3.rész

86 7 0
                                    

Harry fél nyolckor jött Emmáért. A kislány kedvéért még egyszer átbeszéltük a holnapi edzést, ezt követően pedig hazamentek. Megfürödtem, majd megnéztem mit csinál Zack. Mivel már így is fáradt voltam ezért, jó éjszakát kívántam neki,majd én is ágyba bújtam.

Másnap reggel Zakcekt elvittem suliba majd haza mentem. Ma nem kell bemennem a kávézóba, ugyan is  szabadnapos vagyok. Kihasználva a szabad óráimat, otthon kitakarítottam és főztem valamit, hogy Zack normális ételt tudjon ebédelni suli után. Ezzel a két dologgal elment a fél napom. Egyszer csak azon kapom magam, hogy az edzésre készülődök. Nagyon várom már,hogy megtudjam mit is tud Emma.

A nagyok edzése nagyon jó volt nagyon ügyesek és lelkesek. Nemsokára a kicsié kezdőfik. Mikor kimentem vizet tölteni megláttam Harry-t és Emmát. A kislány már nagyon izgatottnak tűnt, ahogy a kis tül szoknyájában ácsorgott a fiatal férfi kezét szorongatva. Biztos  nagyon izgulhatott, hiszen ez lesz az első edzése idegen gyerekek közt. Nagy mosollyal az arcomon léptem oda hozzájuk.
-Sziasztok! Emma várod már az edzést?
-Szia. Igen már nagyon várom és egy kicsit félek is.-fecsegett a kislány.
-Szia!-köszönt Harry is - Figyelj Picim én most elmegyek. Ha bármi baj van akkor szólj Vanessának! Oké?-mondta kislánynak miközben lehajolt hozzá,hogy a szemébe tudjon nézni.
-Oké. Bár szerintem nem lesz semmi probléma! -amint ezt kimondta a csöppnyi gyerkőc, nyomott egy puszit az előtte guggoló férfi arcára és ellépett előle.
-Hát akkor én mennék is, sok sikert!- Harry odalépett a kislányhoz és megölelte majd az én arcomra is nyomott egy puszit. Szerintem észre vehette azt, hogy elpirultam cselekedete miatt. Mivel egy bugyi olvasztó mosolyt villantott felém. Ettől a gesztustól csak még pirosabb lettem. Hogy elkerüljem azt,hogy még tovább színeződjön az arcom gyorsan elköszöntünk tőle és bementünk a terembe, ahol elkezdtük az edzést.
Emma nagyon ügyes volt, ahhoz képest, hogy ez még csak egy edzésen vett részt. Nagyon hajlékony és energikus. Ha így folytatja akkor talán jövőre már versenyezhet is.

Harry pontosan az edzést követően megérkezett a kislányért. Majd olyan tett amit nem hittem volna, mikor kikísértem őket az autóhoz. Emma már bent ült de mi még kint beszélgettünk.

-Arra gondoltam...-kezdett bele szégyenlősen, majd folytatta- hogy elmehetnénk valahova kettesben.

-Mármint randira?

-Tudom, hogy csak tegnap előtt  ismerkedtünk meg. De én szeretnélek jobban megismerni téged.

-Értelek Harry! Szívesen elmegyek veled randira-mosolyogtam rá kicsit elpirultan. Komolyan ma már másodszorra pirulok el miatta. Eddig senki sem tudta ezt kiváltani belőlem akár egyetlen szavával sem.

-Ennek nagyon örülök. Akkor mondjuk pénteken hatra érted megyek. Az úgy jó lenne neked?

-Persze- ezután egy puszit nyomtam arca jobb oldalára búcsúzóul. Cselekedetem meglepte, de egy pillanat alatt varázsolt kaján vigyort arcára és viszonozta tettemet.

-Jó éjt Nessa!- így még nem szólított senki. Mindig Vani vagy Vancsi voltam. Végtére is nagyon tetszett.
Míg eljutott a tudatomig, hogy mit mondott, addigra ő már beszállt az autójába. Ezért csak intettem egyet és elhagytam a parkolót.

Este segítettem Zack házi feladatában, majd lefürödtem és ágyba bújtam. Boldogan gondoltam vissza a mai nap eseményeire miközben elaludtam.

Végzetünk/Harry Styles/Where stories live. Discover now