Tizenöt éves voltam amikor a szüleim elváltak. Anya az új férjlvel együtt Amerikába költözött, mi meg Zack-kel apával maradtunk. Anya New Yorkban egy modell ügynökség menedzsere. A férje John, biztonsági őr.
Miután Harry-vel elköszöntünk egymástól, bementem a házba. Nem várt személyek fogadtak. Anya és John az öcsém társaságában a kanapén ültek egy-egy bögre teával a kezükbenn.
-Sziasztok! Hát ti, hogy-hogy itt vagytok?-kérdeztem anyától miközben megölelgettem őket.
-Hirtelen utazás volt.- válaszolt anya.
-Igazából van egy bejelenteni valónk!- immáron John válaszolt.
-Félnünk vagy örülnünk kéne?
-Hát azt majd ti eldöntitek!-felelte anya.
-Jó de mond már!-most már Zack is türelmetlenkedett.
-Jól van. Áthelyeztek a hollandiai céghez, mint igazgató helyettes!- az állam konkrétan a padlót súrolhatta-és szeretnénk ha ti is velünk jönnétek Amszterdamba!
-Én megyek az biztos!-jelentette ki hatalmas mosollyal az arcán Zack. Erre igen furcsa arccal arccal felé fordultam.-Mi van? Így legalább nem kell apához mennem.
-Megint rá akart venni, hogy vissza menjél? Úgy tudtam, hogy ezt akarja!
-Örülök neki, hogy velünk jössz Zack! Vanessa te szeretnél velünk tartani?
-Hát én nem vagyok benne biztos... Már mint nagyon szívesen mennék, de itt a tánciskola és a kévézó. Meg szerintem alakul köztünk valami Harry-vel.-motyogtam remélve hátha az utolsó mondatomat nem hallották. Nos nem volt szerencsém.
- Ó tényleg! Láttuk ám azt a csókot! Mesélj csak ki az a fiatalember!
- A neve Harry Styles, nagyon aranyos és kedves. Nem olyan régen ismerkedtünk meg.- azt mégsem mondhatom, hogy alig egy hete ismerem és már csókolózunk.
-Várj! Az a Harry Styles? Aki a One Direction egykori tagja volt?- döbbent le anya egy pillanat alatt.
-Igen, ő az... Miért?
-Jajj drágám annyira drukkolok neketek!
-Köszi anya
-Akkor nem jössz velünk Hollandiába?- kérdezte letörten Zack
-Nem, nem megyek, de sokat fogok ott tanyázni majd nálatok!- nevettem fel kissé elkeseredve.Eddig itt volt velem Zack. Most, hogy ő is elmegy nem tudom mit fogok csinálni egyedül. Apához nem fogok visszamenni. Jó lehet, hogy többet fogok velük lenni, mint eddig de nem akarom, hogy azt higgyék minden rendben köztünk. Mert nincs. Még mindig haragszom rá amiért ennyire elhanyagolt minket egy nő miatt.
És ott van Harry annyira aranyos és kedves. Még a húgára is fordít időt, mikor rengeteget dolgozik. Nem tudom mi lesz kettőnk közt. Remélem meg lesz köztünk a kémia, hogyha meg nem attól barátok még lehetünk. Lehet, hogy nem is lesz következő randi vagy ha igen akkor nagyon boldog lennék.
Miután anya és John elmentek, mi Zack-kel elkezdtük összepakolni a cuccait. Ugyanis három nap múlva indul a gépük Hollandiába. Nagyon fognak hiányozni. Bár anyáékat nem láttam olyan gyakran, telefonon majdnem minden nap beszélgettünk.
Másnap kivettem pár szabadnapot a kávézóban, hogy tudjak segíteni a költözésben. Zack iskolájába is bementem elintézni a papírokat és átírattam egy amszterdami angol tanítású suliba, amit közösen választottunk ki még tegnap este. Otthon több bőröndbe bepakoltuk a ruháit. Vettünk jópár melegebb holmit is mert ott jóval hidegebb van.
Végül egy előbbi géppel elmentek. Én is velük tartottam de csak a berendezkedésben segítettem. A ház vásárlást már több, mint egy hete elintézték. Egy egyszerű emeletes házat választottak Amszterdam kertvárosi részén. Csupán két éjszakát töltöttem ott mivel a balett óráimat nem tudtam másra bízni. Így is két csoportomnak elmaradt legalább két órája. Azt, hogy lemaradjanak nem szeretném. A minden napos edzés pedig segít kondiban maradni. Ha több edzést kihagynak nem fogják rendesen és szépen megcsinálni akárhogy próbálkoznak. Ezért nem hagyhatom ott őket napokra.
Haza érkezésemet követően rendet raktam a házban, ugyanis hatalmas kuplerájt hagyott maga mögött az öcsém.
Másnap reggel már a kávézóban kezdtem, délután pedig edzésre mentem. Most, hogy nem kell Zacket furikáznom suliba, majd haza így még több ídőm lett atta, hogy a versenyemre készüljek.
Mivel Emma is a tanítványaim közé tartozik ezért nagyon sokat találkozunk Harryvel. Már a második randit tervezi, ami jövő héten lesz esedékes.
CZYTASZ
Végzetünk/Harry Styles/
FanfictionHarry és Vanessa rögös szerelmi története. Tele izgalmas eseményekkel és titkokkal. Vajon mi lesz kettejük szerelmével? Együtt maradnak a titkok ellenére? Harry mikor árulja el szerelmének ki is az az Emma? Tarts velük és megtudod! -El akarom venn...