Reggel újult erővel ébredtem. Elvégeztem a reggeli rutinomat, majd felkeltettem az öcsémet. Miután mindennel megvolt ő is elvittem suliba.
A mai nap ugyan úgy telt, mint a többi. A kávézóban nem voltak olyan sokan ezért nem volt olyan fársztó. Az edzések is nagyon jók voltak. Emmának ma nem volt órája, majd csak holnap lesz.
A holnapról jut eszembe, hogy már nagyon várom a randinkat. Kíváncsi vagyok Harry mit talált ki. Remélem nem valami puccos étterembe megyünk és azt is, hogy ne csak a tengerparton sétáljunk, mint a gimisek az első randijaikon.
Miután minden csoportommal végeztem én is edzettem egy kicsit. Általában minden harmadik hónapban megyek versenyre. A következő ilyen pontosan három hét múlva lesz esedékes.
Mire haza értem, Zack már otthon volt.-Szia. Milyen napod volt? Tanultál már? -bombáztam meg kérdéseimmel az én drága öcsikémet.
-Szia. Minden rendben volt. Bioszból írtunk csak dolgozatot. Mindent megtanultam amit kellett.
-Na az nagyon jó örülök neki. Hogy érzed milyen lett a dolgozat?
-Szerintem egész jó lett. Bár két kérdésre nem tudtam válaszolni.
-Remélem attól még jó lesz. Na de én megyek valami vacsit csinálni. Mit ennél szívesen?
-Nem tudom, talán pirítóst vagy palacsintát.
-Oké. Most, hogy mondod én is ennék palacsintát.
-Akkor csináld úgy mint, ahogy a nagyi csinálta régebben.
-Oké. Akkor úgy fél óra múlva szólók hogyha kész lesz.
-Köszi.
-Nincs mit!
Bementem a konyhába és megcsináltam a nagyi féle palacsintát. Ami annyiból más, hogy a tésztába rakok citromhéjat és rum aromát. Még szoktam rakni a nyers tésztába kakaóport, így még ízletesebb és barna színű lesz tőle. Egyébként a nagyi másfél éve agy vérzésben halt meg.
Miután elkészültem az étellel, szóltam Zack-nek és megetettük a nagyrészt. Ezt követően megfürdetünk, majd megnéztünk egy filmet, azután pedig elmentünk aludni.Reggel felkeltünk és elvégeztük a teendőinket. Kivételesen apa vitte Zack-et suliba. Lehet, hogy hiányzunk neki? Bár nem hiszem lehet, hogy megint ráakarja venni a vissza költözésre.1 hete sincsen, hogy eljöttünk otthonról de már kétszer próbálta rávenni. Úgysem fog neki sikerülni. Zack szeret velem lakni. Lesznek olyan hétvégék amikor apáéknál alszik majd. Ez alatt a 1 hét alatt egyszer volt náluk. Mikor haza ért, akkor nagyon frusztrált volt. Nem tudom mi történhetett akkor. Mindenesetre én nem igazán hiszem azt, hogy csak látni akarja a fiát. Akkor velem is eltöltött volna egy kis időt nem? Vagy haragszik rám, amiért Zack is elköltözött velem együtt? Majd kiderül mit is akar az öcsikémtől.
Mivel ma sem nem kell a kávézóba mennem, ezért elmentem vásárolni ahová hívtam a legjobb barátnőmet Lorent. Rövid, barna hajú barna szemű magas lány. 16 éves kora óta modellkedik, ennek köszönhetően sokat utazik és már eléggé híres. Még a gimi elején ismerkedtünk meg és azóta elválaszthatatlanok vagyunk. Nagy szerencsémre még ép, hogy itthon volt ugyanis este Rómába utazik egy új ruha márka fotózása miatt. A pláza bejáratánál találkoztunk.
-Szia Lori-köszöntem neki mosolyogva
-Szia Nelly-ő az egyetlen ember akinek megengedem, hogy így hívjon, bár nem tudom honnan szedte ezt a nevet-olyan jó látni téged!
-Jajj ne is mond már annyira hiányoztál!
-Te is nekem! Na és mesélj, mi történt veled mostanság?
-Megismerkedünk a szomszédokkal, Zack apával ment suliba és fogalmam sincs mit akarhat már megint.
-Hát majd kiderül. Addig mesélj a szomszédról! Öreg? Vagy fiatal? És ha az jól néz ki?
-Miből gondolod, hogy fiú?
-Ez csak olyan megérzés!
-Akkor nagyon jók a megérzéseid! Mivel 25 éves és irtó helyes. A kishúgát még tanítom balettozni is.
-Én előre tudtam.
-És ma randizni megyünk!
-A húgával?
- Nem! Jézusom! Te teljesen hülye vagy.
-Tudom ne aggódj! Na de mindegy. Mindent tudni akarok róla!
-Oké
És itt elkezdődött a két és félórás vásárlás és pletykálás. Később nagy szatyrokkal megrakva hagytuk el a helyet. Rengeteg ruhát, sminket, cipőt és kiegészítőt vettünk mindketten. Otthon kikészítettem a ruhát amit a randin fogok viselni, megfürödtem majd mentem az edzésre.
YOU ARE READING
Végzetünk/Harry Styles/
FanfictionHarry és Vanessa rögös szerelmi története. Tele izgalmas eseményekkel és titkokkal. Vajon mi lesz kettejük szerelmével? Együtt maradnak a titkok ellenére? Harry mikor árulja el szerelmének ki is az az Emma? Tarts velük és megtudod! -El akarom venn...