-Áh!Sziasztok!Mary vagyok, Vanessa anyukája-mutatkozott be anya.
-Harry Styles vagyok, örvendek!
Időközben John is és a testvérem is előkerült. John annyira leblokkolt, hogy nekem kellett bemutatnom őket egymásnak.
-John, ő itt Harry, a barátom.
-Mármint barát-barát vagy a pasid??-vonta fel a szemöldökét anya.
-A pasim. De ez olyan csúnya így. Ő a barátom én pedig az ő barátnője vagyok.
-Jajj! Drágáim annyira örülökb nektek. Te pedig Harry fiam, ha meg mered bánta a lányomat élve foglak megnyúzni. Megértetted?
-Amíg velem van semmiféle bántódása nem lesz. Ezt megígérem.
-Jól van anya, inkább menjünk enni, éhes vagyok.
-Ahh!Én is nagyon, gyere menjünk.-anya megfogta a kezemet és a konyhába húzott, hohy segítsek neki kivinni az ételt. Közben pedig egy jó édesanyához hűen kikérdezett arról, hogy mióta vagyunk együtt. Én készségesen elmondtam neki, hogy az ode út folyamán egy romantikus vacsora keretein belül kérdezett meg.A vacsora eszméletlenül finom volt. El is felejtettem, anya milyen finom ételeket tud készíteni. Az este folyamán anya nagyom furcsán viselkedett. Ezt úgy értem, hogy majd nem mindenből szedett magának egy második adag ételt, pedig régebben egy kissebb tál levestől is jóllakott. A másik dolog amit észrevettem az az, hogy rengeteget fecsegett és az egyik percben épphogy nem sírt örömében a másik percben meg nagyon szomorú lett.
Vacsora és egy eléggé hosszúra sikeredett beszélgetés után Harry-vel elindultunk a hotelbe. Bevallom egy nagyon kicsit izgulok, mert most fogunk elősször együtt aludni. Bár szerintem kicsit gyorsan haladunk. Még nics egy napja, hogy hivatalosan is együtt vagyunk de már bemutattam a családomnak. Tudom, hogy Harry nem csak azt akarja tőlem. Akkor nem kockáztatná a lebukás veszélyét a lesifotósok és a sajtó előtt.
Miután megérkeztünk a szállodába szinte tökéletesen egyszerre estünk be az ágyba. Komoly tekintettel egymás felé néztünk, majd szintén egyszerre kezdtünk el nevetni. Harry vetett véget a közös röhögő görcsnek azzal, hogy felállt és a bőröndjéből előhalászott egy alsónadrágot, a fogkeféjét és minden mást ami az esti rutin elvégzéséhez elengedhetetlenül szükséges.
-Na én most elmegyek zuhanyozni, nagyon elfáradtam ma.-mondta, majd odajött az ágyhoz -ahol én még mindig csöndben feküdtem és néztem, hogy mit tevékenykedik-és adott egy gyors szájra puszit, amit vigyorogva csókká mélyítettem.
-Rendben, de siess!- válaszoltam neki egy ásítás keretében.Arra ébredtem fel, hogy valaki apró puszikat nyom az arcom különböző pontjaira. Az a valaki Harry volt.
-Már fel kell kelni?
-Dehogy is elaludtál amíg én fürödtem.
-Aham akkor megyek én is gyorsan.Felkeltem az ágyból, majd a bőröndömből kiszedtem a szükséges dolgokat. Azokkal együtt bementem a fürdőbe. Nagyából 15 perc alatt végeztem. Pizsamában mentem ki ami igazából csak egy francia bugyi és egy régi póló, ami leér körül-belül a combom közepéig. Egyből az ágyhoz mentem és bevackoltam magam Harry mellé aki azonnal a derekam köré kulcsolta a kezeit a fejét pedig a nyakamba fúrta.
Reggel az ébresztő előtt tíz percel előbb felkeltem. Nagyon jó volt Harry mellett aludni. Sokkal kipihentebbnek érzem magam. Harry-t nem szerettem volna felébreszteni ezért felöltöztem és megmostam a fogamat. Sminket nem tettem fel, mert külön kérték, hogy anélkül menjek a fotózásra.
