl geçti hala onu anlamıyorum." diyip omuz silkip gülümsedi ıseul. "Ay duymadın mı? Okulun sahibinin amcasının kızının komşunun oğlu, jiminin babasının arkadaşının oğluymuş." dediğimde kafası karışmış bir şekilde bana bakıyordu. "Ay yani torpilliler diyorum." diyip surat astığımda anlayıp gülmüştü. Biraz geç oldu ama neyse.

~~

"Yine başladı lanet sesler." diyip başımı önümdeki kitaba vurmaya başladım. Tanrım! Ben nasıl büyük bir günah işledim ki böyle bir komşu verdin bana? Bu sefer susturacaktım ama, telefonumu elime alıp polisin numarasını tuşladım. Evet şikayet edecektim, demokrasi ve adalet denen bir şey var sonuçta.

Arayıp şikayette bulunduğunda geleceklerini söylediler, telefonu kapatıp sabırla beklemeye başladım. Hatta dayanamayıp kapıya çıkıp öyle beklemeye başladım, çal sen çal. Bakalım daha gürültü çıkartabilecek misin?

Yaklaşık 25 dakikalık tantanın sonunda gelmişlerdi. "Evet, bakın bu daire." diyip dairenin önüne gelip kapıyı işaret ettim. Polisler kapıya vurup beklemeye başladılar. Kapı açıldığında jungkook çıkıp şaşkınca bir bana bir polislere baktığında kafamı sola eğip kaşlarımı havalandırdım. "Şaka yapmıyordum." diyip omuz silktim.

"Buyrun memur bey?" diyip şirince gülümsediğinde göz devirdim. "Hakkınızda şikayet var, evin içinde etraftaki insanları rahatsız edecek kadar yüksek ses çıkarılması bir suçtur." diyip ciddiyce konuştu memur. İşte memur dediğin!

"İyide etraftaki insanlar rahatsız olmuyor." dediğinde göz devirdim, ben insan değil miyim salak? "Ben yan komşun(!) olarak rahatsız oluyorum." diyip jungkook'a bakmaya başladım. "Şuan ses duyabiliyor musunuz memur bey?" diyip tek kaşını kaldırıp gülümsedi jungkook. "Hayır." diyip kaşlarını havalandırdı polislerden birisi.

"İçeride müzik eşyaları var ve her gece beynimi si-yani mıncıklamak suretiyle beynimi akıtıyor. Ve ben rahatsız oluyorum." diyip ellerimi belime koyup polise baktım. "Anlıyorum fakat şuan ses olmadığı için bir şey yapamayacağım. Sizden başka kimsenin rahatsız olduğu da yokmuş zaten." dediğinde kaşlarımı çattım.

Gidip kattakilerin kapılarına vurup çıkmalarını sağladım. Asansörden o gün ki teyze indiğinde gülümseyip yanına gidip kolundan sürükleyerek memurun yanına ilerledim. O da rahatsız oluyordur kesin.

"Teyze sencede jungkook fazla ses çıkarmıyor mu?" diyip kaşlarımı havalndırarak teyzeye baktığımda gülümseyerek jungkook'a bakıp başını iki yana salladı. "Hayır ben hiç bir şey duymadım." diyince kaşlarımı çattım. Üstüme oynanıyordu kesinlikle.

"Nasıl ya?" diyip bir teyzeye bir jungkook'a baktığımda jungkook sadece sırıtıyordu. "Bende duymuyorum, karşı komşusu olmama rağmen." diyip söze atıldı asi platonik kız. Sen zaten duymazsın bok.

"Duysan şaşardım." diye mırıldanıp göz devirdim. "Bakın içeride suç aletleri var." diyip polisin yanına ilerledim. "Arama izni olmadan giremeyiz, ki ortada aranacak bir şey yok." diyince ayağımı sinirle yere vurup kaşlarımı çattım.

"Ne oluyor burada?" tanıdık sesi duymamla kapıya döndüm. "Taehyung?"diyip kaşlarımı çatarak karşımdaki bedene baktım. Nasıl ya? Bu nasıl şans bu ne ya? "Haneul? Ne işin va- huh? Yoksa senin bahsettiğin yan komşu jungkook mu?" ilk başta sakin olan sesi sona doğru heycanlı ve mutlu çıkarken göz devirmiştim.

Mükemmel, dalga geçilecek meselelerim bitmiyordu. "Haneul'ü tanıyor musun tae?" diyince yakın olduklarını anlamam uzun sürmemişti. "Evet, hemde çok yakından. Sen neler yaptın bizim kıza be jungkook?" diyip alayla güldüğünde göz devirdim.

"Malesef bir işlem yapmayacağız. İyi günler." diyip gitti polisler, bir polise bir jungkook'a bakakalmıştım. Mükemmel, birde yalancı tanıklık yapıyor, teyzeye bak sen be.

Hadi bakalım işler biraz bağlansın. Oy ve yorum atmayı ihmal etmeyin. Sizi seviyorum kendinize cici bakın. 💜

 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
apartment 55 ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin