A nevem Vanessa, 19 éves vagyok nem rég érettségiztem. Pontosan három napja költöztem el otthonról az öcsémmel. Egy helyi kávézóban dolgozom és mellette balettozok már óvodás korom óta, néhány hónapja tanítom is. Zack, tesóm még csak 6-os, nagyon szeretem, nagyon jó köztünk a kapcsolat.
Egy nagyobb házatt vett nekünk az apánk,mivel a házunkba költözött a barátnője és mi nem igazán bírjuk és ha ott van, apa mindig megfeledkezik rólunk. Így annál maradtunk,hogy mi elköltözünk onnan. Így történt,hogy a szomszédja lettem egy írtó helyes pasinak. Ez a mi történetünk ha érdekel akkor tarts velünk!Épp nyújtottam mikor csengettek
-Zack légyszíves nyisd ki az ajtót!
-Épp fürdök
-Jó akkor megyek én- oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam az
-Szia-köszöntek egyszerre
-Sziasztok -köszntem én is nekik. Egy körülbelül 20-25 év közötti férfit és egy 5-6 év körüli kislányt láttam magam előtt.
- Üdvözlünk itt a körmyéken hoztunk neked sütit!
-Köszönöm!-le hajoltam hozzá és elvettem tőle a kis tálcát-a nevem Vanessa gyertek be nyugodtan.
-Köszönjük! Én Harry vagyok ő itt pedig Emma -mutatkozott be miközben jöttek be.
-Kértek valamit inni esetleg enni?
-Nem köszi
-Oké, én szólok az öcsémnek, hogy jöjjön le. Addig üljetek csak le a nappaliba, mindjárt jövünk. Felszaladtam az emeletre abban reménykedve, higy Zack már nem zuhanyzik és már fel van öltözve. Szerencsére már az ágyán telefonozott a pizsamájában, úgyhogy szóltam neki és már mentünk is.
-Itt is vagyunk. Harry,Emma ő itt az öcsém, Zack.
-Hali örülök a találkozásnak !
-Szint úgy -mondta Harry
-Vanessa! Miért vagy ilyen furi ruhában itthon?- Kérdezte Emma-
-Azért Kincsem,mert épp balettoztam,mikor csengetettek. De ha zavar átöltözhetek!-indultam fel az emelet felé mikor megszólalt
-Ne menj el! Mutass valamit! Mindig is szerettem volna balettozni!-Kérlelt és mintha csöppnyi félelmet is láttam volna a szemében ,hogy tényleg felmegyek átöltözni.
-De csak a te kedvedért! - csináltam pár forgást, majd állóspárgát és egy spárga ugrást. Amit Harry és Emma is tágra nyílt szemekkel néztek az öcsém pedig csak bámult ki a fejéből, mivel minden nap lát edzés közben.
- Én is akarok ilyet csinálni! Ugye megtanítasz rá ?- kérdezte Emm csillogó szemekkel.
-Ha gondolod bejöhetnétek egyszer az egyik csoportomat megnézni a táncsuliba és megtaníthatunk ezt-azt neked. Mit szóltok ?
-Légyszi! Kérlek ! - nézett Harryre a csöppség
-Részemről... Csak is ha jól viselkedsz otthon!-erre persze heves bólogatásba kezdett és ugrált örömében .
-Na jól van, ideje mennünk, kezd esteledni -állt fel Harry a kanapérol- akkor holnap még kereslek, hogy mikor és hol. Jó éjszakát! Sziasztok!
-Sziasztok! Jó éjt nektek is,holnap találkozunk!-ezzel kiléptek a házból.Másnap reggel eldobtam suliba Zacket, majd indultam dolgozni. A legjobb az ,hogy egy kávézóban dolgozol az az, hogy el kell magyaráznom a 12 éves kis pisiseknek,miért nem kaphatnak kávét. Még csak az kell ,hogy ennél jobban is bepörögjenek.
Én is csak pár hónapja szoktam rá a kávézásra.Munka után elmentem az öcsémért a suliba, haza vittem, majd a táncterem felé vettem az irányt. Remélem eljönnek Harryék! Tegnap nagyon megkedveltem őket és szívesen tanítanám Emmát. Ezen viszont kevés időm volt anyalni ugyanis hamar oda értem. Bementem, majd az öltözőben átvettem az edzős ruhámat, majd elkezdem bemelegíteni.
Mindig szeretek előbb elkezdeni nyújtani. Ugyanis amikor a táncosok ideérnek nekem ne velük együtt kelljen megcsinálni a bemelegítést. Így figyelhetek arra, hogy mindenki normálisan csinálja és nem beszélgessenek. Igen az ,hogy beszélnek edzés közben elég fusztráló mivel,nem a feladatukra koncentrálnak. Ha olyan a téma akkor én is beszállok ,hogy segítsek nekik. Mint például fiú ügyek, volt már olyan is amikor valamelyikük azt hitte, hogy terhes. Az az edzés után, megkértem, hogy maradjon ott és megbeszéljük az egészet. Elmondott minden, hogy a szülei nem foglalkoznak vele, fiú akitől lehet, hogy babát vár-16 évesen-kihasználta. Megcsinált egy tesztet, ami pozitív lett. Én mentem el vele az abortuszra. Attól a naptól kezdve olyan,mintha a nővérük lennék. Ez annak köszönhető,hogy én is csak 20 éves leszek nemsokára, így könnyebben megértjük a másikat.
YOU ARE READING
Végzetünk/Harry Styles/
FanfictionHarry és Vanessa rögös szerelmi története. Tele izgalmas eseményekkel és titkokkal. Vajon mi lesz kettejük szerelmével? Együtt maradnak a titkok ellenére? Harry mikor árulja el szerelmének ki is az az Emma? Tarts velük és megtudod! -El akarom venn...