Arra gondoltam, hogy meglepem Harry-t egy finom reggelivel. A lakosztályunkhoz egy teljesen felszerelt konyha is tartozott ezért használatba vettem. A hűtőben volt tojás, tej, néhány gyümölcs, szalonna és egy kevés sonka. Harry-nek szalonnás rántottát készítettem fekete kávéval, magamnak pedig gyümölcs salátát zöld teával. Ezeket ráraktam egy tálcára és bevittem a szobába. Amíg felkeltettem Harry-t addig az egyik éjjeli szekrényre tettem a tálcát.
Úgy keltettem fel ahogy tegnap este ő engem, azzal a kivétellel, hogy a szájat kihagytam. Amikor az ajkai szélére nyomtam egy puszit elégedetlenül felmordult. A hátára gördült majd lehúzott magához egy szenvedélyes csókra.-Jó reggelt!
-Lehetne minden reggelem ilyen jó!
-Még jobb lesz hogyha megetted a reggelidet.- mondtam neki mosolyogva és adtam egy puszit a szájára.
-Ágyba hoztad a reggelit?-vonta fel a szemöldökét egy aranyos mosoly kíséretében.
-Igen, remélem szereted a szalonnás tojást.
-Persze, hogy szeretem. Mivel érdemeltelek én ki téged?
-Nem tudom, de én is kérdezhetnem ezt.
-Amúgy már tegnap akartam kérdezni,hogy Hógolyót egyedül hagytad vagy valakire rábíztad?
-Fhu ne is kérdezd elvittem apuhoz. Csak remélni merem, hogy az a hülye ribanc nem mérgez meg. Kinézem belőle. Miatta költöztünk el onnan.
-És apád ezt hagyta?
-Maximum másfél hétig amíg nem hiányoztunk neki. Aztán már a költözés után vissza akarta költöztetni az öcsémet. De mivel ő nem akart visszamenni ezért anyuékkal idejött.
-Értem, köszönöm a reggelit Kicsim nagyon finom volt.
-Nincs mit. Na de mostmár készülődj ha elszeretnél kísérni.
-Sietek! Egy alkalmat sem hagyok ki amikor nézhetlek táncolás közben.
-Tényleg?
-Igen, olyankor teljesen kikapcsolsz és semmi nem tud kizökkenteni belőle.
-Annyira szeretem csinálni és igazad van, tényleg kikapcsol és akkor vagyok teljesen önmagam amikor táncolhatok.Negyed kilenckor indultunk el, hogy időben odaérjünk. Mindig szeretek kicsivel előbb odaérni bárhová is tartok. Ez most kapóra is jött mivel tudtunk beszélni anyával és a fotóssal is.
Pontban kilenckor beültettek a sminkes székbe és egy nem túl feltűnő de mégis látványos sminket készített a sminkes, aki egy nagyon kedves és aranyos lány.
Ezután felkeltett vennem egy dresszt ami nekem nagyon tetszett.A nap folyamán rengeteg fotó készült rólam különböző ruhákban és sminkekben.
Miután mindennel végeztünk, Harry-vel elmentünk várost nézni és vettünk néhány dolgot a szeretteinknek. Beültünk egy étterembe vacsorázni ahol néhány rajongó felismerte Harry-t. Szerintem még a lesifotósok is észrevettek bennünket. Nem kizárt, hogy holnap velünk lesz tele a média. Vagyis azzal, hogy Harry miért fogja egy teljesen ismeretlen lány kezétés egyáltalán miért is fogja egy ismeretlen lány kezét. Mondjuk lehet tudni fogják, hogy ki vagyok mivel anya is nagyon népszerű a divatvilágban és mivel a legjobb barátnőm is ismert modell. Mindegy majd nemsokára kiderül.
A hotelbe visszatérve lemostam magamról a sok sminket és Harry-vel megnéztünk néhány részt a Vámpírnaplókból. Holnap lesz Harry koncertje és már nagyon várom.
YOU ARE READING
Végzetünk/Harry Styles/
FanfictionHarry és Vanessa rögös szerelmi története. Tele izgalmas eseményekkel és titkokkal. Vajon mi lesz kettejük szerelmével? Együtt maradnak a titkok ellenére? Harry mikor árulja el szerelmének ki is az az Emma? Tarts velük és megtudod! -El akarom venn...