Harry-vel a héten rengeteget beszéltünk telefonon. Igaz, a szomszédom sajnos mégsem tudunk annyit találkozni, mint amennyit szeretnénk. Nekem ott vannak a tánc próbák, és a modellkedés és az azzal való teendők. Neki a stúdiózás, mivel nemsokára megjelenik az új albumja.
Elérkeztünk a táncverseny napjához. Nagyon izgulok. Ez már nem az első versenyem, legalább a századik, de még mindig rettenetesen izgulok. Egy rossz mozdulat és akár a bokám is eltörhet. Az egészben az a legjobb, hogy itt van velem Harry. Megígérte, hogy ott lesz velem és drukkol, amit nagyon értékelek. Hatalmas motiváció lesz számomra. Eddig csak akkor látott táncolni amikor megismerkedtünk, de az is csak pár lépés volt, nem egy egész koreográfia. Sajnos álruhában kell majd lennie, azért, hogy nem ismerjék fel annyian. Persze így is lesznek olyanok akik még sapkában, napszemüvegben és álbajuszban meg fogják ismerni. Megkérdeztem tőle, hogy a bajusz nem túlzás-e egy kicsit, amire az volt a válasza, hogy bízzak benne.
Rengeteget gyakoroltam, legalább három spicc cipőm ment tönkre ez idő alatt. Amúgy is vennem kellett volna már egy újat. Most legalább tényleg volt miért. A ruhám nem az a tipikus tütü, mert azt ki nem állhatom. Varrónő készítette nekem. Semmi extra nincs benne. Személy szerint a színéért vagyok oda, mert a szoknya egy hosszú függöny szerű anyag ami a derekamtól indulva bordóból egészen a vádlim közepéig fehérbe megy át. A felső része egy szürke pántos body. Imádok ilyenekben táncolni. A sminkem nagyon látványos. A ruhámon található színek legtöbbje megtalálható a szememen. A szemhéjam belső fele szürke és kifelé haladva vált át bordóba. Erre pedig egy hosszú fehér tusvonalat húztam. A szám szintén bordó.
Maga a verseny reggel kilenckor kezdődött. Nekem tizenegyre kellett ott lennem, mivel a fellépés előtt másfél órával előbb oda kell érni. Ebből kifolyólag fél egykor fogok fellépni. Ez a másfél óra akkor pont elég a bemelegítésre és az átöltözésre, hogyha már a kész sminkedben és kész hajjal mész oda. Ezt a legelső versenyemen tanultam meg egy életre, amikor is tíz évesen úgy mentem oda halál nyugodtan, hogy se sminkem nem volt és még be szem melegítettem. Ebből egy hatalmas kapkodás lett. A sminkem csak félig lett kész, a hajam tánc közben szétjött, ami akadályozott a lépésekben. De legalább sikerült bemelegítenem. Értelem szerűen nem értem el túl jó helyezést, de legalább tapasztaltabb lettem ezen a téren is. Megtehetném azt is, hogy korábban megyek oda. Amit azért nem szeretek, mert sok az ember és nem tudok nyugodtan készülni. A hajamra külön egy órát kell szánnom, mert sosem áll meg úgy ahogy szeretném. Csak egy sima kontynak kellene lennie az előírások szerint. Ám én mindig viszek bele valamilyen csavart, hogy jobban nézzen ki. Van olyan, hogy körbe fonom az egész fejem és a tetején pedig össze kontyolom. Vagy pedig szalagokat tűzdelek bele. Ez a koreográfia témájától függ. A mostani egy nagyon szenvedős, érzelemmel teli, érzelgős tánc.
-Szia Szerelmem!- köszönt Harry amint kinyitottam neki az ajtót.
-Szia Manó, készen állsz végig nézni egy tánc versenyt?
-Csak is azért, mert végre téged is láthatlak táncolni. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mihez kell ilyen erős smink.
-Legyél is kíváncsi, el fogsz ájulni!
- Nem vagy te egy kicsit elszállva?
-De, de csak a te közeledben.
-Ja, gondolom a szerelemtől mi?
-Ebben teljesen igazad van!
-Tudtam! Na de gyere menjünk, mert el fogsz késni.
-Oké menjünk.
Megfogta a kezemet és elindultunk az autója felé. A sportcsarnok nincs messze tőlünk, maximum húsz perc autóval. Azt az időt végig hülyéskedtük ami nagyon jól jött, mert egy kicsit elterelte a gondolataimat a versenyről.
Bementünk a helyszínre. Harry a kilátóra ült, hogy nézhesse a többi táncos előadását is. Addig én hátra mentem az öltözőkhöz és átöltöztem és elkezdtem bemelegíteni. Átnézem a koreográfiát és párszor megcsináltam a nehezebb ugrásokat és a forgásokat is. Amire végeztem már az én ellenfeleim táncoltak. felnéztem Harry-re aki bíztatóan rám mosolygott és felmutatta mindkét hüvelykujját. ezen cselekedetén elnevettem magam.
Úgy éreztem összegégében nem sikerült rosszul a tánc. Kettő lépést elrontottam és egyszer nem nyújtottam ki a lábamat. Majd eredményhirdetéskor kiderül az, hogy hányadikhelyen végeztem. Addig még van húsz perc szóval Harry-vel elmentünk enni. Mindketten melegszendvicset ettünk. Amíg én egy felet megettem ő kettőt. nem értem, hogyan tud ilyen gyorsan enni.
Az én kategóriámban összesen nyolcan versenyeztünk. Én a második helyen végeztem. Nagyon örültem neki.
Harry-vel már haza felé tartottunk, vagyis csak azt hittem hogy hazamegyünk, amikor észre vettem, hogy másik irányba fordult.
-Harry azt hittem haza megyünk.
-Majd egy kicsit később. Előbb be szeretnélek mutatni valakinek.
-Jézusom! Kinek? Láttad te hogyan néz ki a fejem? Az egész sminkem elkenődött.
-Ne aggódj, csak Zayn-hez megyünk. Meg szeretne végre ismerni.
-
YOU ARE READING
Végzetünk/Harry Styles/
FanfictionHarry és Vanessa rögös szerelmi története. Tele izgalmas eseményekkel és titkokkal. Vajon mi lesz kettejük szerelmével? Együtt maradnak a titkok ellenére? Harry mikor árulja el szerelmének ki is az az Emma? Tarts velük és megtudod! -El akarom venn...