jimin and jeonfamily

13.6K 602 234
                                    

İyi okumalar ♡

Uzun bir kavga sonunda, nihayet okula gelebilmiştik. Kavgayı eteğimin boyu yüzünden çıkarmıştı Jungkook tabiki de.

Sonunda okula geç kalmamak için dediğini yapıp, pantolon gitmiştim. Hızla fakülteye girip derse koşmaya başladım.

Ama geç kalmıştık. İnsanlar okuldan çıkmaya başlamıştı bile.

"Sevgilim, yavaş olsana bir yerine bir şey olacak." dediğinde, derin bir nefes verdim.

"Olan oldu zaten, aşkım." diyip omuz silktim. Sinirle kafetaryaya gidip, bizim masaya oturmuştum.

"Bari bizimkileri bekleyelim." dediğimde gülümseyip başını sallamıştı.

"Neden gülüyorsun öyle, Jungkook?" dediğimde öne eğilip, kollarını  masaya dayadı.

"Gayet enerjik gözüküyorsun, bir tur daha cidden yapabilirdik." dediğinde, gözlerimi şokla açtım.

"Sen böyle arsız değildin, ne oldu böyle sana?" diyebilmiştim.

"Bu arsızlık değil ki.

Sevdiğin şeyleri sürekli yapmak gibi, seninle sevişmeyi çok sevdim bende. Ne yapayım?" dediğinde, işaret parmağımı dudağıma bastırıp kaşlarımı havalandırdım.

"Ya sessiz olsana, manyak." demiştim. O ise halime gülümseyip omuz silkerek arkasına yaslanmıştı.

"Hey! En best, ve en ve en sevişmeyen çiftim gelmiş!!" Jimin'in sesini duyduğumda, gülümseyip kafamı iki yana salladım.

"Siz nerdesiniz sabahtan beri?" diyip yanıma oturmuştu Iseul.

"Hiç, sadece sevişiyorduk. Bu yüzden geç kaldık." diyip etrafa bakınmaya başladı Jungkook.

Rahatlığına şaşarken bir çığlık yankılanmıştı fakültede.

"Ne dedin! Tanrım! Ne dedin! Dualarım kabul oldu!" Jimin koridoru bir tur koşup tekrar yanımıza gelmişti.

"İnanamıyorum, seviştiniz resmen! Ama bir saniye nasıl inanacağım ben size?" dediğinde göz devirip derin bir nefes verdim.

"Jimin acaba beyninde sıkıntın mı var? Ayrıca tepinme ortalıkda deli danalar gibi." diyip elimle oturması için sandalyeyi gösterdim.

Jungkook boynunu hafif açtığında bir kaç morluk çarptı gözüme. "Sence yalan mı söylüyorum?" diyip sırıtmıştı Jimin'e.

"Siz cidden?.. Woah!" diyip gülmüştü Taehyung.

Herkes ne meraklıymış bizim sevişmemize be.

"Hayırlı olsun kardeşim." diyip elimi sıkmıştı Iseul sırıtarak, göz devirip güldüm.

"Jimin, bana da dua et bir kız bulayım. Baksana bunlar bile seviştiyse, ben haydi haydi kız bulurum. Bence sen medyumsun, Jimin." demişti Daniel gülerek.

"Uff, ne çok konuştunuz ya. Her çift sevişiyor, abartmayı-Jimin ne yapıyorsun, Jimin!" demiştim koridorun ortasında dans eden Jimin'e karşı.

"Siz seviştiniz ya, bugün yemekler benden! Hadi kalkın gidelim, tanrım! Dualarım kabul oldu, rahatladım." diyip yanımıza koştu, evet artık tüm fakülte duydu sevişmemizi, alkış Jimin'e.

"Gün boyu tam hapşurasın gelsin de, hiç birindede hapşurama. Kalsın kursağında, yaşarsın gözün böyle hemi." diyip kaşlarımı çatmıştım.

"Oooo, söylenir mi o öyle ya." diyip dehşetle bana baktı Taehyung.

"Kavga da söylenmez be bro, o nasıl güçlü bir beddua?" diyip başını iki tana sallamıştı Daniel.

apartment 55 ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin