Harry szemszöge
Zayn már régóta rágja a fülem azért,hogy mutassam be neki Nessát. Erre a bizonyos találkozásra pedig ma kerül sor a versenye után. Azt is nagyon várom már, hogy lássam táncolni teljes balettos ruhákban. Őszintén fogalmam sincs mi a neve, bár Nessa kismilliószor elmondta és Emma is mindig ilyenekről beszél amióta táncolni kezdett, ezek ellenére sem jegyeztem meg a nevüket.
Nagyon meglepődtem amikor nem olyan ruhát láttam meg Nessán, mint amilyenre számítottam. Nem azt a tipikus balerina ruhát viselte, mint amilyeneket videókon láttam. A felsőtestére egy szürke trikó simult, majd a derekától egy elképesztően gyünyörű függöny szerű szoknya. Ezek csak mégjobban kiemelték az alakját, ami szerintem tökéletes. Elérkezett a pillanat amikor színpadra szólították. Már szimplán az, ahogy magabiztos léptekkel és mosollyal állt be a helyére lélegzetelállító volt. Aztán, ahogy elkezdett táncolni, olyan könnyedén és szépen, hogy azt nehéz leírni. Az arcára olyan nyugodtság szállt, amit nagyon ritkán látni. Ahogy a zenében előjöttek a "szenvedős" részek ugyanúgy az arckifejezésében is nagyon jól kivehetőek voltak az érzelmek, amket a zene okozott számára. Egyszerűen gyönyörűen táncolt. Ezután biztosan meg fogom kérni, hogy hadd nézzem az edzéseit. Mondjuk biztosan nem fogja megengedi de egy próbát megér. Az eredményhírdetés előtt megebédeltünk, majd mentünk vissza, ahol kiderült, hogy második lett. Kimondhatatlanul büszke vagyok rá.
Nessa nem tudja, hogy ma még találkozunk Zayn-nel. Remélem nem fog megharagudni, hogy nem szóltam neki.
Később a kocsiban mondtam meg neki, hogy hocá is megyünk. Teljesen bepánikolt, hogy elfolyt a sminkje. Aztán rájött, hogy van a táskájában sminklemosó kendő, etért hátra mászott érte. Meglehet, hogy egy picikét kinevettem a bézázásáért, amire csak egy gyilkos pillantás volt a válasza. Nagynehezen lemosta magáról azt a sok csillámot mire Zayn-hez értünk.
-Zayn! De régen láttalak már te jó isten!
-Harry, haver! Gyertek be. Szia Zayn vagyok, te pedig csak is Vanessa lehetsz.- odalépett nessához és kezetfogtak.
-Igen, én vagyok.Örülök, higy végre megismerhetlek. Harry rengeteget mesélt már rólad.
- Egy szavát ne hidd el!-nevetett fel jóízűen.
-Ha te mondod. Pedig egész jó alaknak mutatott be.
-Hát akkor remélem nem okoztam csalódást.
-Na jó, menjünk be mielőtt még leveszed a lábárol és engem meg elhagy-mondtam nekik nevetve.
-Ne aggódj Harry senki nem tudna elvenni tőled.-nyugtatott meg egy pillanat alatt.
-Reméltem is, hogy én vagyok az egyetlen férfi az életedben Drágám.-mondtam neki.
-Menjünk a konyhába, kértek valamit?-kérdezte Zayn-nemsokára Gigi is megérkezik. Elment boltba néhány dologért.
-Őt is milyen régen nem láttam-szólatam fel elsőként.
-Folytassuk az angliai hagyományt és igyunk egy forró teát.-mondta Zayn-amúgy neki is hiányzol.
-Milyent teát kértek? Mondjuk csak zöld tea van.
-Akkor zöld teát kérünk szépen.
Amint készen lettek az italok kimentünk a nappaliba és leültünk a kanapéra beszélgetni.Körülbelül húsz perc múlva Gigi is megérkezett, majd csatlakozott hozzánk. Ahogy elnéztem, Nessa nagyon kedveli őket és ez szerintem kölcsönös. Ez akkor vált számomra biztos amikor Gigi meg Nessa felmentek az emeletre a modelkedésről diskurálni. Zayn és én pedig neki fogtunk annak a beszégetésnek, amire már régóta vártam. Ugyanis Zayn azt mondta nekem, hogy meg szeretné kérni Gigi kezét. Sajnos még nem tudja hogyan, mert nem csak szimplán letérdel és megkéri, az nem ő lenne. Valami különleges és emlékezetes módon szerertné. Gigi szülei már áldásukat adták a házasságukra és a családi gyűrűt is Zayn-nek adták eljegyzési gyűrű gyanánt. Már csak a tökéletes helyet és időpontot kell megtalálni.
CZYTASZ
Végzetünk/Harry Styles/
FanfictionHarry és Vanessa rögös szerelmi története. Tele izgalmas eseményekkel és titkokkal. Vajon mi lesz kettejük szerelmével? Együtt maradnak a titkok ellenére? Harry mikor árulja el szerelmének ki is az az Emma? Tarts velük és megtudod! -El akarom venn...