manzara and instagram and tablo

11.1K 844 523
                                    

İyi okumalar. 💎

"Jungkook burası harika!" diyip geldiğimiz uçurum kenarına biraz daha yaklaştım, aslında tam uçurum sayılmazdı.

Yüksek bir tepe ve bütün busan ayağınızın altındaydı, tanrım! Ben burayı nasıl fark etmem böyle?

"Beğenmene sevindim." diyip gülerek bana baktığında samimi bir şekilde gülümseyip tekrar manzaraya döndüm. Şehiri aydınlatan sokak lambaları görüntüye hoş bir hava veriyordu.

Ve bazı evlerin yanan, bazı evlerin yanmayan ışıkları görüntüye güzel anlamda dağınıklık katıyordu.

"Burayı ailemle kavga ettiğim bir gün keşfetmiştim. Fazla kişiyi görmedim bu zamana kadar burada." dediğinde sırıttım, burayı bugüne kadar bilmemem büyük kayıp.

"Fark edilmemiş bir hazine gibi." diyip hayranca yere çöküp bağdaş kurdum.

"Senin gibi, tek fark seni herkez fark ediyor. Bütün gözler bir anda seni bulabiliyor." dediğinde yutkunup jungkook'a çevirdim başımı.

Ortamda ki acayip havayı dağıtmak adına gülmeye çalışıp önümdeki muazzam manzarayı işaret ettim. "Bu safer bana değil, bu mükemmel manzaraya bakmalısın." diyip önüme döndüğümde hala bana baktığını hissediyordum.

"Seni gördükten sonra bura 'manzara' deyimini kaybetti benim için." diyip ciddiyetle yüzüme bakmaya başlayınca bakışlarımı ondan çekememiştim. Neden kurduğu cümleler içime öküz oturtuyordu?

Sanırım etkileniyorum, ama neden? Daha düne kadar sinir olurken, şimdi neden etkileniyordum? Kim bilir, belki de sinirinden ona olan ilginin üzerini örtmeye çalışıyorsundur?

"Şunu yapmayı kes. Ve manzarayı izle." diyip başımı önüme çevirdim tekrar.

"Peki." hala gözleri bendeyken pes edip ellerimi havaya kaldırdım teslim olmuşcasına.

~~

"Min jae, şu tuvaletin kapısını kapat. Kaç kere söyleyeceğim?" diyip eve dolan kokuyla burnumu kapayıp mutfağa ilerledim.

Sanırım bu evde kahvaltı yapamayacağım. "Lanet kardeş bozuntusu seni!" diye sinirle söylendim kendi kendime.

Ardından odama ilerleyip kısa bir duş alıp üzerimi değiştirdim.

Saçlarımı kurutup hafif makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı kurutup hafif makyaj yaptım. Ardından telefonumu aldım, bir kaç bildirim vardı. Arasından bir tanesi ilgimi çekince hemen bildirime tıkladım.

Jeonjk bir resim paylaştı.

Evet bildirimleri açıp takip etmeye başlamıştım jungkook'u. Çünkü tanrı aşkına sürekli benim fotoğrafımı paylaşıyordu! Fotoğraf açılır açılmaz göz devirmem bir olmuştu, tanrım. Yine beni paylaşmış, neden şaşırıyorsun ki salak?

apartment 55 ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin