taşınma and okul and öpüşme

9.3K 603 300
                                    

İyi okumalar. 💕

3 ay sonra..

"Güzelim, o ağır değil mi ne diye taşıyorsun sen onu?"  jungkook'a bakarak şirince otuz iki diş gülmüştüm.

Hadi ama bu benim en sevdiğim sallanan sandalyemdi!

"Ver bakalım bana." diyip elimdekine uzandığında geri çekildim.

"Yardım etmek istiyorum ama." diyip dudaklarımı aşağı sarkıttım. Hiç bir şey yapmama izin vermiyordu, gören hamile sanardı.

Öyle dikkat ediyordu, sanırım hamile olduğumda başında taşıyacaktı.

Evet jungkook'un evine taşınıyordum, bir ay önce düşünmüştü böyle bir şeyi.

Sevgili olduğumuza göre ayrı evlerde kalmamıza gerek olmadığını, zaten yan yana olduğumuzu, boşa kira vermemizin anlamsız olduğunu söylediğinde mantıklı gelmişti bana da.

O nedenle kabul etmiştim teklifini ve şimdi sadece değerli ve sevdiğim eşyalarımı taşıyorduk evine.

Platonik ise kapıya dikilmiş bizi izliyordu.

İlk başta ev sahibini kışkırtmaya çalışmıştı, 'evli değiller, sizcede mantıklı mı bir evde iki bekarın kalması?' diyi bir şeyler zırvalamıştı.

Ancak ev sahibi amca öyle anlayışlıydı ki, 'bu pırlanta gibi iki genç yanlış bir şey yapmazlar, zaten jungkook'u uzun zamandır tanıyorum ve güveniyorum' diyip başından savuşturmuştu platoniği.

Evde bununla, okulda bong cha denen salak kızla mücadele ediyordum, gerçekten kıskançlık çok kötü bir şeydi.

Üç ayda çökmüştüm neredeyse, tanrım! Sinirleniyordum onları sevgilimin yanında görünce.

Az kalmıştı birinin götüne ıslak tuvalet terliğini sokacaktım.

"Hadi okula geç kalmayalım." diyip saati gösterdiğimde kaşlarını havalanmıştı.

"Sen üzerini değiştir bebeğim, benim az bir işim kaldı." başımı sallayıp banyoya ilerledim. Bugün dersimiz 3 den 6 ya kadardı.

Kısa bir duş alıp üzerimi giyindim.

Saçlarımı kurulayıp salona geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı kurulayıp salona geçtim. Kitaplarımı alıp telefonumu çantama attım.

"Hazırım, bitti mi işin aşkım?" diye bağırdım jungkook'un açık kapısından içeri girerken.

"Bitti güzelim." dedi üzerini düzeltirken. Başını kaldırıp kısaca beni süzdüğünde kaşları çatılmıştı.

"Daha yeni duş aldın, üşüyeceksin. İnce giyinmişsin. Hava bugun esiyor." dedi üzerindeki ceketi çıkartıp omzuma atarken.

Haline gülümseyip itiraz etmeden ceketi kabul ettim.

"Seviyorum lan seni!" diyip dudağına minik bir öpücük kondurup hızla kapıdan çıktım.

apartment 55 ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin