5.rész

64 6 0
                                    

Az edzések nagyon jók voltak. Emma is jött. Még mindig nagyon jó nézni mekkora lelkesedéssel táncol. Már barátokat is szerzett. Az edés után szokás szerint Harry jött Emmáért.

-Szia!-köszöntem neki
-Szia-oda jött hozzám és megölelt, miközben a fülembe súgta-alig várom már a randinkat! Kényelmesen öltözz-miközben-e szavak elhagyták száját, ajkait végig húzta nyakam egy kis részén amitől libabőrös lettem.
-R-rendben
-Nekünk most mennünk kell. Este találkozunk.
-Jól van. Sziasztok!

Ezután visszamentem az öltözőbe és átöltöztem. Gyorsan haza szaladtam és elkezdtem készülődni a randira.
Mivel nem látok bele Harry elméjébe, ezért nem tudom hova szándékozik vinni első randevúnk alkalmából. Legutóbbi találkozásunkkor azt mondta öltözzek kényelmesen. A délelőtt kiválasztott ruhák nem megfelelőek, ugyanis nem éppen a kényelmes öltözékek közé tartozik. Inkább nevezném elegánsnak, mintsem kényelmes viseletnek. Mivel ez mégis csak egy randi nem mehetek a számomra tényleg kényelmes ruházatban. Ami annyiból állna, hogy egy egyszerű cicanadrág és egy-a kelleténél jóval nagyobb-pulóver és egy egyszerű sport cipő. Ezért egy egyszerű koptatott farmerből és egy vér vörös kivágottabb testre simuló pólóból és szintén vörös bokacsizmából álló szetett választottam a mai estére. Smink gyanánt csak alapozót, szemceruzát, szempillaspirált, pirosítót valamint a felsőm színével megegyező matt rúzst használtam. Mindenből vízállót. Nem tudom miért de volt egy érzésem, ami azt súgta, hogy az kell. Kicsit erősebb végeredményt kaptam a rúzs miatt, mint a hétköznapokban megszokhattam. Fújtam magamra a kedvenc parfümömből és késznek nyílvánítottam magam. Pont a csengő éles hangja csendült fel a lakásban, mikor a lépcső aljára értem. Hirtelen nagyon izgatott lettem. Lassan mélyeket lélegezve nyugtattam magam miközben az ajtóhoz lépkedtem.

Amint kinyitottam a nyílászárót, megpillantottam őt, ahogy egy fehér rózsaszálat tart az ujjai közt.

-Szia-először ő köszönt. Majd én.
-Szia
-Nagyon csinos vagy!-kedves gesztusa mellé még egy fogkrém reklámba illő molyost is társított.
-Köszönöm, te is jól nézel ki-köszöntem meg bókját, ami viszonzásra is lelt jóvoltamból. Amikor azt mondom jól néz ki, én azt teljes mértékben is komolyan gondolom, sőt... Nevezném inkább szexinek. Fehér inge látszati engedte melkasának egy részét, mivel nyakánál néhány gombot nem gombolt össze. Fekete nadrágja rásimult férfi létére igazán formás lábaira. Bódító parfümje azonnal az orromba, kúszott ezzel elkábítva engem.

-Ezt neked hoztam- nyújtotta át a fehér színben pompázó virágot-szerintem raktad vázába indulás előtt, nehogy elhervadjon!
-Oh! Köszönöm szépen! Akkor addig gyere be nyugodtan, amíg keresek egy vázát a rózsának.-invitáltam beljebb otthonomba, miközben tervemet osztottam meg vele a virágot illetően.
-Rendben-ezt követően a nyomomban vele tartottam a  konyhába. Kicsit később jött be, mint én de nem tulajdonítottam ennek nagy figyelmet.Az említett helyiségben árgus szemekkel figyelte minden mozdulatomat, miként lehajoltam a vázáért.
- Elárulod,hogy hová is megyünk?- próbáltam faggatózni.
-Sajnálattal kell közölnöm, nem tehetem. Meglepetésnek szánom. Remélem tetszeni fog!- úgy látszik a faggatózásom sikertelennek bizonyult.
-Hát legyen. De bármi is lesz az tetszeni fog, mert veled lehetek.-ismertem be neki azt amit tényleg a  szívemből éreztem.
-Nos, ennek nagyon örülök, mivel jómagam is így vélekedem efelől.
Beszélgetésünk közepette befejeztem a virág életben tartásáról való godoskosomat, amit szóvá is tettem Harrynek.

-Készen vagyok a virággal. Felőlem indulhatunk.
-Oké akkor gyere menjünk! - miközben ezt mondta felém nyújtotta jobb kezét, arra ösztönözve engem, fogjam meg jobbját és kövessem őt autója felé. Mielőtt kiléptünk volna a meleg lakásból, szóltam Zack-nek, hogy Harryvel leszek az este folyamán.

Végzetünk/Harry Styles/Where stories live. Discover now